אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

anyway the wind blows

לפני 11 שנים. 11 בספטמבר 2012 בשעה 23:00

 

זה כל כך עושה לי את זה....המבט שלו....העיניים האלה....החשש... הכבוד....הדריכות.... מבט מושפל מטה.

וככה הוא עומד מולי, דום, ממתין לסימן כל שהוא ממני.

הוא יעמוד שם עד שאבחר לשחרר אותו מהמצב הזה. העיניים לריצפה, וכל החושים שלו מחפשים אותי. מידי פעם הוא מרים את העיניים לשנייה ונפגש במבטי –מיד חוזר עם העיניים לריצפה.

אני מדברת בטלפון עם בטי, היא חופרת וחופרת, משהו לגבי הבוסית שלה וכמה היא מנייאקית. זה נסבל לשמוע את החפירות שלה כשיש לי משהו להשתעשע בו בינתיים. (זה טריק חדש שלמדתי-מומלץ במקרה של חברה ארכיאולוגית.)

 אז בטי חופרת והוא עומד...אני בינתיים בוחנת אותו, היום  פעם ראשונה שנפגשנו וכשהגיע כבר הייתי עם בטי בטלפון. אולי יש לו פוטנציאל, הבין מיד את מקומו ומשתדל מאוד לא להפריע. רק מילמל "את כל כך יפה" בין השפתיים, ואף מילה נוספת כשהבין שאני מצפה לדממה.ניסה לרדת ארצה לנשק את רגלי אבל משכתי אותו למעלה מהחולצה והעמדתי אותו ישר. לא מנשקים בלי רשות ולא נוגעים בלי רשות או הוראה.

הוא נעמד זקוף איפה שהצבתי אותו בדיוק ללא תזוזה... כלב טוב. הוא גבוהה וגברי וזה יפייפה לראות את כל כולו דרוך מה הצעד הבא שלי ומה אני עומדת לעשות.

בטי כמובן חופרת לי עדיין ...כבר איזה עשר דקות, אני בינתיים התיישבתי על הספא מולו ועישנתי סיגריה.

אני קמה ומסתובבת בדירה קצת, מתקרבת אליו, מכניסה אצבעות לפה שלו ומחטטת- פה מטופח זה מאוד חשוב לי!

קליק של האצבעות ואני מצביאה על הריצפה- יופי הוא מבין אותי... מיד יורד לתנוחה המדוייקת שרציתי, על הברכיים....זה מצויין שהוא מבין אותי באופן אינטואיטיבי.מפתיעה אותי שיש פוטנציאל. 

אני נותנת לבטי איזה נאום סטנדרטי על גבולות בעבודה ולא לקחת ללב, בינתיים אני מושיטה יד כבדרך אגב מול פניו- האמת שרציתי קצת להשוויץ בפרנץ' היפה שחידשתי היום. סוף סוף הצלחתי להעריך את הציפורניים בלי לחרסם בכלל (ניצחון אישי שלי) הוא מנשק בנשיקות עדינות את כף ידי, אני מכניסה כל פעם אצבע אחרת לפה שלו והוא מוצץ אותן בצורה מכובדת ומאוד נעימה. והכי חשוב- בדממה.

אני ניגשת לעמוד מאחוריו מדברת עם בטי ובינתיים משחקת לו בנונשלנטיות בשיער. מדובר בזן נכחד של גברים בישראל שלא מקרחים והאמת...לא נראה לי שיצא לי להיות עם גבר עם שיער מלא כזה מעולם... סמיך...ממש כמו ללטף כלב.  הוא מופתע קצת נראה לי, לא ציפה לזה, אבל אין ספק שהוא מגורה...המכנסיים שלו עוד רגע מתפוצצות והוא מתמסר למגע שלי... אני זורקת לבטי דברים שאני יודעת שידליקו אותה כך שהיא עוד תחפור הרבה, עכשיו שהזכרתי את העובדת החדשה שהיא שונאת היא הולכת לישפוך המון.

 אני תופסת את השיער שלו בחוזקה ומושכת את הראש אחורה מצמידה אותו לירכיים שלי, אני מחזיקה אצבע בעדינות במאונך לפה שלי (הסימן האוניברסלי לשקט )...מקרבת את הפה לאוזנו ולוחשת- אף מילה עכשיו...שום הגה לא יצא ממך...ומצמידה  את הנייד לאוזן שלו...עכשיו בטי חופרת לו:)

הוא מאוד מופתע...בקושי נושם לא יודע מה אני רוצה שיעשה (גם אני לא בטוחה בדיוק). אני לוקחת את היד שלו- וממקמת אותה כך שיחזיק את הנייד בעצמו. הוא מבין את האחריות הנובעת מהאמון האדיר שנתתי בו לא להסגיר דבר מהסיטואציה לבטי.

