צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 12 שנים. 3 ביולי 2011 בשעה 17:04

בדרכי הביתה מהעבודה נכנסתי לתחנת הדלק באיזור מגורי לתדלק (יש שבע תחנות דלק ברדיוס קילומטר מביתי, זה נושא לפוסט נפרד). קראתי למתדלק וביקשתי שימלא לי דלק. הוא בא אלי מחייך כולו ואמר לי, תגיד, זה אתה שמעיף דברים לשמים? עניתי לו שכן ושאלתי אם הוא היה במסיבת יום ההולדת ההיא, הוא ענה שכן. הוא שאל עוד כל מיני שאלות ואני עניתי כל מיני תשובות, אבל לא ארחיב כאן על כך. לפוסט הרלוונטי.

הוא הגדיר אותי קצר ולעניין, אפילו מבלי שידע כמה, אני זה שמעיף דברים לשמים. האמת שיש פעמים שהם לא חוזרים (/ות) משם, כך שאין מה להתגאות בזה כל כך, (אולי אפילו להפך), גם זה נושא לפוסט חפירתי נפרד שכנראה יפורסם בקרוב. רק אומר שהללה לנד שלנו כאן, עוסקת בתעופות ואיכשהו נראה לי שלמדתי ויישמתי יותר מדי ברצינות את העניין הזה.

godisafemale​(שולטת) - * גם בשבילי העפת דברים לשמיים* וזה היה כל כך מרגש איך שניהלת את כל אזור התעופה על כל הפרטים מהקטן ועד הגדול, גם הגננת אשתך במי"ל עזרה מאוד ובלב חפץ. שאני תוך כדי שעקבתי אחר המעוף התרגשתי ובכיתי מאושר והלב שלי יצא אל השמיים והרגשתי מבורכת מבורכת מבורכת בחבר כמוך.
תודה :)

שכל החיים תעיף דברים טובים לשמיים ושיחזרו אליך שבעתיים..

ובכלל לפי דעתי? אתה צריך לעבוד בזה...פשוט מדהים..סט ברכות מנוסחות - עלי! המעופים עליך והאנטריקוט עליך ומה שיפה בזה שאפשר להרים מנחת מכל אזור וכמעט כמעט בכל מזג אויר...

ותחשבו על זה אתם שמה בשרון...

ברוכים הבאים לאתר של

"האיש שמעיף דברים לשמיים"
לפני 12 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחח
את פשוט קרועה אלילתי
}{
לפני 12 שנים
godisafemale​(שולטת) - נכוין :)
לפני 12 שנים
צ'יטה​(שולט) - ;-)
}{
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י