בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 28 באפריל 2006 בשעה 15:13

הפה שלה היה ממש יבש. הרגשתי שזה מתחיל להציק לה. נתתי לה לשתות, מים. היא לגמה בשקיקה, ועוד, ועוד. די.
שאלתי ברכות: ירוק, צהוב, אדום ? היא כחכחה בגרונה, ובקול צרוד, אמרה: ירוק. אמרתי: סליחה. הביטה בי בשאלה, עיני רושפות, ואז הבינה ואמרה: ירוק אדוני. מבע עיניי התרכך והיא נרגעה. שאלתי אותה: ירוק בהיר או כהה ? חייכה, ואמרה: בהיר אדוני. אמרתי לה: סאבית טובה, וחייכתי. היא חייכה חיוך רחב.
כעת ניגשתי, לשלב השני, להפשיט אותה. היא הייתה כבר בשלה, כבר מתמסרת לגורלה, אם כי החשש ניכר בעיניה. מדי פעם, הגניבה מבט למספריים, מבט של פחד מתפשט בעיניה.
אחזתי בברכיה בחוזקה, סגרתי את רגליה, התרתי רגל אחת, תר אחרי האופן לחלוץ את המגף, והורדתי מגף אחד. היו לה גרביונים, שטיפסו במעלה רגלה הסקסית ביותר. כפות הרגליים שלה יפיפיות, והלק האדום כדם, ניראה דרך הגרביונים. העברתי את ידי בעדינות, מטפס במעלי שוקיה המקסימות, מסיט בדרך את החצאית, עד לקצה הגרביון. עיניה עוקבות אחרי, רגליה נרעדות ממגע ידיי. הגעתי למעלה הגרביון, שנגמר, אי שם קרוב לנשיותה הגועשת והקוצפת. לא נגעתי שם, אבל הרבה ליד, מסביב. היו לה תחתונים אדומות, מתחת לחצאית שחורה צמודה, מעור. התחלתי לקלף את הגרביונים, לאט לאט, מותיר צמרמורות, עור ברווז, ורעידות. עיניה פילבלו בארובותיהן. הגרביון על הירך של הרגל השנייה, הקשורה, ואז למשוחררת, לקשורה, ולמשוחררת. מוריד את הגרביון וחושף זוג רגליים, חלקות ומושלמות, שהסעירו אצלי את אזור חלצי, ועוד חלקים בתוך ראשי. חפנתי בשתי כפות ידי, את האיזורים החשופים, וליטפתי אותם בעדינות וברכות. סוער עליהם. והיא, ישובה לה, כפותה חלקית עכשיו, עיניה עוקבות אחרי, תרות אחרי מעשי, רועדת ומתמסרת למגע ידי העושות בה כבשלי.
הגעתי לקו הברכיים. חשפתי את ברכיה. תשמעו. ברכיים יפות ממש, זה מצרך נדיר ביותר. היו לה ברכיים פשוט מושלמות. ליטפתי אותן, מתעכב על השקע, בדיוק מתחת לברך, גורם לרעידות להתחזק בעוצמה. היא מנסה למשוך את הרגל, אך אחת קשורה, ובשנייה אני אוחז בחוזקה. לא יכולה להתנגד. הרעידות התפשטו, לאגן, לבטן, לידיים, ווריד סורר, התבלט במצחה. היא הייתה מאד סוערת ומרוגשת. בלחץ מהעובדה שלא יכולה להתנגד, בחשש מזה שוויתרה על השליטה, בחרדה לקראת הבאות.
הורדתי את הגרביון, ברגל המשוחררת כולו, ברגל הקשורה, מלופף על המגף. התגלתה כף רגלה במלוא מערומיה, אויש..... מה אני אגיד לכם. ליטפתי את כף הרגל, שוכח לרגע, לשם מה בכלל התכנסנו פה בכלל.
התעשתתי. קשרתי את כף הרגל המשוחררת, פתחתי את הקשירה בשנייה, ופניתי להסיר את המגף, ואת שאריות הגרביון. לא מצליח שוב, להימנע, מללטף ולהתעכב לא מעט, על כף הרגל השנייה. או אז, קשרתי את כף רגלה השנייה ועיגנתי אותה במקומה.
אויש ..... שתי הרגליים האלה, ניבטות מולי כך במערומיהן, ביופיין המסחרר. ממקום מושבי, שם ליד כפות הרגליים, מביט לכל אורכן, היישר אל מרכז התאווה הנשי שלה, המטפטף נואשות, וגורם לכל תחתוניה האדומות, לשנות צבען, עקב הרטיבות הרבה, לאדום נוטה לבורדו.