 אני מתמקמת בספה ומסמנת לו לבוא...הוא בא על הברכיים...בשקט ...בשקט....עד שאני מסמנת לו עם היד לעצור. אני מרימה רגל...ומקרבת את כף רגלי לפניו...יש לי כפות יפות במיוחד, מהממות (למען הכנות המוחלטת האופיינית לי),אני מאוד גאה בהן, מושלמות ללא ספק..כף הרגל שלי מול פניו, והוא משתוקק עליה..אני מקרבת והוא מתקרב עם פניו ואז אני מרחיקה אותה...מקרבת ומלטפת אותו בפנים והוא מנסה לגנוב נשיקות. הוא קרוע בין הסיטואציה איתי לבייביסטר על בטי. זה מובן לו שהוא אחראי להעביר לי אותה במידה ואצטרך להגיב על משהו...אני מכניסה בוהן לפה שלו...הוא מוצץ...זה כל כך נעים...הוא כזה חמוד...כמו תינוק- וכמה שהוא משתדל לעשות זאת בשקט...ממש ראוי להערכה.

אני משאירה אותו ככה...מוצץ ומוצץ לי ...איזה כיף.

פתאום הוא נלחץ מביא לי את הנייד...אין לי מושג מה בטי אמרה וגם לא איכפת לי...

אני אומרת "או קי..."

והיא אומרת "היית מאמינה, פשוט הזוי"

ואני אומרת "וואלה איזה קטע"...

היא אומרת "לא יאומן פשוט"

אני עונה לה "ממש לא יאומן"

והיא ממשיכה ב" בקיצר... בלה בלה בלה"

אני מחזירה לו את הנייד כי ברור לי שבקיצר אומר יש לה עוד המון לחפור על זה...וזה...מצויין לי.

אני מוציאה את הבוהן מהפה שלו ומניחה את הכף על הפנים שלו....הוא מנשק לי את הלמטה של הרגל בנשיקות קודש וזה הורג אותי. אני לא יודעת מאיפה סאבים למדו לנשק ככה רגליים, אם יש קורס או משהו, אבל זה הדבר הכי מקסים שיש. ואז..אז....אז.... הוא מעביר לשון לאורך הקשת הגבוהה שלי...מלמעלה למטה....זהו הוא גמר אותי! זה הדבר הכי מחרמן שיש!

איך הוא ידע על דגדגן הקשת שלי?! מצא את הג'י שלי... החרא קטן! הוא מיישר מבט לעיני...קצת חצוף מצידו, עם הרגל השנייה אני בועטת אותו אחורה...הוא לא ציפה לזה, הוא נפל אחורה, עם הנייד ביד והשמיע צליל של נסיון לעצור את הקול מלבקוע מגרונו...הוא קפוא על הריצפה מקשיב לבטי ונושך את שפתיו. אני מתבוננת בו בשניות אלה ונראה כי היא ממשיכה לחפור לו ללא ששמה לב לכלום. נראה שהכל בסדר.

אני מסמנת לו שוב אם האצבע שששש ונעמדת מאליו. הוא על הריצפה על הגב...מביט בי...קורע בין הריכוז הנדרש לביצוע המשימה שהטלתי אליו ללא מילים לבין החוויה המתרחשת פה איתי ללא שהחלפנו כמעט אף מילה בינינו.

אני סומכת אליו, שישמור על בטי בזמן שאבצע את זממי בו...שלא יעיז לפשל במשהו כזה. הוא מבין שהכנסתי אותו בשנייה לחיים האמיתיים וטעות שלו פה היא נזק אמיתי שאליו אין כפרה.

הזין שלו עומד כל כך חזק, בברור לו נוח לו ככה...מצויין.

אני נעמדת מאליו בפיסוק, ומתבוננת בו, הוא כל כולו דרוך ואבוד. אני מקפלת את הברכיים ומתיישבת עליו, דרך הבגדים, הזין שלו לוחץ לי על הזינה שלי (זינה=שם חדש שהמצאתי לאיבר המין הנשי היות וללא ספק היה חסר אחד ראוי -נא הפיצו, אני מצפה שזה יתפוס). אני מתחככת, מזיזה את האגן ולא מורידה ממנו את המבט, הוא מדליק אותי-חבל שאצטרך לעשות לו את מה שזימנתי אותו לכבודו.

אני מצטערת עכשיו שלא הורתי לו להתפשט...לא נורא נסתדר.

אני מעלה לו את החולצה...נהדר! לא שעיר מידי ולא מגלח כמו נמושה. ויש לו פופיק מוזר כזה, בולט כמו של תינוק...אין לאן לדחוף אצבע- לא נורא. הפטמות שלו קטנות וכפתוריות, אני צובטת, את שתיהן, הוא נושך את שפתו- בכיין! בילל לא עשיתי חזק!!...אני לוקחת את בטי רגע...אפילו לא חסר לה אממהממ או או קי...אבל נותנת כמה...היא כזאת מצחיקה...ממש תופעה הבטי הזו.  מחזירה לו את בטי...הוא מתבאס...קיווה שנסיים עם בטי כבר...אבל ממש לא.

