סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

קיר מחשבות

כמו הקיר של הפייס רק יותר קינקי
לפני 13 שנים. 11 בינואר 2011 בשעה 21:59

התעוררתי כמו שעון בשעה 7 בבוקר, חייכתי לעצמי והייתי מרוצה. בשעה 08:35 הסתכלתי שוב על השעון ואמרתי לעצמי, אתה חייב לעוף, לאחר זו לא אופציה.
האמת הדרך לא אמורה לקחת יותר מרבע שעה, אך בתור מאחר כרוני לא היתה לי כל כוונה לאחר לה הבוקר.
בעשרה לתשע התייצבתי בקפה בו קבענו להיפגש התיישבתי והזמנתי לי אספרסו.
בתשע ורבע היא הגיע יפה כמו שדמיינתי אותה (אולי בעצם יותר), התנצלה על האיחור אמרה שלום למלצריות והזמינה לה קפה.
לאחר שלמדנו להכיר במעט אחד את השני אני כבר הייתי מוקסם, היא ריתקה אותי, משהו בחופש שלה בביטחון שלה בכח שחשתי ממנה.
הרגשתי צורך עז לקום לשירותים אך לא רציתי לקטוע את דבריה, התאפקתי, המשכתי בשיחה עד אשר היא קטעה אותי, התנצלה ואמרה "שנייה צריכה לשירותים", חייכתי. שהיא התרחקה שמתי לב כי היא הלכה עם כוס הקפה הריקה שלה, עלתה לי השערה בעניין והמתנתי לשובה לאושש אותה. ניצלתי את חזרתה כדי לבקר גם אני בשירותים ושחזרתי שמתי לב כי כוס הקפה שלה, חציה מלאה מחכה לי על השולחן. הסתכלתי וחיוך עלה על שפתיי (או שזה היה רק בראשי?) "שתה" היא אמרה לי ואני ללא כל כוונה לסרב לה לקחתי את הכוס ולגמתי את המשקה. הוא היה טעים!! באמת שלא ציפיתי שיערוב לי כ"כ. לאחר מכן הדלקנו סיגריה, חבל אמרתי .. הייתי צריך להתענג על המשקה יחד עם הסיגריה.
אם אני זוכרת אתה דיי פנוי ולי אין באמת כח לעבוד היום אז נראה לי שנעביר את עצמו למיקום יותר נח, חיוך שוב עלה על פני וללא מחשבה ביטלתי את הפגישה שתכננתי לשעה 11:00 והמשכנו לביתה.
נכנסנו לביתה, התיישבנו בסלון היא הביאה לנו מים, הדליקה את החימום והמשכנו את שיחתנו שנקטעה בבית הקפה.
הורדנו את הנעליים והתכסינו על הספה רגליה נפשטו קדימה ואני זכיתי בכבוד לעסות אותן, הרגשתי את רגליה נוגעת במבושי והתענגתי.
במהלך השיחה נגענו בנקודה שהאהבה שאנו חולקים, לריצה על סקלת הרגשות המלאה נובעת מהילדות, לה היה מאוד ברור היכן נזרעו הזרעים בילדותה שצמחו בבגרותה, לי התברר שיש עוד קושי לאתר את מועד ומיקום זריעת הזרעים שלי, מקווה שבהמשך המסע עימה אצליח למצוא את המידע הזה.
אני צריכה לרדת לכמה דק', בינתיים רד למטה לירקן ותכין לנו צלחת פירות, פלחי פומלה, אפרסמון...היא קמה ואני בעקבותיה נעלה נעליה וירדה. מיהרתי גם אני להספיק את משימתי בזמן לפני שתחזור, נכנסתי לירקן אספתי פומלה, אפרסמון וכל פרי אחר שנראה לי ראוי לה ושמתי פעמי לדירה להכין את צלחת הפירות טרם תחזור. סיימתי להכין את הצלחת הנחתי אותה בסלון, ניקיתי את המאפרה ושמחתי כי הספקתי לסיים לפני שחזרה. שהיא חזרה לדירה חזרנו לספה ולנקודה ממנה הפסקנו.
היא הורתה לי לקום, להתפשט ולהעמד מולה, עשיתי כדבריה ונעמדתי מולה בעודה קושרת את הזין שלי. מהדקת ומורה לי לשכב על הספה, קושרת את אגודלי רגליי זה לזה ומכסה אותי שלא יהיה לי קר.
שכבתי שם מתחיל להרגיש את קשירת הזין שלי שגירתה אותי מאוד, רגלי קשורות ומחכה למוצא פיה, מחכה שתוביל אותי לאן שתרצה, ללא זכות/יכולת/רצון להתנגד.
היא הראתה לי את מצבט הלשון והדגימה לי כיצד עובד, האמת לא רציתי שתוריד אותו אך כמובן שלא אמרתי כלום שבחרה להורידו.
המשכתי לעסות את כפות רגליה, קיוויתי לזכות לטעום את טעמן, אך כמובן ששוב לא אמרתי כלום. היא הרימה את השמיכה ובחנה את הזין הקשור שלי והיתה מרוצה מצבעו המתחלף, אני הייתי מרוצה שהיא מרוצה וכמובן שגם הלחץ מהקשירה הסב לי עונג רב.
היא נעמדה ובחרה סיפור ילדים והחלה לקרוא אותו, בעודה ממחיזה אותו על גופי, אני זכיתי שאיבר מיני הקשור ימלא את תפקיד "בובה על תקן דחליל" מצופה בזפת דביקה.
שבסיפור אחזו בה בחוזקה, תפסה היא אותו בחוזקה בידיה גורמת לי לרצות שלא תעזוב לעולם. שבסיפור הכו בה, הכתה היא בו בידה...ואני רק רציתי עוד, לשמחתי בהמשך הסיפור גם בעטו בבובה מה שמן הסתם הסב לי עונג רב וכרגיל כמיהה לעוד.
