ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 18 שנים. 19 בדצמבר 2005 בשעה 12:22

בעולם הזה במערכת יחסים מינית או אחרת (אני בעניין רק לגבי מין), יש מערכת יחסים ברורה בין בני הזוג באופן די חד. יש צד אחד שהוא שולט, והשני נשלט. הצד השולט קובע את כל מהלך הסשן, והצד הנשלט עושה כל מה שהוא אומר. הצד הנשלט יכול לקבוע מראש מהם הדברים שבהם הוא לא מעוניין, ומחובת הצד השולט לכבד זאת. לצד השולט יש אחריות עצומה בעניין זה ובנושאים נוספים. לצד הנשלט יש כמו כן מילת ביטחון שפירושה עצור/י, למשל אדום. בהשמע מילת הביטחון, השולט עוצר מייד.
בבסיס היחסים בעולם, יש את עוצמת השליטה המוחלטת מצד אחד, ומאידך את אובדן השליטה המוחלט עד כדי תחושת חוסר אונים מוחלטת. משני עברי המתרס, החוויה הינה בגדר מיסטית ומעוררת תחושות כה חזקות ועצומות, שלגמור לא מהווה עניין כמעט בכלל. ישנם רבים בעולם הזה שאפילו לא כוללים סקס ממש. אני כן אוהב שהסשן יכלול סקס, אך בפעמים רבות לא היה לי עניין בגמירה שלי עצמה.
בעניין הזה של יחסי שליטה, השולט צריך לדחוק את הגבולות של הנשלט למקום של אובדן מוחלט של שליטה, וויתור עליה, ואפילו תחושת חוסר אונים והתמסרות מוחלטת. ההגעה לשם היא לא עניין של מה בכך, ומחייבת מיומנות רבה מצד השולט. השולט צריך לדחוק את גבולות הנשלט באופן כזה שלא יגיע להשתמש במילת הביטחון שלו. חשוב להדגיש שהדחיפה הזו גורמת לנשלט להגיע למקומות אפילו של חרדה ויש לנהוג בעניין בזהירות רבה. הנשלט בחוויה זו חווה חוויה עצומה בעוצמתה, והשולט גם. השליטה המוחלטת הזו מביאה רמות של אנדרנלין ברמה שלא חוויתי מעולם בשום חוויה כלשהיא בחיי. אובדן השליטה מאידך, גרם לי לאקסטזה נפשית שגם אותה לא חוויתי מעולם בחיי. ניתן להחליף תפקידים, אך נהוג שבסשן מסויים התפקידים קבועים.
בכדי לדחוק את הצד הנשלט לעבר חוסר האונים המוחלט הזה כמעט כל האמצעים כשרים. ישנם כאלה שמשתמשים באלימות אפילו. לדעתי האלימות היא לא מטרה, אלא אמצעי, אך ניתן להשתמש בה במידה. יחסי השליטה האלה שאני מתאר, הם הפרק הראשון בעולם הזה ורבים מתקדמים בעולם אפילו עד למקום של סאדו מזוכיזם. אני לא בעניין של סאדו, למרות שאני מבין שיש בפילוסופיה הגבוהה שלו הרבה עוצמה וחוכמה. אני לא מכיר ולא הגעתי לשם עד כה, ובשלב זה אין לי עניין כזה. למרות שכאב לשם דחיקת גבולות הוא בהחלט משהו שהתנסיתי בו ואפילו מקבל אותו, כל עוד הוא ברמות סבירות ולא נעשה לשם כאב.
יש צורך רב ללמוד את הטכניקה, ששוכללה במשך שנים רבות ובחוכמה רבה. יש מעשים מסויימים שהם "מחוללי שליטה" ידועים וצריך ללמוד אותם היות והם לאו דוקא ברורים מאליהם. "מעשים" אלו מצליחים לדחוק את הגבולות של הנשלט, ומחוללים את תאוות השליטה באופן די חזק וברור. רובם כלל לא עוסקים בכאב, והם אופן מתוחכם יותר של שליטה. יש לזכור, שבעצם בשורה התחתונה, איבר המין הכי חזק ועוצמתי אצלנו, הוא הראש.
יש שאלה כזו המקובלת בעולם הזה: "איך את/ה מזדהה ?" שאלה פשוטה שהתשובה לה אומרת כל כך הרבה. יש מועדון כזה ביפו, וכל אינטראקציה בין אנשים שלא מכירים שם מתחילה בשאלה המוזרה הזו: "איך את/ה מזדהה ?". כל כך פשוט.

אני מוצא את עצמי פעמים רבות מנסה להסביר לאנשים מה זה העולם הזה. בין היתר מפנה אותם להסבר המצוי באתר הזה. מצאתי רבים שנרתעו מהנושא למרות שבראייתי כן מעוניינים בו.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י