אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 13 שנים. 31 בדצמבר 2010 בשעה 18:31

אתמול לאחר שסיימתי את שיגרת הערב שלי, התיישבתי קצת על המחשב. לפתע פנתה אלי מישהי שהתחברתי אליה במסנגר מגידייט אבל מעולם לא שוחחנו שמה. הייתי כבר עייף ושתיתי יותר מדי, אז אמרתי לה בואי נדלג על הסמולטוק, אני רוצה לתת לך משהו לקרוא שכתבתי בבלוג שלי ונראה אם יש על מה לדבר. היא הסכימה ונתתי לה לינק לפוסט שכתבתי שנקרא התמסרות. לאחר כמה דקות היא כותבת לי, קראתי. שאלתי: נו ? היא אמרה לי זה אני. אמרתי מה כלומר אני ? היא אמרה שהיא מתחברת לזה לגמרי. למותר לציין שלא שמעה על בדסם מעולם. המשכנו לשוחח ולאחר כמה דקות שאלתי אותה אם היא באמת רוצה להתמסר ? היא ענתה שכן, אבל אחרי שבונים אמון. אמרתי לה שברור, אחרת אסור בכלל. ביקשתי ממנה להזמין אותי לשיחת ווידאו במצלמה כרק אני רואה אותה. היא התווכחה טיפה אבל הסכימה. לאחר דקה שתיים, היא אמרה לי, נו אתה בא לרחובות ? עניתי לה שלא, שהיא באה אלי וזה בערך 45 דקות נסיעה. היא אמרה טוב, נתתי לה את מספר הטלפון ואת הכתובת, וגם לקחתי את שלה. השעה: אחת בלילה. אמרתי לה שאני אכנס להתגלח ולהתקלח. היא אמרה לי: אל תתגלח, אני אוהבת זיפים.

נכנסתי להתקלח ובקושי הספקתי, והיא כבר הגיעה. נראתה טוב, גוף טוב. חיבקתי אותה והיא נמרחה עלי. כאילו קטע כזה, בוער לה הכוס, היא רוצה זין, לי זה מתאים, הכל דבש, פשוט וברור כזה. נכנסנו הביתה, הטלוויזיה היתה מכוונת על אגו טוטאל והיה שם סרט אירוטי. היא ביקשה ממני לכבות אותה. התבוננתי בה, ואמרתי לה, זה נראה לך זול ? היא אמרה שכן. אמרתי לה, אני לא זול וכיביתי. היא ענתה: ככה זה היה נראה לי, ולכן באתי.

היא הכינה לנו תה, ותוך כדי שתיה התחלנו עניינים. יש לה עור חלק כמו קטיפה, וזה מגרה אותי נורא. לא הרשתי לה לגמור, עשיתי לה פיסטינג, נתתי לה ספאנקים בטוסיק, ירדתי לה, היא ירדה לי, והיא נטרפה לגמרי. תוך כדי כל זה אמרתי לה להגיד הו מאמה. היה לה קשה עם העניין והיא ניסתה להתחמק מזה, אמרתי לה שאם היא לא אומרת הו מאמה, אני מפסיק. היא הבינה והפנימה, ומאותו הרגע הבית נמלא זעקות הו מאמה, תוך כדי שאני מתעלל בה להנאתנו המשותפת והצרופה.

מדי פעם הייתי מאפשר לה לגמור, ופעם אחת אפילו ברחה לה גמירה. כל כמה גמירות שלה, היא היתה מבקשת הפסקה, וככה היינו משוחחים בהפסקות. בערך בארבע חמש בבוקר, כבר הייתי הרוס, והיות והחברה לא הלכו לשחק כדורגל בהפסקה, פשוט נרדמתי. כשקמתי היא כבר לא היתה. שלחתי לה סמס: היה לי מקסים וטעים. אני רוצה עוד. דברי איתי. צ'יטה מאתמול. ניסיתי להתקשר יותר מאוחר והטלפון שלה היה סגור. לפנות ערב הצלחתי לתפוס אותה, וקבענו פגישת המשך ליום שני.

הפועל רחובות, אני אפילו לא יודע איך קוראים לה בכלל, לא הספקתי לשאול.

***

שנה חדשה בפתח, והיא נראית לגמרי חתיכה ושווה. חשבנו ללכת לאיזו מסיבה, אבל בסוף לא בא לי, במקום זה נעשה כמה חברים מפגשון אצלי. אז לכל החוגגים, אני מאחל לכם שתהנו במסיבות בלעדי, גם בשבילנו.

לכולכם, אני מאחל, שנה טובה ומקסימה, והיא הולכת להיות כזו, מילה של צ'יטה.

דאני - מלה של צ'יטה זאת מלה - אז זו באמת הולכת להיות שנה נפלאה ומקסימה. איזה כיף.
שתהיה לך כזו. מגיע לך לגמרי.
}{
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - לגמרי נשמה
}{
לפני 13 שנים
דאני - כמעט ששכחתי: יאללה הפועל!
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - בארוררררר
}{
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י