סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בדס"מ

כתיבה ממנעמי ליבי
לפני 12 שנים. 4 במרץ 2012 בשעה 22:22



"את יודעת בתוך כל מלכה יש חיה קטנה ומבוהלת שרוצה שמישהו יקח עליה בעלות, יראה לה את הדרך ויפשט לה את המחשבות. מישהו שיגרום לה להרטיב כמו שמעולם לא הרטיבה, מישהו שיטריף לה את החושים, שיוריד אותה על ארבע ויעביר זרמים מהפטמות המושלמות שלה אל בין רגליה".

את מחייכת, את כבר מכירה אותי, יודעת את הרזומה המרשים שלי, תוהה אולי יש משהו בדברי. אבל את, עם העבר העשיר שלך כמלכה שולטת, כאחת שבטוחה בעצמה שהיא יכולה להשפיט כל גבר, תוהה אם את יכולה לאסוף אותי אלייך. רק המחשבה על זה מגרה אותך, לאסוף פנינה תחת רגלייך.

"חושב? אולי השולט כל מה שהוא מחפש זאת מישהי שתגרום לו להתמסר באופן טוטאלי? מישהי שתשתמש בו היטב?" את אומרת ומורידה מעלייך את החולצה הארוכה, ממתחת גופית תחרה שחורה,
אני חושב לעצמי "הולך להיות מעניין, נלמד אותה שיעור..."
את מורידה גם את החצאית וחושפת תחתון-מכנסון מתחרה תואם. המגפיים עדיין עלייך, שחורות, גבוהות ומבריקות, השיער עדיין אסוף למעלה, מוקפד וארוך, השפתיים ורודות באופן טבעי, הלק אדום כרגיל.
אני, לבוש במכנס שחור, ונעליים תואמות, חולצה כהה מכופתרת, כיאה לפגישה.
בשלב הזה אני מבין שהולך להיות פה מאבק כוחות עיקש, אבל אעשה הכל כדי להכניע אותך.

אני עדיין יושב על הכסא שקרוב לשולחן הקפה, לא מסיט את עיניי מעינייך, מהשיניים שלך הנוגסות בשפתייך, מבין שאת מנסה להחליש אותי, לגרום לי לאבד שליטה, למכר אותי אלייך, יודע שזה עושה לך טוב. מצד שני, עושה לי הרבה יותר טוב לחשוב על מה שיקרה בעוד 5 דקות, כשאהפוך את היוצרות. את מרימה רגל אחת מעלי ואני מוצא אותך מתיישבת מעליי, מולי. כבר אקט של עליונות מצידך. העקב של המגף בקושי נוגע ברצפה, השיער מחליק בעדינות על גבי, הפנים היפות שלך מול שלי, מביטה בי מעט מלמעלה. בעינייך אני רואה את התשוקה שלך אלי, את הרצון שלך להשפיט אותי. להוכיח לי שאת נמצאת גבוה יותר. שאת יכולה לאלף אותי.

עדיין לא מנשקת אותי, אני לא מנשק אותך, שפתייך צמודות לשלי. אני יודע שאני נחלש. אני כבר חלש, כבר רוצה את זה, כבר רוצה להרגיש אותך.
יודע שאני כבר רוצה להפוך את היוצרות, מתרגש מאוד מהמחשבה, ומהסיטואציה. את מרגישה את הזין שלי מתקשח מתחת למכנס השחור שלו. את מתחככת בו, נעה בטיזריות ראוותנית, מרגישה כמה הוא קשה, כמה הוא רוצה לפרוץ החוצה, בטוחה שזה רק בגלל הפיתוי שלך אליי, הביטחון הזה עוד יהרוס אותך.

או אותי.

את בתנועה איטית עולה על השולחן שנמצא בדיוק מאחורי, עולה ונשכבת על הגב. מחזה מדהים. את שולחת את רגלייך ומניחה אותן על כתפיי, הברך שלך נמצאת בדיוק על הכתף שלי, המגף נוגע בגבי ואת דוחפת אותו קדימה אלייך, אקט השליטה האולטימטיבי, את מעלי, אני כבול בין רגלייך עינוג חד צדדי.

