סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 13 שנים. 19 בדצמבר 2010 בשעה 22:19

היתה לי שיחה הערב עם מישהי, אלמונית, על מחשבה שלי לפתוח קורס דומיות. שהרי דומיות זה לא עניין של מה בכך, ונדרש שם הרבה ידע ומיומנות. איכשהו, זאתי כתבה לי הודעה פרטית, שהיא רוצה להשתתף בקורס שאעביר.

להלן מוצרפת ההודעה:

הח"מ מתכבדת להגיש עתירה זו - לצירופה לקורס דומיות הקרוב ולהכשרתה כדומית (מתחלפת מסוכנת), וזאת במועדים ובאופנים כפי שימצא לנכון על ידי כבודו.
ואלו נימוקי הבקשה:
1. הח"מ מוצאת את עולם השליטה מעניין ומרגש עד מאוד, ובתוך כך היא מעוניינת לעבור הכשרה כדומית (מתחלפת מסוכנת).
2. התמזל מזלה של הח"מ להכיר את כבודו, מאסטר צ'יטה, והיא רואה בו דום ראוי ונערץ (וכן מסוקס, שרירי ובלונדיני בעליל), והיא מעוניינת לפיכך לעבור את ההכשרה על ידו.
3. הח"מ סבורה כי לאחר הכשרה מתאימה היא עשויה להפוך לדומית (מתחלפת מסוכנת) מוצלחת, לשמחת ולהנאת הציבור, ובפרט לשמחתה ולהנאתה שלה.
4. נוכח כל האמור לעיל מאסטר צ'יטה מתבקש לקבל את העתירה ולהורות כמבוקש בה.
}{


תשמעו, וואללה, טרם הספיקותי לפרסם פוסט על הקורס הנ"ל, אבל כבר נהייה לי נעים. האמת שאמרתי לה שלפרסם פוסט על הקורס הנ"ל נשמע לי פלצני לגמרי, אבל בחיי שיש על זה, יש לי שם מה ללמד, ואולי לא רק לי בכלל, שהרי אפשר להרחיב את הקונספט, לכל מיני, שיודעים שליטה, גברים או נשים. יש כאלה שיש להם את זה, שיודעים להתרומם, ומשום מה, באופן פלאי, אני מכיר כאלה פה ושם.

****

פוסט בנושא יפורסם בנפרד, עם תיאור יותר מפורט של כוונת המשורר. בכל מקרה, הצעות מגונות, של השתתפות בקורס הנ"ל, בבקשה רק לפרטי שלי, ולא כתגובה לפוסט הזה, או אחרים. אין בכך כדי לומר שתגובות הומוריסטיות לפוסט הזה, לא יתקבלו בברכה חלילה. נהפוך הוא, יש הרבה מקום להומור בבדסם, וזה נראה לי מקום מתאים והולם לחלוטין, להנאה הכי גדולה שלנו בעולם הזה, לצחוק.

aka BODYGUARD - אני חושב להרשם לקורס...
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחח, אתה.....
אתה יש לך מורה לדומיות הכי הכי, הלולי הזו. נראה לי שכדאי להביא אותה לאיזו הרצאה שמסבירה איך.... נו... שהיא תסביר כבר איך מה.
תבוא גם אתה להרצאת אורח איך מצליפים ביד אחת, שתיים, ואיך משתמשים בנשלט/ת דומית.
;-)
לפני 13 שנים
kore - אפשר קצת פרטים? האם אתה המדריך היחיד או יש מדריכים נוספים? אם כן - מי המדריכים? כמה זמן הקורס ומה העלות? יש רשימת שיעורים וקורסים לבחירה? :)
משעשע :)
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - או שלום לך הכוהנת הגדולה, באמת לונג טיים. ברוכה השווה.
פרטים לגבי הקורס כמו סילבוס, מחירים, ציוד נדרש, דרישות קדם, ורשימת מרצים אורחים, יפורסמו בהמשך.

האמת סתם רעיון, אפילו עלול להשמע פלצני משהו, אבל בהינתן שזה לא אני והנארקיסיסטיות שלי, אלא באמת להביא את מיטב המרצים בתחומים השונים, זה יכול להיות נפלא בכלל.
מי קובע מי זה מיטב המרצים/ות ? אני כמובן.
}{
לפני 13 שנים
WaterMan​(שולט) - כקורס המשך תעשה קורס לסאבית.
לא יתכן שכל מוצצת תקרא לעצמה סאבית.
הגיע הזמן למערכת הכשרה והסמכה שתקדם את מעמד הסאבית מטה מטה כראוי.
:)
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחח
אני בכלל קטונתי להכשיר סאביות, וראה לראיה שאני מתחלף בכלל.

חוצמזה, אני בכלל חושב שסאבית זה הכי למעלה שאפשר. היכולת הזו להתמסר למאסטר, מהמקום הנשי הטהור והמזוקק הזה, ולתת לגבר שלה, את נשמתה, זה מקום כל כך עילאי, שמעמיד לי את הנשמה (ולא רק) בדום מתוח בכלל.
יום מקסים נשמה

נ.ב. זה לגמרי נכון מה שאמרת, שיש כאלה שמכנות עצמן סאביות, שמבזות את העילאיות הזו שעליה כתבתי. אבל במקום לעשות טפו עליהן, בוא ניתן נשיקה לאלה שכן, ויש כאלה, טפו טפו טפו. מלח מים. והן, תודה, יאמי לגמרי. אפילו יש לנו חברה משותפת כזו, שפשוט בא ללקק את השפתיים, ולא רק.

נ.ב.ב. יש גם כאלה דומים, שקוראים לעצמם שולטים, שפשוט, טפו עליהם. מלח מים.
לפני 13 שנים
WaterMan​(שולט) - אכן כן
יש לנו חברה משותפת כזו ואולי יותר מאחת.
וקורס... זה רק להתמקצעות
לא שלילי, להיפך :)
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - בארור
הכל בשביל שיהיה יותר מקסים ונעים
שבוע מקסים נשמה
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י