בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 13 שנים. 4 באפריל 2011 בשעה 18:06

הוזמנתי לחגיגת ליל סדר בבית הספר של הקטן, בשעה שבע בערב. הגעתי ומצאתי על השולחן הגדה משוכתבת על ידי המורה, וערב מייגע ומשעמם. הערב היה משובץ בסרטים ארוכים ומייגעים של סיפורי העלייה לארץ של סאבים וסאבתות נבחרים של הילדים בכיתה. כל סרט כזה, כחמש עד עשר דקות, עם פירוט מייגע של מי ישב לידו באניית ההעפלה, ומה בדיוק הוא הרגיש בנאפולי כשהמתין לאנייה. מה היה גובה הגלים בים, בכל מקטע של הנסיעה. היו גם ריקודים של הילדים של מגוון העמים, קטעי שירה ונגינה של הילדים, ולא רק. ההגדה המשוכתבת, היתה משעממת, מייגעת, וארוכה להפליא. בתוכנית היתה גם ארוחת ערב, שההורים נדרשו להכין. בקיצור, (או באריכות בעצם), תוכנית של אירוע משעמם בן ארבע שעות, שבע עד אחד עשרה. אין לי מושג מה הורים עם עוד ילדים יותר קטנים אמורים לעשות עם העניין הזה, שהילדים האחרים שלהם נשארו בבית.

ואני שואל, מה עובר להם בראש כשהם עושים כזה אירוע בכלל ? הלווווו...... על האופן הפאטתי של הפקת האירוע אני כבר לא מדבר. אבל ארבע שעות, הלווווווו.....
הסברתי לבני שאין לי סבלנות לעניין הזה, וחמקתי משם. גרושתי שתחייה, נשארה שם איתו. ליבי ליבי.

אודה ואתוודה, כבר אין לי סבלנות, לאירועים האלה. אני אמנם לא זוכר כאלה הפקות מגלומניות של שיעמום צרוף לאורך שנות גדילתם של שני ילדי הגדולים יותר. אבל מבלי קשר, איבדתי כבר את הסבלנות לשבת ולמחוא כפיים בהתלהבות מגבב השיעמום שהיה שם.

נערת אמצע​(אחרת){!} - אני לא יודעת בן כמה הקטן אבל לפי מה שכתבת זה בית ספר עממי בכיתות הצעירות. אולי גיל 30 הוא הרף העליון להביא ילדים לעולם, כמו שהיה בדור הקודם, לך תדע, ככל שמתבגרים מעלמת הסבלנות. לכל משפחה סיפור העליה המשפחתי הוא הכי הכי הכי מרגש בעולם, ככה זה במשפחה הפרטית שלי.
לפני 13 שנים
gamVgam​(אחר){גם וגם} - אוי...
ממש לא.

אולי להורים הקשישים נגמר הכח יותר מהר אבל בדרך כלל יש להם סבלנות והערכה לחיים הרבה יותר מבני ה 30 הפוטופאראז' החיים את החיים באטרף על זמן שאול.

לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - לגמרי
חיבוק נשמה
לפני 13 שנים
ניני - גם אני שמחה שכל זה מאחרי :-))
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - וואללה
תודה כיבשונת
}{
לפני 13 שנים
למדתי מחברה שלי - וזה עוד כאין וכאפס לעומת ערב "שורשים"...

והרי לך עוד סיבה מהותית לשמור על יחסים מפרגנים וחמים עם האמא של הילד.... שהרי מישהו חייב יהיה ללכת איתו לשם
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - היא אמא של הילדים שלי
היא חברה שלי
היא אחלה בכלל
חייב בתחת שלי
}{
לפני 13 שנים
aqua - ולזכר יציאת מצריים... :))
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחח
את קרועה את
מעולם אחר
}{
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י