צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נסיון ראשוני

לפני 11 שנים. 9 בספטמבר 2012 בשעה 20:03

המהות הפנימית שלנו היא דבר שכולו טוב. רק שאנו חיים בעולם אשלייתי שאינו מאפשר לנו לראות נכוחה. במקומות בהם אנו מנסים להשיג משהו עבור עצמנו בלבד, צפויות לנו אכזבות ותסכולים, ואילו במקומות בהם אנו מתחברים לטבע התודעה, ולמהות הפנימית הטובה שלנו ומנסים לעשות למען ולטובת האחר, אנו מרגישים טוב יותר עם עצמנו.

אהבה חופשית - מענין עם מקבלים הודעה על תגובות
לפני 11 שנים
שולטת בנשים בלבד​(שולטת) - גם אני בעד הנכון והנקי... כשאדם בא מהמקום הנקי הפתוח לקבלה היקום נמצא בידיו. פחות ציפיות פחות אכזבות ואני למדתי שמכל פגיעה כזו או אחרת אכזבה אנו למדים. זה ההבדל בין פסימיות וחשדנית לנאיביות ואמון
לפני 9 שנים
ע י נ ב​(מתחלפת) - זה טוב לעולם שתמשיך לחשוב ככה, כי אתה לא סביר לגרום לנזקים, וטוב לאנשים שמחפשים לעשות טוב רק לעצמם ומבינים שכולנו רוצים לחשוב על עצמינו שאנחנו אנשים טהורים אי שם עמוק בפנים.
מחשבה יוצרת מציאות ומונעת מאינטרסים. אם אתה חושב שעשיית דברים שנחשבים לטובים תעשה אותך אדם טוב (או עילאי) יותר, ככל הנראה זה מה שתרגיש שקורה לך כשתמשיך להתמיד במעשים טובים לאורך זמן, במיוחד כאשר יוצאים מתוך הנחה שאתה יודע מה בטוח לך לעשות ולא הולך להילחם נגד דאעש בשם הנאורות, או להתנדב בכפר של חולי צרעת, או משהו גרנדיוזי אחר בסגנון.
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י