סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 18 שנים. 29 בדצמבר 2005 בשעה 11:44

זהו, הסילבסטר מתקרב וזאת סיבה מעולה למסיבה. הכריסמס היה סיבה מעולה לא פחות, אבל הסבא החנון והשמנמן הזה באדום כיבה אותי לגמרי.

בשנה שעברה עברתי בין שתי מסיבות. השנייה היתה מסיבת בנות בגני התערוכה. הלכתי עם קלייר. הסתובבנו שם בין כל מיני כאלה שנראות שהחלב עוד לא יבש על שפתיהן, יונקות עוללות, לצד בוטצ'יות שכמו נלקחו ממועדון ההארלי דיוידסון ושכחו לגלח את הזקן.

השנה נשבעתי שלא עוד. אני לא חוגגת במסיבת נשים. אני רוצה שיהיה טטוסטרון בסביבה, צמוד לגברים נאים, שיודעים להזיז את הישבן כשהם מפזזים, אני רוצה לראות נשים יפות שעברו את גיל 18 לצד נשים יפות אחרות, בוטצ'יות, פאמיות, סטרייטיות - אני לא בוחלת בדבר:) אני רוצה להרקיד את קלייר ולהדביק לה נשיקה צרפתית לוהטת בדיוק בחצות ואז לקחת אותה לאיזה חדר צדדי, לזיין אותה באצבעות שלי ולא לתת לה לגמור וכך לרקוד איתה, למזמז אותה, להטריף אותה ורק בבוקר, כשנהיה כבר מותשות, שנעלי העקב שלי יזכירו לי שרקדתי איזה שש שעות רצוף, רק אז לגרור אותה הביתה ולזיין אותה עד שיצא עשן, זיון לשנה החדשה.

במינרווה עושים ערב דמוי לאס וגאס, בקרפה דיאם יש איזה מסיבה לא מרשימה, בגני התערוכה שוב חוגגים בשם הבלתי ברור רשפונשים, במקסים יש מסיבת תחפושות ובדאנג'ן יש מסיבה שנשמעת ממש שווה. עוד לא החלטתי לאן נצא, אבל יש סיכוי שנגיע בסוף לדאנג'ן, למרות ההתנגדויות שלי להתערבב. ואם כן, נשאר כך, בעילום שם ובהורמונים תוססים, מנחשות מי מכם נמצא שם ומי מתחבר לאיזה כינוי.

Happy New Year

קלייר​(נשלטת) - אני מתחילה לקפץ פה גברתי כדי להיכנס לכושר ריקודי :)
את ואני גברתי בין המוני שולטות ושולטים, שפחות ועבדים... אוי זה נשמע טוב :)
לפני 18 שנים
שקט חזק​(שולט) - גם הם יסתכלו על כולם וישאלו מי זאת בליסנה ומי זאת קלייר. ההבדל הוא שהם (חלק מהם) גם ינחשו.

אגב, מקורותי מוסרים לי שהשם הראוי הוא לא רשפונשים ולא רשפון, אלא רשפות. :)
לפני 18 שנים
פלוס מינוס​(אחר) - אוהב אותך בליסינה,
שאת עושה ככה את החיים מעניינים
לפני 18 שנים
בעיניים כלות - בסוף לאן יצאתן, שהיה כל כך מאכזב?

לפני 18 שנים
בעיניים כלות - בסוף לאן יצאתן, שהיה כל כך מאכזב?

לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י