אני תופסת שוב את הפטמות, עכשיו מתחילים מבחינתי...אני מסובבת...הוא מרחיק את הנייד ....אני עושה לו "צו צו צו" (נו נו נו עם  הלשון) פלרטטני ומנענעת את ראשי לשלילה בעדינות...אני לא כועסת...אבל ברורה מאוד שלא יהיו הנחות בנושא. הוא מחזיר את הנייד לאוזן נבוך....(הוא היה ממש נבוך- זה הפתיעה אותי למען האמת. זה הביך אותך? אתה על הריצפה של בחורה זרה שלפני רגע מצצת לה את כפות הרגלים) טוב, מה איכפת לי למה- העיקר שזה היה נחמד.

אני מתכופפת קדימה ומצמידה את הפה שלי לפיטמה שלו ואני נוגסת... בעדינות. ..בינתיים... עם הקצה של הלשון נוגעת בכדור הפיטמה, הנשימות שלו קטועות ולא סדירות, והבטן שלו זזה בצורה מטרידה. אני מחזקת את האחיזה...הוא מכווץ כולו....אני מרימה מבט מחוייך....החרא הזיז את הנייד מהראש שוב....הפקיר את בטי! הוא מביט בי המום עם בטי ביד- רחוקה, לבד, ועיניו מבולבלות. אני נותנת לו מבט מחנך הפעם גם מאיים ויותר רציני. הוא מחזיר את הנייד ומנסה להעביר לי מסר עם העיניים...המסר ברור- קשה לו, הוא מפחד להשמיע קול...אני מחייכת אליו בשובבות כאילו לא הבנתי ביכלל את המסר.

חוזרת לפיטמות...אני תופסת את שתיהן וצובטת חזק..לא מורידה ממנו את העיניים...לא יכולה לתאר את המצב שלו...כואב לו עכשיו באמת והוא לא יכול לעשות כלום...להשמיע כלום. אני מרפה...חוזרת עם הפה ומנשקת , מוציאה את קצה הלשון ומעלימה את הכאב של האצבעות במגע המפנק של שפתי.

אני יורדת ממנו, ומסמנת לו לעמוד, הוא נעמד ואני מורידה ממנו את הג'ינס -איזה בוקסר מאכזב...ציורים של שפתיים... נו באמת אנחנו בני 8?

אבל מה שיש מתחת לבוקסר לא מאכזב ביכלל....למעשה מהמם...הייתי בטוחה שיהיה לו מכוער או קטן. אני מסמנת לו לשבת על הספא, הוא מנסה להוריד את הג'ינס ומסתבך עם הנעליים. זה היה משעשע למען האמת. לקחתי את בטי קצת ותיחזקתי אותה בזמן שהוא בצורה מאוד לא חיננית הוריד את הנעליים והבגדים. הוא הוריד גם את החולצה למרות שלא ביקשתי אבל לא הפריע לי אז החלקתי את זה.

סימנתי לו לשבת על הספה. החזרתי לו את בטי... האמת שלא הדגשתי מספיק כמה הזין שלו מצא חן בעיני. גם הצבע, גם הגודל והצורה וגם כמה שהוא עמד לכבודי...הוא היה תפארת השפיץ הגברי. רק על זה מגיע לו מכות כי זה  ברור שהוא מודע לזה שיש לו זין יפה וזה מעצבן, אבל נכון, מה אני יעשה. את זה אני לא יכולה לקחת ממנו (עדיין).

אני מורידה את החולצה שלי ונשארת עם חזייה שחורה. אני מורידה אותה ומראה לו את היפות שלי. הוא מחייך בנבוכות (הזוי הבחור) ההתרגשות שלו מרגשת אותי. אני מתיישבת אליו ומקרבת אליו את החזה....הוא מיד מוריד את היד (את בטי) ומתנפל אליהן בליקוקים ונשיקות?

אני תופסת אותו בצוואר חזק ומרחיקה אותו...מחזירה את היד שלו למקומה(בטי). אני מעבירה את היד מהצוואר שלו ותופסת את הפנים שלו, אני מקווצ'צ'ת את הלחיים ופיו נפתח בצורה עקומה ...מתקרבת ....אני מתחילה בעדינות, מלקקת את השפתיים, הוא כולו פעור, כמו פסל של גוזל מוכן לקבל ממני הכל. כל כך משתדל לשמור על דממה. אני מכניסה את הלשון, ומורידה את היד. אוי אלוהים הוא יודע לנשק- הכוונה הייתה לחרמן אותו למוות אבל הוא פשוט ממתק הבחור הזה. תענוג של חומר. (אגב אני מתכוונת לכתוב פוסט שלם רק על הצורה בה סאבים מנשקים...יש פה קטע...אבל לא עכשיו).

