סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 13 שנים. 9 בנובמבר 2010 בשעה 15:47

נפתח שוב שירשור על ממלכת החושך. לשירשור.

תגובתי משמה:


וואללה.

כשקראתי את השירשור שנפתח, שיפשפתי עיני במרץ רב כלא מאמין. או אז הייתה פאוזה, מוזרה גם.
אני, ישבתי לי בחדר הצפייה למעלה, כאחד משני הזקנים של החבובות, והמתנתי בסבלנות של בדואי, שהשירשור יתפתח לפני שאגיב כהרגלי מאז ומעולם, בנושא המדובר.

בכאב רב, ראיתי את שקרה בין כמה מהכותבים המוכשרים בכלוב, שאני חובב לקרוא, מקדמא דנה. אני ממש רוצה לבקש מכם הניצים, כורע על ברכיי ומתחנן, עזבו את השירשור הזה, ולכו תסגרו את העניינים שלכם במקום אחר. אני ממליץ בחום, לא על גבי הפורומים. לא יפה ככה, לא יפה מה שקרה פה, וצדיקים בסדום לא מצאתי. אמרה לי פעם מישהי, שכדי להיות רשע צריך להיות חכם, ושניכם (ולא רק) חכמים בעיני, ולא רק שכך, אף רהוטים וכותבים להפליא.

באימ'שלכם, קישטה מפה.

אני, אשב לי פה בשקט וסבלנות, ולא רק אני, ולא אסכים, כפי שאף פעם לא הסכמתי, לתת לשירשור כזה לקרות, מבלי שיהיה פה ברור לכל קורא, שמה שקורה בממלכת החושך האפלה ההיא, הוא הרבה יותר גרוע מאונס שבו הוא הואשם, הרבה יותר גרוע מהפדופיליה שבה הוא הואשם. מבלי לזלזל באלה. כתמיד אציג את התמונה באופן מאוזן, וראוי, כדי שמי שטועה לחשוב שהכל שם זה טוב בכלל, יעמוד על טעותו.

וייתכן שיעמדו מולי כותבים מוכשרים ממני, כמו כאלה שכבר הופיעו פה, ויתנסחו באופן ספרותי להפליא, הרבה יותר ממה שאני יודע בכלל. ויתקפו את שיש לי לומר. אבל זה לא מזיז לי את קצה הביצה הימנית, ואני מקווה שלא רק שלי. כי הנושא שעלה פה חשוב מדי. כי כתיבה רהוטה אין בה כדי לעשות אותה צודקת יותר, מאז ומעולם.

ראיתי שם מספיק כאלה שנפשם דיממה באופן כזה שאני לא מתכוון לעמוד מן הצד, ולאפשר לזה לקרות. ושום ניסוחים ספרותיים אלה ואחרים, וכותבים מהשורה הראשונה, לא יוכלו לעצור אותי מלשכנע את הקוראים פה, שברכה לא תצא משם, בלשון המעטה.

***

ליבנת, עכשיו תמשיכי בבקשה, כי זה חשוב. את כותבת באופן מקסים וספרותי ונעים לי לקרוא אותך. ואחרי שתסיימי תרימי דגל בבקשה, כדי שאוכל בנימוס ובאופן ראוי, להעמיד אותך (ולא רק) על טעותך. גם אני טעיתי שם פעם, וחשבתי טובות, והתבדיתי.

זרה מוכרת - מדהים.

או כמו שכתבו כבר במקום אחר ...בשינוי קטן :
"התגובה הזו היא כל כך 2004."
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - לגמרי
אז מה ?
אני אמשיך לי באותו קו שבו אני מאמין, וימשיכו האחרים בשלהם.
לדעתי אסור שיהיה כתוב בפורומים משהו שמציג אותו באור חיובי.
חיבוק נשמה
}{
לפני 13 שנים
זרה מוכרת - צ'יטה,
הרבה טרם התקופה בה אתה הכרת אותו
הכרתי אותו גם אני

דור בא ודור הולך
האיש תמיד היה ותמיד יהיה (לפחות עד בוא קיצו בעולם הזה), תמיד יהיו מי שיבחרו להתגלח על זקנם שלם.

חושבתי שגם אתה שמת לב,
כל מי שהיה שם
בזמן זה או אחר פקח את עיניו והתרחק.

זהו לבינתיים
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - מסכים איתך לגמרי
אני רק לא אתן את ידי שיהיה פה שירשור שבו הוא יוצג באופן חיובי. גם כשאציג את דעתי, כמעט כמו תמיד (את זוכרת יוצאי דופן לכך (מבט נוגה)), אציג דעה מאוזנת ואמיתית.
}{
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י