סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 13 שנים. 24 ביולי 2010 בשעה 21:31

1. תודה למגיבים על הסקר הקודם. אל תטעו, לא התכוונתי לנזוף בכם שאתם טורחים להכנס לכאן. פשוט תהיתי מי נכנס לכאן יום יום, גם כשחודשים אני לא מעדכן. בעקבות הסקר הגעתי לתובנות מעניינות מאוד ואני רוצה לחלוק אותן איתכם, אבל קודם התנצלות:

2. הייתי רוצה לעדכן, אבל אני מרגיש שיש פחות מה להגיד. ובאמת, על מה אני אדבר? על זה שקשרתי מישהי? יופי. מה, לכתוב פורנו?

3. הממ.

4. בכלל מה שמשעשע אותי לאחרונה זה פמיניסטיות מצחיקות: http://2nd-ops.com/hanna/

5. אי אפשר לעשות בלוג בכלוב רק מפמיניסטיות מצחיקות.

6. היום הייתי בים.

7. בזמן שנימנמתי על החול חשבתי על סנריו המערב בדסמ ופמיניסטיות מצחיקות: יום שבת על הים, מלא אמהות ואבות וילדים קטנים ומישהי מקשקשת, מקשקשת על איך בחורות מתלבשות בים, על הגמוניה חברתית, למה גברים לא עושים קו ביקיני, איך ביקיני מייצג את הדיכוי שנשים בלה בלה בלה, עד ששתי בחורות באות, לוקחות לה את החלק התחתון של הבגד ים והולכות.

8. אבל חוץ מזה אי אפשר לעשות בלוג רק מפמיניסטיות מצחיקות. ולשם האיזון -- אין איזון. שוביניסטים זה לא עד כדי כך מצחיק.

9. עכשיו כשאני חושב על זה, הדרך להפוך פמיניזם למעניין הוא לשים את הפמיניסטית למעלה. זה אולי נשמע יותר נדוש אבל זה לא. תחשבו על זה.

10. בקיצור, הנה התובנה. מאה הנכנסים יודעים שאין שום דבר חדש בבלוג הזה, ושאני יבש, משעמם, גם כשהייתי פורה לא הייתי משהו מיוחד, הכל הם יודעים. זה שהם נכנסים לפה, זו עדות לכמה משעמם בכלוב.

11. עכשיו, מה טיבו של שיעמום זה? יש כאן דרמות ואינטריגות אישיות, אנשים טיפשים לצחוק עליהם מלוא הדלי, כל מיני ומגווני בשר צעיר שאפשר להתחיל איתו. אפשר להגיד שיש כאן אקשן לכל המשפחה, לאב ולבת גם. אבל אין פה משהו. יודעים מה זה?

12. משהו מחרמן.

13. אפילו מה שקורה בתאווה לעיניים זה בכייה לדורות. הדיונים בפרקטיקות בדסמיות מתדרדרים תדיר לסכנות ולכללי בטיחות. הסיפורים לא יותר מבסדר. וכן, מה שמתפרסם במגזין מייצג את המיטב שבמבחר.

14. עכשיו יבוא מישהו ויגיד, אנשים מעדיפים לעשות את הבדסמ שלהם בבית ופה הם רק מחליפים הגיגים באווירה בטוחה. אוקי, אני אגיד, תשובה מצוינת, אנא חזור למקומך בראש הכיתה, תלמיד מצטיין, ותן לחבר'ה בחלק האחורי של האוטובוס לדון ביניהם כמו מבוגרים.

15. דברים מעוררי השראה. דברים ממש מחרמנים שקורים ממש פה בחוץ, תחת אור השמש הניאונית של הכלוב. מישהו שיבוא עם רעיון או מעשה חדש שישטוף את פרטיות חדרי המיטות של כולנו. משחק רב משתתפים. משהו.

16. ניסיתי בינתיים לעשות שני דברים כאלו. משחק האורגזמות של הכפיל (http://www.thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=20770) היה מעניין, אבל אני לא מספיק נשלט כדי לעשות דבר כזה לאורך זמן, כך מסתבר. התחרות הראשונה לא הייתה הצלחה בעיני. ביקשתי השפלה, קיבלתי קיתונות של סשנים פומביים.

17. רעיון, רעיון. תנו לי רעיון.

Bent - משהו או מישהיא?

רעיון אין לי, תובנה אולי, יש זמנים כאלא שהמוח מלא ולא בדיוק בדס"מי, תנוח בשקט זה חוזר, מבטיח, מוזה אחת טובה וכול פיפס ישן נראה שוב מעניין ומחרמן.
לפני 13 שנים
Grey / Green - הבעיה כאן היא לא מוזה, אלא איך לעורר אותה אצל אחרים. מוזה יש לי. כרגע כתבתי חמשיר בדסמי. רוצה לשמוע? :)
לפני 13 שנים
Bent - תמיד דידי
לפני 13 שנים
נילי ונילי - אפשר גם אפשר לעשות בלוג מפמיניסטיות מצחיקות. אני עשיתי מזה קריירה שלמה.
(וגם בלוג)
לפני 13 שנים
Grey / Green - כמעט: את פמיניסטית, ואת מצחיקה. אבל לא הא בהא תלייא.
לפני 13 שנים
Askew​(אחרת) - עייף ועגום לך מהסיפורים של כולם?
תכנס לכלובים אחרים, תשלוף משם סיפורי זימה, תתרגם אותם ותעלה אותם לאתר. תן לאנשים רעיונות מחוץ למזרח התיכון,
תראה לכולנו מה זה סיפור הארד קור אמיתי.
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י