ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 12 שנים. 19 באפריל 2011 בשעה 10:14

התראת חפירה דרגה 8.75 בסולם צ'יטה.

התעוררתי הבוקר עם זיקפה מיוחדת. אתם מכירים את זה, שהזין עומד כמו טיל בליסטי, רגעים נראה כאילו הוא עשוי מחומר מוצק, אבל פעם בשתי שניות לערך, הוא עולה למעלה באיטיות, ואחרי כחצי שנייה יורד בחרה לזווית האימתנית שבה היה קודם לכן. אני חרמן טיחו, ובמצב הזה, אני פשוט בגדר סכנה לבריות. אבוי לזו שתקלע לי לזין (תרתי משמע).

בתצפיותי על עצמי גיליתי, שיש מספר סיבות שיכולות לגרום לי להגיע למצב הזה. 1. כוסית מדהימה, סקסית בטירוף, עם ראש פתוח ויכולת לעשות כל מיני דברים שזה לא הזמן לדבר עליהם. 2. אכילת מנות גדושות של בשר אדום במשך כמה ימים עוקבים. 3. געגוע מוסבר לסקס איכותי (כאמור, חסך). 4. ואולי הכי חשוב מכולם, שובע מגמירות לא מספקות.

אם אנתח את הגורמים למשבר הטילים בבית של צ'יטה, שבו אני נמצא, אציין שלגבי סעיף 1, איתרע מזלי ואין כזו בנמצא. לגבי סעיף 2, אני לאחר ארבעה ימים רצופים שבהם אני בולס כמויות בלתי נתפשות של בשר אדום משובח. לגבי סעיף 3, מותר לציין שאני, איך אגיד את זה בעדינות, (שלא נגרור פה צבר פוסטים דיכאוניים, על מצב הציבור הרחב), המוצר אזל מהמדף אצלי. ולבסוף, לגבי סעיף 4, הייתי כל כך חרמן בימים האחרונים (כן כן, גם בימים האחרונים), שליקטתי לי שלל של סרטוני בדסם איכותיים מהרשת. כשאני חרמן נורא, אני אוהב לצפות (וגם לעשות), פייסיטינג, אבל כזה ממש, עם שליטה בנשימה, עם חוסר אונים. שלא נתבלבל, אני אוהב שעושים לי את זה, ממקום סאבי צרוף. אוסף הסרטונים, שחבר לו יחדיו עם אוננות קדחתנית, במשך מספר ימים, מילא את כל צרכיו של סעיף גדול 4.

כדי לשוות לפוסט הזה תצורה של מאמר מדעי, אצרף אליו ביבלוגרפיה. (חפירה כבר אמרתי?), של אחד הסירטונים, קבלו סירטון מומלץ. הערת המחבר: ניתן לקבל בפרטי לינקים לסרטונים מומלצים נוספים.

בימים כתיקונם, לאחר שסופקו צרכי עם בת זוג לא אלקטרונית, בפייססיטינג איכותי, ואורגזמה פצצות, אני חוזר לעצמי, למקום השולט שלי (תראו תראו), ואם נצרף את העובדה שאני חרמן (מאד ביותר), זמני מצוי בידי (כמו עכשיו), ואני מלא אנרגיות (זזזז....), אבוי לכוס שיפול לי לידיים. אותה זו שמחוברת אליו, תלך מספר ימים בהטייה ימנית בולטת, וקשיי הליכה ניכרים לעין בלתי מזויינת, וחס מלהזכיר, גירוי מציק בכוס.

וואי וואי וואי, מה שאני עושה לה שמה. אני שם אותה על שולחן המטבח, על הגב, ידיים צמודות לגוף, מרים לה את הרגליים עם שתי הידיים, ומכניס לה את הטיל הבליסטי הקטן שלי, עד לגרון. ואותה הרעידה של הזין שלי, פועמת בדיוק על נקודת הג'י, והכוס שמרגיש מלא מלהכיל, והדגדגן שנמעך לו בכל הקומבינציה הזו. ואם היא מנסה לשלוח יד ללטף אותי, או רעיון הזוי אחר, היא מקבלת סטירה, ואני אומר לה, אל תפריעי לי, שכבי כאן בשקט ותני לי להשתמש בכוס שלך בלי להפריע, ברור ? בטח שברור, שהרי אני מסביר מצויין.

שמה היא מפסיקה לשוחח על פמיניזם, ועל צרכיהן של נשים בגיל הכריעה, ועל איך צריכים להיות יחסים בעיניה, או מה היא היתה רוצה בחיים. שמה היא צועקת לאבות אבותיה, מדברת גסויות, מתחננת בלי בושה, וגומרת פעם אחרי פעם, ושוב פעם, כשאני הולם בנרתיקה, עד שהיא מתחילה להשפריץ כמו ממטרת גינה משובחת (מהסוג הקופץ).
(חשבתי לצרף ביבלוגרפיה גם כאן, אבל אני אדלג על זה).

