סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 13 שנים. 26 בנובמבר 2010 בשעה 13:24

הערב הולכים למסיבה של דיווה ובטי בום. למרות שלא עברתי הכנה למסיבה, מרשים לי לבוא.
אתמול היינו במסיבה, שהיתה אחלה. סופסוף הכרתי זוג שמזמן הייתי אמור להכיר.

***

היתה אתמול ערב שיחה ערה על התחלפות, ועמדו שם כמה שפשוט לא יכולים להבין את התופעה, הלא קיימת כהגדרתם, של התחלפות.

ישבו שם אנשים שמכירים אותי היטב, ושאפילו ראו אותי בסשנים משני עברי השוט, ונתנו שם עדות אופי על מי אני ובאיזה אופן אני מתחלף ומאיזה חומרים אני עשוי.

באיזו דרך מוזרה הם ניסו למקם אותי באחת מהקופסאות שלהם, והן פשוט לא מתאימות למקרה שלי. אין להם קופסא מתאימה, ולכן כנראה אני לא קיים, או חייב לעבור איזה סוג של מודיפיקציה או תהליך צמיחה עלום כלשהו, כדי שאוכל להתפתח ולהתאים לאחת מהקופסאות שלהם. למרות זאת, אני מסכים לקבל את הקופסאות שלהם, שמתאימות להם, ומכבד את זה, ואפילו זה לא מוזר בעיני. פשוט חסרה להם קופסא והם מתקשים להכיר בעובדה שהם צריכים ללכת לחנות ולקנות אותה.

אז זהו שאני קיים, ואני מתחלף, ממש. לא רק שכך, גם צמחתי מזמן והבשלתי למי שאני היום, ואני לא חושב שאני צריך לצמוח עוד. אם זה מוזר למישהו, אז הוא מוזר בעצמו. מאז ומעולם כתבתי בלהט על זה שכולם מתחלפים בעיני.

***

היום פעם ראשונה שהוצאתי לי את מכנסי הטריינינג, גרבתי גרביים, ולבשתי חולצה עם שרוולים ארוכים. אני מכריז בזאת על תחילת עונת החורף.
חורף בלי בת זוג, זה בגדר תקלה, אבל מה אני אעשה. חיפשתי, בחיי שחיפשתי, אבל נאדה. כשהיא תבוא היא תבוא, לא ממהר עם זה, וגם אי אפשר בכלל. בינתיים אני מתארגן לי על לחיות לבד.

שישי אחר הצהריים,
אני חוזר להנות מהתענוג שבשעות האלה. האמת שבכמה השנים האחרונות לא התענגתי עליו, וברור שזה באשמתי בכלל. לא מבין מה עבר לי בראש שנהגתי ללכת לסופר בצהרי יום שישי. אני הולך לי להשתרע בסלון מול הטלוויזיה, עם פליז כזה, ולגרגר לי על הספה.

סופשבוע מקסים לכולם.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י