צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 13 שנים. 27 בפברואר 2011 בשעה 18:24

נפתח שירשור בפורום הבנות על הבנים שהגבתי בו. לשירשור.
תגובתי משמה:

אני לא כל כך נוהג בתקופה האחרונה להגיב פה בפורומים, היות ודי מהר השירשורים הופכים לתחרות למי יש יותר גדול, ובגין העובדה שיש לי קטן בכלל, אני מעדיף לשבת לי בפינה ולשתוק.

אבל איכשהו משהו נגע בי בשירשור הזה, והחלטתי לצאת מהמחבוא שלי מתחת לשולחן.

אנסה להסביר מה נגע בי, ואולי תהייה בזה תועלת.

נתחיל בעובדה שאתה נחווה אצלי כאדם במסע אמיץ, למצוא את הגביע הקדוש שלך. יש לי הרבה כבוד למקום הזה של חיפוש, שהרי הוא לא פשוט, וכרוך בכאבי גדילה לא מבוטלים. עדיין, אדם מחפש, הוא אדם שבוחר לאחוז בטוב, וכמובן לתור אחריו.

המקום הזה של לפתוח שירשור, ולצאת אל מול עדת זאבים ושלא נתבלבל גם זאבות בעדר, כדי לתור אחרי האמת שלך, הוא מקום אמיץ בעיני, ויש לי גם אליו כבוד.

רק מה, יש לי כמה נקודות שרציתי להתייחס אליהם.

הייתי מציע לך גישה אחרת. גישה שלא פותחת באמירה בומבסטית כמו "שולט מדבר". הייתי מציע לך לגשת באופן פחות נחרץ ויומרני, ולבוא צנוע מבקש לשאול על האמת. אני סבור שעם הגישה הזו תקבל הרבה יותר דבש מחרא. למרות שלצערי, גם עם הגישה שהצעתי, תקבל פה חרא, אבל לפחות הוא לא יהיה שלך.

אני סבור, שהשאלות ששאלת הן לא באמת מה שרצית לשאול בכלל, אבל זה לא הנושא פה בכלל, למרות מראית העין.

אני מרשה לעצמי להניח שאתה עוסק בשאלה של אופן התנהלותך ביחסים עם נשים. יש לך שם שאלות, וברצוני ליידע אותך, שלא רק אתה עוסק בשאלות הללו, גם רבים אחרים וטובים (כולל אותי). אלא מה, שלך היה אומץ, לבוא ולהצהיר קבל עם וכלוב, לבן על גבי שחור, שאתה מתלבט בעניין, שאתה "הודות לכך שלא הייתי כלכך מוצלח עם נשים". זו אמירה מאד אמיצה בעיני, שאני לא מכיר רבים שיעזו להצהיר אותה כך בפומבי.

יש לי רק את השניגרוש שלי פה לתת, במידה ותרצה לקחת. תשמע, אתה נשמע לי בחור חיובי מאד, עם הרבה רצון ומנוע לקחת את עצמך למעלה וקדימה. זה מקסים בכלל.

עזוב אותך מכללים של התנהלות, עזוב אותך מסטיגמות חברתיות, אתה לא זקוק להן. כן תן לספרים להשפיע על מי שאתה, באופן סלקטיבי כמובן. אני משוכנע שאתה תמצא את הדרך שלך עם עצמך, שהיא שלך, מתוך מה שליקטת מכל המגע שלך עם העולם, הכולל בתוכו אנשים כמו גם ספרים ועוד מיני מרעין בישין, שחשובים לא פחות.

או אז, כשתמצא את הדרך שלך, כשתלך שם בפרדס באופן מעט יותר צנוע, וגם תוך כדי החיפוש, שאומר אני לא יודע, תסבירו לי, שם יבואו אליך בנות המין היפה, שאני מעריץ כל כך, (ולא רק אני), ויינקו מדובשך ומהעוצמה האמיתית שאין לה צורך באמירות בומבסטיות.

מאחל לך ים של הצלחה איש, במסע שלך ובכלל.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י