ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 11 שנים. 1 בפברואר 2013 בשעה 11:00

כמעט חודש של שתיקה. כלומר לא באמת שתיקה, אבל פה בבלוג השומם שלי. האמת שאין לי באמת מה לומר, אבל אף על פי כן החלטתי לומר.

***

קודם כל יש אצלי חדש, בעצם חדשה... עוזרת בית. לא סתם עוזרת, כי זה יש להרבה. לי יש עוזרת משהו מיוחד. אמנם יש לי פנטזיה על עוזרת כוסית שמנקה את הבית עם מיני ועקבים ואני מחזיק לה את הסולם שלא תיפול כשהיא מנקה את האבק מפינת התקרה. אבל העוזרת שלי בכלל לא כזו. אבל ותמיד יש אבל, היא מנקה את הבית שלי לרמות של נקיון שביתי הנוכחי לא פגש מעולם. היום היא אמרה לי שהיא ניקתה את התריסים (שמכסים קיר שלם בסלון). היא העירה שהרבה זמן לא ניקו אותם ועניתי לה שלא ניקו אותם מאז שאני פה (חמישה חודשים). עכשיו העוזרת הלכה והבית שלי נקי ומצוחצח. נה נה בננה.

***

אני עדיין מדשדש לי את סיום היחסים הקודמים. פעם כשהייתי צעיר ויפה, הייתי חותך יחסים באופן הרבה יותר מרשים. כנראה שהגיל הותיר בי את אותותיו. האמת שאני יכול למנות מספר הצלחות בנסיון הכנה שלי לסיים, אבל לצערי יש לי יותר כשלונות מהצלחות. ניסיתי קצת להכיר פה ושם, אבל זה פשוט לא הולך לי. קודם כל שכחתי כבר איך עושים את זה. אומרים שזה כמו אופניים, אם פעם רכבת על אופניים אז פשוט יש לך את זה וזהו. אבל בחיי שאני חלוד כמו אופניים שעמדו שנה בגשם בחוץ ולא רכבו עליהם.

מה שהכי מוזר לי בנסיונות השלומיאליים שלי, הוא התגובות של נשואות נסיונותי. בחיי שאני לא זוכר את התגובות האלה מפעם. דווקא הלכתי למסיבה בבורדרליין לפני שבועיים בערך והיתה מסיבה ממש מגניבה ואפילו פגשתי כל מיני שאני מכיר וגם כאלה שלא, שפתאום נראו לי מצודדות כל כך ואפילו פנויות ומחפשות אבל כנראה שלא אותי. או שאני פשוט לא זוכר איך עושים את זה, או מה.

בכל אופן, הריני מצהיר בזאת שאני רוצה. מה אני רוצה? מה כבר אני רוצה? אני רוצה מלא. מסתבר שזו שאלה גדולה שאין לי עליה תשובה מגובשת. אבל זה נושא לפוסט נפרד. (שיהיה לי מה לכתוב בעוד פוסט ;-).

***

סופשבוע מקסים לכולם.

יאללה בלאגן.

אה ועוד משהו אחרון, אל תעשו משהו שאני לא הייתי עושה.

gamVgam​(אחר){גם וגם} - יא מקסים אחד.
שמענו שיש לך סבלנות של בדואי
והכל בסדר, החיים יפים
אוהבים אותך.

ועוזרת כזאת זאת בהחלט התחלה טובה.
}{
לפני 11 שנים
צ'יטה​(שולט) - בטח
תודה נשמה
}{
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י