ואם היא חושבת שבכך נגמר העניין, היא טועה טעות גדולה. כאמור יש לי פנאי, אני חרמן, וזמני מצוי בידי. למותר לציין שהיא כמובן כוסית מדהימה עם ראש מהסרטים (תרתי משמע). חכו חכו מה אני אעשה לה כשנגיע הביתה.

רק מתוך רחמים, אני אפסיק עכשיו את התיאור של מה הייתי עושה לה עוד, שהרי זה חג עכשיו, ואני לא רוצה לקלקל לכם את הבוקר שאחרי החג עם סיפורי זימה שכאלה, שהרי אנחנו במקום נידי עכשיו כולנו.

האזוקים - זה מוכר ....
איזה מזל שלא המשכת את התיאור
אחרת היית מקלקל לי את הרגיעה :-))
לפני 12 שנים
צ'יטה​(שולט) - בטח מזל
חג שמח
}{
לפני 12 שנים
שלגי - אז אני מבינה שלהזמין אותך לארוחה משפחתית זאת לא אופציה?
לפני 12 שנים
צ'יטה​(שולט) - ארוחה היום ואני זה שני קונספטים שאני דוחה על הסף. שלא לומר לצאת מהבית.
חג שמח נשמה
}{
לפני 12 שנים
מתוקף אישיותה - זה מה שהסדר עושה בך?
מעלה את סף החרמנות?
מענין....

הפנאי הזה, כמה טוב שהוא מגיע...... :-)))
לפני 12 שנים
צ'יטה​(שולט) - לגמרי
}{
לפני 12 שנים
טרוריסט חמוש באננס -
ראשית חג שמח לך ולכל חברי הפוסט.

שנית אני לא רוצה להשמע קטנוני ובטח שלא כפוי טובה חלילה, אבל אולי תהיה מוכן לשקול שוב את נושא הביבליוגרפיה של הממטרות ? (קופצות, לא קופצות את זה אני כבר אשאיר למומחים).

תודה רבה על הכתיבה,

אני
לפני 12 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוך הבא לבלוגי סעדיה פון ריכטהופן
;-)

קבל:
http://www.bdsmtube.co.il/video/6200/%D7%94%D7%A8%D7%91%D7%94-%D7%94%D7%A9%D7%A4%D7%A8%D7%A6%D7%95%D7%AA

עין מנוסה יכולה להבחין במטמורפוזה שעברה על הכוכבת הראשית בסרט. כך שהחל בערך מהדקה התשיעית בסרט, היא מפסיקה לדבר שטויות, ומשוחחת עם אבות אבותיה ללא שום נימוס אצילותי.

יום מקסים
תודה על תגובתך
לפני 12 שנים
למדתי מחברה שלי - חייבת לציין, ברוח החג המונח על כתפינו כאבן שאין לה הופכין בימים אלה - שכלל שיענו אותך, כן תרבה וכן תפרוץ...... או בעברית פחות עתיקה - ככל שאתה יותר במתח אתה כותב יותר משובח.

תודה בשם ועד קוראי הפוסט. ( עוד אין , אבל נקים אם יהיה צורך..... )
לפני 12 שנים
צ'יטה​(שולט) - אני, מענים אותי ? את מתבלבלת נשמה, אני עכשיו בכלל דום מסוקס קשוח נורא, מאסטר, דום, צ'יטה.
}{
לפני 12 שנים
godisafemale​(שולטת) - הופה"לה..............אפשר ת'טלפון שלך?
לפני 12 שנים
צ'יטה​(שולט) - את מבקשת את הטלפון שלי ?
;-)
את יש לך אותו קרוב לעשר שנים בכלל אלילתי.
}{
לפני 12 שנים
amy​(נשלטת) - המפפפ... יא מחרמן...
לפני 12 שנים
צ'יטה​(שולט) - את נהיית קשקשנית
לא נורא, אני יודע להכיל את זה, כמו גם עוד דברים ;-)
}{
לפני 12 שנים
godisafemale​(שולטת) - למה אתה מלשין לקהל, למה...

}{
לפני 12 שנים
צ'יטה​(שולט) - אני לא מלשן בכלל
אבל אבל.... מת עלייך אלילתי
}{
לפני 12 שנים
godisafemale​(שולטת) - הדדי }{
לפני 12 שנים
צ'יטה​(שולט) - }{
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י