ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני מרלין

לא נרדמת בלילה. הגוף כואב. הגוף רוצה שיגאלו אותו מהכאב. שיקשרו אותו חזק ברצועות עור לקיר, למיטה, לתקרה. שישרטו אותו חזק. שינשכו את הבשר. שיירד דם מהנשיכות. שיצבטו חזק את הפטמות. שיחזקו את הקשר של רצועות העור. שיכאב יותר. הגוף צריך מענה לייסוריו. שהרצועות יכאיבו ויכאבו ויקרעו את הבשר וירגיעו את התשוקה הבוערת בתוכו. שימשכו חזק בשיער. שידיים ייגעו בו ויעברו על העור המשתוקק למגע זר, למגע לא מוכר.
הידיים יתנפלו על הגוף. לא יתנו לו מנוח. אווי כמה הגוף רוצה שיחדרו אליו. שייכנסו אליו. להרגיש זין עמוק עמוק וחזק חזק. שיזיינו את הגוף כמו שצריך. שידפקו אותו חזק וישרטו את הגב תוך כדי. העונג והכאב ישתלבו זה בזה.
לפני 11 שנים. 14 באוגוסט 2012 בשעה 21:18

חמה וחרמנית אחרי יום עבודה ארוך. אצבעותי מלטפות אותי. נוגעות בי. מרגישה את הכוס שלי הולך ומתחמם דרך תחתוניי ממגע אצבעותי. הוא מגורה ורוצה שיגרו אותו יותר. אתמול שוב לא נרדמתי. אז דמיינתי. דמיינתי אותי קשורה בזרועותיי למיטה. גם רגליי קשורות. קשורות זו לזו. אני קשורה ולא יכולה לזוז. לא יכולה להתנגד. לא יכולה לעשות כלום. לא יכולה לגעת בעצמי. לא יכולה לענג את עצמי. רק להתפתל מהגירוי הזה. הגוף מתאווה ומתעוות. הכוס שולט בי. שוכבת קשורה. מחכה. אתה בא ומעביר את אצבעותיך לאורך גופי. נוגע בכל איבר ואני רועדת תחת ידייך. אצבעותיך נעימות למגע. מטריפות אותי יותר ויותר. אתה מעביר את הזין שלך על גופי. לאט לאט. שארגיש אותך. אתה מענה אותי יותר ויותר. אני מרגישה מה אני עושה לך וזה מדליק אותי יותר. ואז אתה מניח את הזין שלך בין רגליי. מניע אותו על הכוס שלי. ואני נאנקת. לא יכולה לזוז. תלויה בקצב שאתה מכתיב. ויש לך זמן. אתה נהנה לענג אותי ככה. לגרום לי לרעוד, להתפתל מתשוקה, לשרוף את הכוס שלי. להביא אותי לאורגזמה ארוכה ומתמשכת. אתה מפסיק ואני רותחת. ניגש אליי ומחדיר את איברך לפי המשתוקק. אני מלקקת אותו ומוצצת. אתה נאנח ומתנשם ומתנשף ואני נדלקת עוד יותר. אני פותחת עמוק יותר את פי ואתה נאנח חזק יותר. האם תגמור ככה בפי? האם תפסיק, תקרע את הרצועות לרגליי, תפשק אותן ותחדור אליי ככה? האם תפסיק ותזיין אותי כשרגליי עדיין קשורות ואני השפחה שלך ככה? האם תגמור, תחייך ותשאיר אותי ככה רותחת? תשאיר אותי קשורה ותעזוב אותי ככה? מתייסרת? האם תחזור אחר כך לענות אותי שוב? האם תחזור ותזיין אותי ותענג אותי? או שתחזור, תעבור שוב על גופי עם הזין שלך ואגמור מהנגיעות? מהחיכוכים? מהסיטואציה המחרמנת הזו? אני לא יודעת מה תעשה. בא לי הכל. מה תרצה לעשות לי? מה שתרצה עשה בי. רק תבוא כבר.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י