סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

קיר מחשבות

כמו הקיר של הפייס רק יותר קינקי
לפני 12 שנים. 20 ביוני 2011 בשעה 8:18

אני רוצה שתלך מחר לעבודה עם פלאג בתחת ותסתובב איתו כל היום, בתמורה לכך תזכה לרדת על 4 לרגליי בערב אחרי העבודה

הכרנו באינטרנט, דיברנו במסנג'ר, לא נפגשנו עד אז ואני הייתי מוכן לעשות הכל כדי לזכות בכבוד לרדת על 4 לרגליה
היא סיקרנה אותי, חוסר הגבולות שלה, הגישה שלה ...
קמתי בבוקר, נכנסתי להתקלח, יצאתי ודחפתי פלאג לתחת, ניסיתי לחזק אותו עם חבל שנקשר סביב המפשעה שלי במטרה למנוע מהפלאג לברוח במהלך היום, ויצאתי לעבודה.
את רוב היום בעבודה ביליתי על הכסא, ניסיתי להמנע ככל שיכלתי מלהסתובב במשרד, למזלי לא היתה לי אף פגישה מחוץ למשרד.
שרירי פי הטבעת שלי כבר התרגלו מזמן לאובייקט התקוע בהם והריפיון הקשה עלי להחזיק את הפלאג מבלי שיחליק החוצה.
מידי פעם נאלצתי לקום, חזקתי את פי הטבעת כמה שיכלתי והלכתי בזהירות עם טוסיק מכווץ נזהר שלו יברח לי, מידי פעם הרגשתי אותו מתחיל להחליק, הסתכלתי שאיש לא רואה ומייד הושטתי את היד ודחפתי אותו חזרה פנימה.
בכל פעם שקראו לי לבוא לקחתי נשימה ארוכה, הצטערתי שאין לי פלאג שיותר רחב בחלקו העליון ויותר צר בחלקו התחתון (אחד כזה שאולי לא ינסה להחליק החוצה בכל פעם) כיווצתי את שרירי הטבעת ודעדעתי בזהירות שאיש לא ישים לב.
באחת הפעמים, קמתי להסביר למישהי שעובדת איתי משהו על המחשב שלה, החזקתי אותו חזק ככול שאוכל אך הוא בשלו עושה סימנים של החלקה. הרגשתי שהוא מתחיל לבלוט מאחור ודוחף את אחורי מכנסי, אמרתי לה שתבוא למשרד שלי ואראה לה מה צריך לעשות. קיוויתי שאולי היא תתן לי להגיע למשרדי כמה שניות לפניה שאספיק לדחוף אותו חזרה פנימה, אך היא קמה עימי והלכה לצידי. נכנסנו יחדיו למשרדי שאין נותר לי רגע פרטיות לסדר את הבן הסורר, התישבתי על הכסא והוא נדחף חזרה פנימה, רטט עבר בגופי, חיוך עלה על שפתיי, היא קלטה את החיוך ושאלה מה קרה ? עניתי שכלום ונעתי על הכסא.

מאוחר יותר קיבלתי ממנה אס.אמ.אס. "עשית מה שהורתי לך? "
כמובן גברתי עניתי
יופי, אני רוצה לראות את זה כתבה לי, תשלח לי תמונה
קמתי מהכסא, כיווצתי שוב את שרירי והלכתי לשרותים, הפשלתי את מכנסי והתחתונים, צילמתי את עצמי עם הפלאג בתוכי ושלחתי לה
יפה! היא ענתה לי , תחכה לי בשעה 18:00 עירום על 4, לגופך קולר בלבד, כל הציוד שלך פרוס למסדר ותשאיר את הדלת לא נעולה. מה הכתובת?
סימסתי לה את הכתובת והתרגשות עברה בכל גופי

בשעה חמש עליתי על הטוסטוס, כולי בהתרגשות, טסתי הביתה הכי מהר שיכלתי, בכל בור בכביש הפלאג "זיין" אותי ואני התענגתי, רעיון גדול לסוע על טוסטוס בכביש תל אביב עם פלאג בטוסיק.
הגעתי הביתה, רצתי להתקלח ולשטוף את עצמי, בעשרה לשש כל הציוד היה פרוס על הספה, אני עירום עם קולר לגופי ופלאג בתוכי על 4, פונה לדלת הכניסה ומחכה לבואה.
עברו 20 דק' בכל הזמן הזה עוברת לי מחשבה אחת בראש - רק שמישהו בטעות לא יגיע אלי או סתם יטעה בדלת ויכנס לביתי...ואז נפתחה הדלת היא עמדה בכניסה לבושה במכנסי דגמ"ח משטרתיים, מגפיים שחורות גסות , טישירט צמודה בתוך מכנסיה, שער חום ארוך פזור, רעידות של התרגשות עברו בגופי.
שלום זונה היא אמרה, נכנסה וסגרה אחריה את הדלת

המשך יבוא

מיתוסית​(שולטת) - תתבייש!!
לחרמן ככה ולהשאיר בשיא המתח!
שוב עברו שלוש שנים ולא מילאת את הבטחתך...
ובטח אתה כבר לא זוכר מה היה :(
לפני 9 שנים
sun light​(נשלט) - זוכר בוודאי, השאלה אם זוכר את הפרטים במלואם וזו כבר שאלה אחרת.. אנסה לרענן את זכרוני ולסיים את אשר התחלתי בו
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י