"אם לא תגיבי אשרוף אותך" המשיכה לקרוא את הסיפור וחיוך עלה על שפתיה בעודה לוקחת מצת ומתחילה לשרוף את הביצים שלי. הכאב של האש התערבב עם הכאב מהקשירה, למרות שבתחילה תהיתי איך אגיב לתחושת האש אני חייב להודות שרף הכאב לא היה גבוה, הוא היה כזה שהסב לי עונג רב מצד אחד ורצון עז שרק יגבר מהצד השני.
מסקנה ברורה אחת כבר יש – ההנאה מסיפורי ילדים, תלויה אך ורק באיכות המספר
לאחר שהסתיים הסיפור ועימו ההמחזה המענגת, חיברה לי מצבטי פטמות והורתה לי לכרוע על הספה על ארבע ולהרים את הטוסיק שלי. בעודה קושרת גג לפי, אני חייב להודות שאני מת על גג'ס, משהו בריור הבלתי נשלט הזה מאוד מגרה בעיני. חשבתי לעצמי שחבל שלא הבאתי את כל אמצעי הקשירה שלי להקל עליה את ריתוקי והפיכתי לחסר עונים ויכולת התנגדות פיזית.
ידה הפליקה לי בטוסיק, הודיתי לה בליבי על כל מכה ועוד זכיתי למחמאה שמתאים לי אדום:)
הרגשתי את הפלאג חודר אלי לאיטו, "כיווץ פי טבעת אחד זה כן, שני כיווצי פי טבעת זה לא" שמעתי אותה מסבירה לי. "הבנת?" שאלה, עניתי בכיווץ אחד. התענגתי על הפלג שחדר אלי, על הגג שהיה קשור לפי ועל החבל שקשר את הזין שלי ונמתח קלות עם כל הרמה של הטוסיק שלי, לוחץ יותר על הזין שלי, מענג יותר, גורם לי לרצות יותר, יותר כואב, יותר חזק, יותר מה שתורה לי. הפלאג התחלף בויברטור אנאלי שרעידתו גרמה לי לרטט פנימי. רציתי שהרגע לא יגמר, רציתי שהויברטור יגדל, שארגיש אותו יותר. אני באמת אוהב להיות זונה אנאלית וכאחת כזו אני אוהב את זה חזק, עמוק והרבה.
היא שלפה את החגורה שלה והחלה מצליפה על גבי, עם כל מכה של החגורה בגופי, עברה בי צמרמורת של עונג, אני מגלה כי אני רחוק עד מאוד מסף הכאב שלי ורק רוצה עוד ועוד.
תקום, תשען עם הידיים על הקיר והטוסיק בחוץ ואל תעז להפיל את הויברטור הורתה לי. הרגשתי אותה מאחורי, מגע גופה בי גרם לי לעונג ורציתי להרגיש אותה עוד. מידי פעם הגנבתי מבט לאחור וראיתי אותה עומדת מאחורי עם תחתונים, גופה היה מדהים, עורה היה חלק ורציתי כל כך לגעת בה, לטעום אותה. היא הורידה את תחתוניה, הסתכלתי עליה, היא היתה כ"כ סקסית, השפתיים שלה כ"כ יפות הטוסיק שלה כ"כ נשי, בדמיוני כבר זכיתי להרגיש אותו על פני.
היא התיישבה על כסא משחקת בי עם רגליה ומתחילה לענג את עצמה, רציתי כל כך לטעום אותה, לענג אותה והיא מן הסתם ידעה זאת. אני אתן לך את העונג אמרה והורידה את הגג מפי.
ואני על ברכי לרגליה, מקרב את לשוני אליה, מתגרה מהריח המשכר, טועם את הטעם המופלא, מתענג על מגע גופה ועל היופי שנגלה לי בכל פעם שהרמתי את מבטי. כנראה שעשיתי משהו מאוד טוב בחיי אם זכיתי לכבוד שזכיתי לו, חשבתי לעצמי בעודי מתענג על מיצי גופה, משתדל לענג אותה ככל שאוכל, מודה על כל הכוונה כדי שאענגה באופן מדויק יותר.... לבסוף היא קמה מהכסא, הבטתי בה מתרחקת ממני, טיפה נזלה בין רגליה, טיפה שכבר לא זכיתי לטעום....
בדרך הביתה רטיבותה התייבשה על פני והריח שלה עוד היה באפי, הסנפתי את הריח כל הדרך הביתה ורק קיוויתי שלא יעלם.

מיתוסית​(שולטת) - אוףףףףףףף
כמה מחרמן אתה יכול להיות!?
מה זה...
אני צריכה להפסיק כבר לקרוא, אבל אני לא יכולה להפסיק :\
הקטע עם ספר הילדים היה יצירתי מאוד ואני גם חיכיתי לראות מה יקרה עם צלחת הפירות?
אבל כנראה שבמקרה הזה אקדח במערכה הראשונה לא חזר בשלישית...
מה היא בדיוק עשתה עם המצית והביצים שלך?
זה קצת זיעזע אותי... קירבה רק כדי להרגיש חום או האש ממש נגעה לך בעור? כי זה נשמע לי מסוכן ועלול לגרום לכוויות.
לפני 9 שנים
sun light​(נשלט) - היא אכן אדם מאודדד יצירתי ויקר לליבי גם היום
לגבי המצת, לזכותה יאמר שהיא תמיד משחקת במקומות בהם היא בטוחה בהם ומעולם לא גרמה לי לכל נזק, ללא ספק אחד מהאנשים שאני יכול להפקיד את בטחוני בידם ללא ככל חשש.
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י