אני תופסת אותו בשיער ומושכת את הראש שלו אחורה, נעמדת על הברכיים ומתאימה את עצמי לתנוחה של הראש שלו...ממש בא לי לזיין אותו אבל לא בשביל זה הבאתי אותו. לא ציפיתי שהוא יהיה כזה טעים.

ניצמדת לתוכנית שלי אני מעבירה את היד שלי בעדינות למרכז גופי, אין לו מושג.... כולו בתוך הנשיקות הפסיכיות שהולכות בנינו...הכל מתרחש בכזו דממה שזו חוויה שמעולם לא הייתה לי....תשוקה בדממה -מחרמן אש.

ואז....אני מחליקה את ידי למטה לגופו החסר עונים הנמצא בין רגלי ותופסת לו את הביציים בכוח...ממש בכוח!  הוא פולט מגופו צליל שבחיים לא שמעתי. ענקה חסרת עונים, מופתעת, לא נשלטת הכי אוטנטית שיש. עיניו פעורות לחלוטין...הוא מביט בפחד וזעזוע! אני לוקחת את הנייד ממנו בכעס ובוז ויורדת ממנו. מדברת עם בטי ומנסה "כביכול" להסביר את הרעש. אני מצביאה על הבגדים ומסמנת לו להתלבש. עם הגב אליו, אני מדברת עם בטי...הוא לבוש, עומד שם נבוך. אני ניגשת לדלת בלי להסתכל אליו בכלל ופותחת אותה. הוא רוצה להגיד משהו....אני דוחפת אותו החוצה סוגרת את הדלת ונועלת.

אבל הסיפר לא נגמר שם מבחינתי...הסיפור ייגמר ייסגר וייחטם עם סיום הפוסט הזה.

יש משהו שלא אמרתי לכם על בטי, היא חברה שלי מהאתר. החברה היחידה שלי. היא לא נולדה בטי אגב...נולדה גבר, ועדיין גבר ביום יום. אבל אני חברה רק של בטי של הלילה.

היא היחידה שאני יכולה לדבר איתה על הצד הזה שלי, אין לי את מי לשתף ואם מי לדבר וכל אישה צריכה חברה טובה. בטי היא מותק...היא רצתה בהתחלה להיות נשלט שלי...אבל אני רוצה את בטי בלבד. אני מאמינה שבטי היא אישה לכל דבר, פרט לעניין שהיא גבר. מעולם לא נפגשנו אבל ברור לי שהיא יותר אישה ממני- נשבעת...העדינות שלה, הפגיעות שלה. הוא שמע אותה מדברת בטלפון חצי שעה ולא שם לב שזה גבר.

היא  כל כך עדינה בהכל. וה"נשלט הזה" עבר את גבול הטעם הטוב איתה. דיבר איתה פה באתר, ביקש עוד ועוד תמונות, ואז התייחס אליה כמו חרא.  ניסה לחצות גבול -גבול שהוא הבסיס של האתר הזה. הוא לא נשלט באמת, סתם חרמן שנהנה מקינקי. גם לנו יש תמונות חמודי...

  אתה ממש לא מפחיד אותה ובטח לא אותי.

אני בטוחה שאתה מבין שיצאת בזול...אפילו בחוויה מגניבה של פעם בחיים. אתה  תבחר לסגת עכשיו, כי זה יהיה חכם ונבון.

כלב טוב.

************************

כמובן שהסיפור הזה לא אמיתי כלל, לא מבוסס על כלום...ופיקציה מוחלטת לחלוטין.

סתם פקה, פקה, פקה נחמד.

 

רק לזכור,

אף אחד לא מתעסק עם החברות של פליאדה.

 

פלי

 

 

Bloody - אה, יופי שיש תקציר (:
לפני 11 שנים
Aציבעוני​(אחר) - כל הכבוד לבטי
לפני 11 שנים
פליאדה​(שולטת) - לבטי?? בטי היית אש! אבל כל הכבוד לי!
לפני 11 שנים
Aציבעוני​(אחר) - כן לך
ברם בטי החזיקה אותך על הקו שהרי ידוע שבטי חופרת על
ואת ניצלת את הזמן עד תום
לפני 11 שנים
פאפי D​(נשלט) - אהבתי מאוד מאוד.השארת אותי עם טעם לקרוא עוד
לפני 11 שנים
טאיי - נהנתי מאד לקרוא

גברתי
לפני 11 שנים
תייר - סיפור ממש טוב!
לפני 9 שנים
סטראפטיפון​(נשלט) - מת לדעת על הפרוייקט הסודי...
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י