לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 13 שנים. 7 ביולי 2010 בשעה 21:13

בעיצומה של פנייה במהירות מופרזת, המנוע נוהם בעוצמה, המכונית נאחזת בכביש עם שני גלגלים שחורקים ביללה נוראית, בשאגה עצבנית המתלוננת על רוכב לא מיומן, הסוחט מהם מעבר לקצה היכולת.

כל זה היה רק אתמול בבוקר.

ובערב, עמדו להם השמים מזעפם, הרקיע נצבע בתכול מבהיק, והשקיעה הגיחה אט אט, צובעת את השמים בשלל צבעים מדהים, מה שהוביל אותנו לחשיכה המוארת לה בשלל נרות, בגינה ומבית והרבה מעבר לכך. אורות הנרות המתנודדים להם, ניגנו על נפשי מנגינה קסומה, שיקוי מרפא כל דוואי. שנפשי כמהה לו כל כך.


אך לא לשם כך התכנסנו פה הערב.

***

הגננת, יום הולדת. זה יום הולדת מיוחד, צומת, בלשון המעטה. את הצומת הזו את צולחת מלאה שלמות עם החלטה עלומה שלך, נשגבת ממני.

עברנו שנה מאד קשה, בלשון המעטה, ועל זו שלפניה, אני בכלל לא רוצה לדבר. אבל השנתיים האלו הסתיימו להן, ואנו מביטים נכוחה אל שנה חדשה, שהנרות המרצדים, כבר מפיצים בה אור נגוהות, צובעים את החושך באור. לא אור של מה בכך, אלא אור מלא נשמה, של נרות מלאי רגשות, וקטורת המפיצה ריחות נעימים.

***

אני אוהב אותך נשמה שלי, עד לכוכבים ובחזרה שתים עשרה פעמים לפחות. אוהב אותך כל כך, שליבי עומד לו נדהם, לא מאמין שזה אפשרי בכלל. מי היה מאמין שהלב שלי יכול לאהוב ככה בכלל. איזה בקיע פרץ לו במעטה הקשיחות הידועה שלי, וגרם לי להיות רך פתאום, אוהב ככה.

חייזרית שלי, ורק שלי. אני מאחל לך את כל אשר יש לעולם להציע, רוכן למרגלותיך, נכון לשרת את גחמותיך. כל אשר יש לך לעשות, הוא לקטוף את פירות הביכורים, של היקום החדש הזה, שבוקע מתוך השרידים העשנים של העידן הקדום שממנו אנחנו נפרדים.

אהובתי, סאבית מתחלפת מסוכנת שלי, אנוצקה בלאגנוצקה שלי, אני קוטף לך את הירח, ואת כל הכוכבים, ומאחל לך שנה טובה כל כך,של התחדשות, שעמוד אור בוהק ולבן ירד לו מהשמים, וישטוף אותך. ואת, את תעמדי שם רועדת מהעוצמה של האור, ותתעצמי.

אהבה אין קץ
}{

***

לינק לשירשור יום ההולדת.

aka BODYGUARD - הו....סיבה למסיבה!

מזל טוב ענק ! כאן וגם שם והמון חיבוקים ואיחולי אושר
לה ולכם, יקירים...

משנינו.
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - בטח סיבה למסיבה, ואכן בקרוב מאד נעשה לשנינו מסיבה
תודה נשמה
לפני 13 שנים
Annushka{()} - תודה מאסטר האהוב והמדהים שלי על רכה מקסימה וחמה שכזו.
אוהבת אותך לנצח.
}{
לפני 13 שנים
Annushka{()} - תודה מאסטר האהוב והמדהים שלי, חבר הכי יקר שלי, בן זוג המתחשב והמחיל שלי, מורה וגיבור שלי ו"..." עוד הרבה שלי :-), תודה על ברכה מקסימה וחמה שכזו.
אוהבת אותך לנצח.
}{
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - }{
לפני 13 שנים
Madame T​(שולטת) - מזל טוב לחייזרית הסרטנית.

מאחלת לשניכם רק טוב יחד - עד מאה כעשרים!
}{
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה יקירTי
}{
לפני 13 שנים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - מזל טוב מדהימה אחת!
אוהבת אותך וגם אותו }{
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה נשמה
}{
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה נשמה
}{
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י