אני מתחיל לנשק את הירך שלך, הפנימית, מריח אותך... מרגיש את החרמנות שלך. מלקק את הירכיים שלך, מלטף את הבטן, מעסה אותה. נושך קלות את הירכיים. את חושבת שאני שלך, שהתמסרתי - אבל אני יודע שאת מורידה את המשמר עכשיו, ושהעונג שאת מרגישה גורם להגנות שלך לרדת. את לא שמה לב שהמכנס שלי והתחתון כבר לא עלי.

נמאס לך מהמשחקים שלי, את מצמידה את הראש שלי לכוס שלך, רטוב כולו, דורש ליקוק.
אני מלקק בהנאה את התחתון שלך, מוצץ את המיצים שלך דרכו. את מתענגת, פולטת אנחת הנאה. אני ממשיך, לוקח את התחתון שלך וקורע אותו, "יש לך כוס מהמם, אני שמח לפנק אותו" לוחש לך, גורם לך להנות עוד יותר מאיבוד השליטה שלי ונתינת השליטה אלייך, אני כבר אוטוטו מתפוצץ, רוצה לשנות את חוקי המשחק אבל יודע שעוד לא הגיע הזמן...

מלקק אותך, מנשק אותך, פותח לך את הכוס בשתי ידיים, מענג את הדגדגן שלך בתנועות סיבוביות של הלשון, חודר לך עם אצבע לכוס, מענג אותך אני מרגיש את שרירי רגלייך סביבי מתכווצות מעונג.
מגביר קצת, את גונחת, הגב מתקמר לך על השולחן "עוד מעט" חושב לעצמי "עוד מעט היא תתמסר אלי."

השרירים שלך מתכווצים, הכוס שלך רטוב, חם, הלשון שלי לא מפסיקה לשנייה לענג אותך, כל כך יפה, כל כך חמה... כל כך חרמנית. את עומדת לגמור אני יודע.

יודע, וקם מהכסא, משתמש בכוחי, מתכופף אלייך, מרים אותך בידיי, מפיל אותך על הרצפה הקרה, את על הבטן, מבולבלת, עוד שנייה גמרת. ועכשיו את חרמנית, מתה לגמור. "תמשיך" את פוקדת עלי, לא מבינה שחלף זמן השליטה שלך בי. מנסה לקום.

אני תופס בשיער שלך, מושך אחורה, את קוראת בקריאת כאב, נותרת על ארבע על הרצפה. מרגישה איך השליטה שלך בי מתערערת. את מתחרמנת מהסיטואציה. אני יודע שאת חושבת לעצמך שאולי צדקתי, נזכרת בקולי המהדהד לך בראש " מישהו שיגרום לה להרטיב כמו שמעולם לא הרטיבה, מישהו שיטריף לה את החושים, שיוריד אותה על ארבע ויעביר זרמים מהפטמות המושלמות שלה אל בין רגליה". בדיוק מה שאת מרגישה

את מרטיבה עוד יותר, שולחת יד אל הכוס שלך, לא רוצה להתענות ככה, את מתה לגמור. ואני? אני סוטר לך על היד.... מחזיק בשיערך.
אומר לך: את שלי עכשיו.

________________________________________________________________

*** מדובר בסיפור משולב עם הבלוג הבא: http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2222869

מדובר בסיפור ראשון שלי.
כל הנכתב הוא פרי דמיוני ודמיונה של הכותבת המקורית.

שוטרת* - יפה מאוד.
לפני 12 שנים
Hearts Curator​(שולט) - תודה רבה, זו מחמאה מאוד גדולה במיוחד כשזה בא ממך
לפני 12 שנים
כמוני​(לא בעסק) - מקסים.
לפני 10 שנים
Delightfully Rude​(נשלטת) - מממ.. טוב... מה אני אגיד לך....
טמטמת לי את השכל.... :) :) :) :)
לפני 9 שנים
Queen Lucy - מדהים
לפני 7 שנים
שחק איתי​(אחרת) - מקסים!
לפני 4 שנים
shirazbar​(שולטת) - אז היא בעצם מתחלפת 🙂
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י