כעת, ניגשתי לחצאית, והסרתי אותה, עד שנתקעה בפיסוק הרגליים, שלא אפשר להמשיך. שחררתי שוב, רגל אחת, הורדתי את החצאית, קשרתי שוב, שחררתי רגל שנייה, וחילצתי את החצאית מאסורייה. היא נשארה, עם תחתוני טנגה כאלה, רטובות לגמרי, חושפת ירכיים עד למקום מוצאן, באגן היפיפה הזה שלה. אויש .... תשמעו, אני ממש התחלתי להזיע שם.
כעת נטלתי את המספריים, עיניה התרחבו בפחד. וגזרתי לאט לאט, את החולצה. משפשף בכוונה קצת את עורה, מבלי להותיר סימן. היא נרעדה כולה. עיניה מפוחדות, ואז הבינה, שאין לי כוונה לחתוך אותה, כנראה, ונרגעה טיפה. אבל בכל פעם, שקצה המספריים נגע יותר בעורה, היא שוב קפצה. מנסה למשוך את הידיים האסורות למאחור, אך ללא הועיל. אמרתי לה ששששששששששש........... והיא לאחר כמה פעמים כאלה, שמטה את כתפיה וויתרה על המאבק. נזהרתי לא לחתוך את חזיית התחרה השחורה והמקסימה שעטפה זוג שדיים מפורים, הנלחצים אל החזייה במלכותיות. אויש ..... ככל שהתקדמתי במעלה החולצה, התגלו עוד ועוד חלקים, במלאכת המחשבת הזו שאלוהים יצר, במיוחד עבורי. ואני כפי שאתם שמים לב, לא ממהר בכלל בכלל. או אז, לפתע, בתנועה פתאומית, נעמדתי, ובמשיכה עזה אחת, עד למכפלת ליד הצוואר, משכתי את המספריים בלי תנועת גזירה, עד ס"מ אחד לפני הצוואר. עיניה נפקחו בתימהון וחרדה גלויה. עיני הרושפות, אש עזה, הפכו הבעתן, למבט רך, עם חיוך מתפשט, עד לקצות עיני. ליטפתי את שערה בעדינות, העברתי ידי על כל גופה, מלמעלה, עד למטה, בעדינות רבה. היא נרגעה, נו טוב, קצת.
כעת ניגשתי, להסיר את החזייה. לשם כך שחררתי יד אחת, והותרתי את החזייה תלויה על השנייה, מאחור. או אז, קשרתי את היד חזרה, וניגשתי להוסיף קשרים, כדי שידיה, יהיו רתוקות לגמרי, מבלי יכולת תזוזה בכלל בכלל.
במהירות המשכתי לתחתוניה הרטובות, הסרתי אותן, תוך שחרור, אחת מהרגליים, ואז את השנייה. חיזקתי את הרגליים, והוספתי חבלים, מותיר אותה פעורת כוס, מטפטף כמו מעיין נובע, פעורת רגליים, מותירה את פותה, גלוי לעיני כל, לעיני. התבוננתי בפותה באריכות, נוגע עם אצבעותיי, ומפסק אותו, בוחן. עיניה התגלגלו, והיא ניסתה להתנגד. אך בשלב זה היא הייתה עקודה כשה לטבח. לא יכלה לזוז בכלל.
לקחתי שוב כוס מים, נתתי לה לשתות. היא שתתה בצימאון ובשקיקה מידי, כמו ילדה קטנה, תינוקת, שלא יכולה לשתות לבד, מתמסרת לי, שמשקה אותה.
לקחתי חגורת ג'ודו רחבה, עטפתי את עיניה מספר כריכות, סוגר גם את אוזניה, תחת החגורה ההדוקה, וקשרתי הצידה. לקחתי צעיף, וליפפתי על החגורה בכדי שלא יחדור שום שבב של אור אליה. חושך מוחלט.
שאלתי אותה: ירוק, צהוב, אדום ? היא אמרה ירוק בהיר אדוני.
החלפתי את המוסיקה, והגברתי לקול מחריש אוזניים.
הלכתי לעשות לי תה.

ההמשך יבוא .....

ליידי רין​(לא בעסק) - וואו,,אייך אתה עושה את זה,,סוחף בפראות אתה איש :)
ממתינה,,
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - }{
לפני 17 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - אני מבקשת לשמור על הקצב הזה של חלק אחד בשעתיים
אחרת...
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - עכשיו טיפה הפסקה. הולך לגינה עם הילדים והכלב
אמשיך יותר מאוחר
תודה
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י