סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 18 שנים. 17 בנובמבר 2005 בשעה 13:38

הוא לא מבריק, הוא לא חתיך, הוא לא שרמנטי. לעזעזל, הוא אפילו לא משדר מיניות ואני רודפת אחריו חצי שנה והמנוול מסרב לי. הפכתי למחזרת אובססיבית. הודעות בטלפון (22 קטן עליי), מיילים כל יום, אס אם אסים. דמט אני נחמדה אליו באופן קבוע והוא מסרב לי.

ולא, הוא לא גבר בשבילי ולא הוא לא מעניין אותי באופן אישי אפילו טיפונת. עבודה. פיור עבודה. זה האיש הכי חשוב שצריך לומר לי "כן" ולאיש הזה יש איזה פטיש ביזארי ל"לא". מעולם לא קיבלתי מגבר כל כך הרבה סרובים, מעולם לא רדפתי אחרי גבר כך. פאק, אם הוא היה נופל לי לידיים בנסיבות אחרות... זה האיש ש"כן" שלו מעלה את מעמדי בעבודה ברגע, זה האיש שאומר כן ואני מקבלת מחיאות כפיים סוערות ויום אחד נמאס לי מהלא.

לפני שבועיים קבעתי איתו פגישת עבודה להיום. החלטתי שברגע שהוא יכיר אותי הוא לא יוכל לסרב יותר. ברבע לשתיים עשרה הוא צילצל ואמר שאם אגיע עד 12 הוא יפגש איתי. התיצבתי בטיל, בדיוק בזמן. לבשתי את החולצה האדומה עם המחשוף. השיחה התנהלה בתוך הציצי שלי. אני מדברת והוא עונה לתוכם. טוב, לא ממש הוא, רק העיניים שלו, אבל גם זה משהו. הראש שלו עושה כן (המבט שיורד למטה ונתקע), הפה שלו אומר לי "לא מעוניין". מין דיספרופורציה ודיסאינפורמציה גם יחד.

פעם לימדו אותי שבהתנגשות בין שפת הגוף לשפה המילולית, הגוף תמיד מנצח, אז החלטתי שהוא ממש רוצה לומר לי כן, אבל הוא מתבלבל. הייתי קצת יותר נחמדה. מקצועית אבל מאד מחייכת, עשיתי את עצמי שאני לא מבינה שהוא כרגע מחשב כמה אני צריכה לזוז כדי שסיכת הביטחון הזאת שמונעת מהפיטמה שלי לצאת החוצה, תפתח ובסוף זה קרה, הוא אמר לי כן אחד, חלוש, מגמגם, אבל כן שלם.

ולא, אין לי שום בעיה מוסרית עם זה. אני מציעה לו הצעות נפלאות, הוא רק פחות מדי מבריק מכדי להבין את זה, אז אם הוא צריך לראות פיסת בשר בשביל לקלוט - שיראה.

ובקיצור, האיש הזה על הכוונת שלי. אני לא יודעת עדיין מה אעשה, אבל בסוף הכן שלו יהפך להרגל חביב.



מהות הכלום - "פעם לימדו אותי שבהתנגשות בין שפת הגוף לשפה המילולית, הגוף תמיד מנצח, אז החלטתי שהוא ממש רוצה לומר לי כן, אבל הוא מתבלבל."

העניין הזה עובד רק על אפסונים קטנים, בכל המעמדות :)
לפני 18 שנים
Belisana​(שולטת) - צוחקת. ואפס הוא ממש לא, רק עקשן בטירוף.
אבל... אני יותר:)
לפני 18 שנים
Tainted​(לא בעסק) - u go girl!
לפני 18 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה בובית. אני מדמיינת אותך אומרת את זה בתנועות של מעודדת קבוצת בייסבול. איזה כיף שאת כאן :)
לפני 18 שנים
נמר של נייר​(שולט) - או ש................

לא.
לפני 18 שנים
Belisana​(שולטת) - נמרוש אל דאגה. זה לא שאני הולכת להמשיך לפתות אותו באיזה שהיא צורה. מה שאני מציעה לו מקצועית מספיק אטרקטיבי. רק שמעכשיו יהיה יותר קל לדבר לדבר איתו. מה שנקרא "פעולת ריכוך בעורף האויב".
לפני 18 שנים
קלייר​(נשלטת) - גברתי,
אין לו סיכוי מול מה שהחולצה האדומה שלך חושפת, ומול הנחישות שלך :)

אבל 22 הודעות??? בשביל מה יש לך שפחה שאמורה לעשות עבורך את העבודה השחורה? אני חושבת שהשפחה שלך צריכה לקבל מינימום עונש :)))
לפני 18 שנים
Belisana​(שולטת) - מתוקה שלי, את ה-22 לקחתי בהשאלה מפרץ. אולי היו 22 אבל בחצי שנה:) והשפחה שלי מנסה לסחוט עונשים?
זה פשוט מזעזע. לא תקבלי ולא תקבלי:)
לפני 18 שנים
קלייר​(נשלטת) - גברתי,
זו פשוט התעללות בשפחה חסרת אונים :)))
אני כל כך מאושרת ושמחה הבוקר :) בוקר טוב גבירת חיי.
לפני 18 שנים
בעיניים כלות - יחי הכח הנשי באשר הוא - במוח או בחזה.
כייף לראות אישה משיגה את שלה.
היאח הידד!
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י