סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פרצי BDSM בחיים + AI

הבלוג הזה הוא תכלס סוג של יומן בסגנון קמתי בבוקר וחשבתי על BDSM :-)

כולנו עסוקים בשיגרה, אולם מדי פעם אל תוך החיים מבליח פרץ BDSM, שהופך את היום למשהו אחר. רוב הפוסטים עומדים בפני עצמם, אין פה סיפור בהמשכים. אפשר לדלג ולקרוא רק מה שנראה מעניין. את הבלוג אני כותבת מאז 2004 עם כמה הפסקות ארוכות באמצע בהן פחות נכנסתי לכלוב. הוא התחיל לפני שזה הפך לטרנד וזכה לשבחים בעיתונות הכללית בעיקר כי פעם לכתוב בלוג היה דבר נדיר ועוד בלוג בדסמי. למעשה למיטב ידיעתי זה הבלוג הבדסמי העברי הראשון. לאחרונה התחלתי לשלב גם תמונות AI אז הוספתי לשם הבלוג.
* רצוי להצטרף למעקב על מנת לקבל התראה אדומה בכל פעם שעולה פוסט חדש. מבטיחה שיהיה קצרצר. אני שונאת חפירות.
** כל התמונות בפרופיל ובבלוג הן שלי או של הנעליים שלי (למעט מקרים בודדים בהם נכתב שהתמונה היא אילוסטרציה מבנק או בינה מלאכותית).
*** אני רואה שיש לי מלא צפיות אז תגיבו גם ראבק!
**** על פוסטים בבלוג יש להגיב בבלוג - לא בהודעה פרטית! ואשמח להתייחס.
לפני 18 שנים. 3 בפברואר 2006 בשעה 9:27

לקראת מסיבת השנה של הכלוב הערב (3 בפברואר 2006) החלטתי לחלוק כמה הגיגים הקשורים לנושא היציאה מן הוירטואליה אל המציאות.

חלקנו כאן כבר יצאנו אל העידן החדש הזה. עידן בו אנחנו נפגשים גם במציאות לצד המפגשים הוירטואליים בצ'אט או בפורום. חלקנו באים לאירועים במועדון הדנג'ן למסיבות אחרות, מפגשים ספונטאניים, מפגשי פורומים אחרים או ממפגשי בית סודיים.

אולם מה עם החלק האחר? מה עם הגולשים בצ'אט של הכלוב או במערכת הפורומים שכאן שלא היו אף פעם במועדון, גם לא בשום מפגש אחר. להם זה נראה מפחיד, מאיים, מצמרר, חושפני ומרתיע ועל כל זה תוסיפו את העובדה שאנחנו אלו שנוהגים להיפגש במציאות, נראים להם קהילה מסוגרת, מחוברת מוקפת חומה שקשה מאוד לחדור אליה.

הפוסט הזה נפתח למען אלו השוקלים להיות חלק מהעידן החדש, לנטוש את מסך המחשב לערב אחד ולצאת מהוירטואליה אל המציאות. כן כן אתם החוששים, הפוחדים, המצטמררים מהמחשבה שאולי תפגשו שם מישהו שמכיר את הדודה כוכבה מכפר סבא...

האמת היא שיש המון סיבות מדוע כדאי לכם לעשות מעשה ולבוא. נתחיל מזה שהחיים קצרים וכדי לכם להתנסות בכל מני דברים שנורא מושכים אתכם אבל גם קצת מפחידים. נמשיך לעובדה שכשתהיו מוקפים בעוד כל מני אנשים שיש להם פטישים, סטיות ותחומי משיכה מגוונים ב – BDSM, כבר לא תרגישו מוזר כל כך אלא ממש נורמאליים וכלה בזה שאלו שמכירים כבר אחד את השני תמיד שמחים להכיר אנשים חדשים ושקהילה מוקפת חומה וקשה לחדירה זה מיתוס שלא קיים במציאות.

עד היום בכל מפגש או מסיבה שהייתי פגשתי אנשים חדשים שבאו "בשביל האקשן", "כדי לממש" "כדי להתערבב", "להתרגש לבלות ולראות את האנשים מאחורי השם"...

ואתם?

מתפתח - וואלה
שוקלים את זה:)
לפני 16 שנים
תובנות​(מתחלף) - 2006!
ותיקה בדאנג'ן ❤
לפני שנתיים
המכשפה בג'ינס​(שולטת) - לגמרי מהוותיקים. לא הייתי שם כמה שנים טובות. באמת אקפוץ בהזדמנות הקרובה.
לפני שנתיים
תובנות​(מתחלף) - אני גם לא הולך כבר 4 שנים, בגלל התפקיד בצבא 🙈
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י