אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 11 שנים. 10 בפברואר 2013 בשעה 17:59

אני לוקח את הכלב שלי לטיול באיזור די חשוך. יש בעונה הזו הרבה מאד שבלולים חומים גדולים כאלה, יפים מאד. כשאני פוסע ליד הכלב, כמעט כל יום אני דורך בטעות על שבלול או שניים מה שמהווה גזר דין מוות עבורם. העניין גורם לי להרגיש לא טוב עם עצמי ואני מנסה להזהר יותר ללא הצלחה. הקראק הזה כשהם מתפצלחים מטריד את מנוחתי. חשבתי אולי לקשור פעמונים לרגליים כדי שישמעו כשאני מגיע אבל איכשהו אני מניח שהעניין לא באמת יעזור להם להנצל מרגלי הדורסניות. אלף בגלל שאני בספק שהם יקשרו את צלצול הפעמונים לבואי והדבר השני שהם הרי שבלולים ועד שהם יזוזו מהמקום בו אני עומד להניח את כף רגלי, אני כבר אדרוך עליהם. כמובן שיש זנים של חלזוני מירוץ (הסיפור שאינו נגמר), ששם המקרה אחר, אבל אלו לא נמנים על הזן הזה.

מה שמזכיר לי סיפור מקסים:

ג'ורג' העדין / יוסי בנאי ז"ל
היה דרוויש אחד שהיה אוהב לטייל בעולם. פעם שם, פעם כאן. יום אחד מגיע הדרוויש הזה לאיזה כפר קטן בהרים ואיך שהוא נכנס לכפר הוא רואה אשה בהריון. הולך עוד קצת רואה עוד אשה בהריון. ועוד אשה בהריון. ועד אשה, ועוד אשה, בקיצור איפה שהוא לא זרק עין הוא ראה אשה בהריון. בסוף כשראה גם נזירה בהריון לא יכול היה להתאפק, הלך לראש הכפר ואמר לו: מה זה אני רואה שכל הנשים אצלכם בכפר כולם בהריון מלא.

הסתכל עליו ראש הכפר ואמר לו: אין מה לעשות אדוני הדרוויש זה הכול בגלל ג'ורג'. רק רגע, התפלא הדרוויש, אתה רוצה להגיד לי שכולן בהריון מג'ורג'? כולן. ענה לו ראש הכפר. טוב תגיד לי, שואל הדרוויש, והג'ורג' הזה מי הוא שנדע? הג'ורג הזה הוא קדוש, עונה לו ראש הכפר, והוא גר למעלה בהרים. קם הדרוויש הלך והתחיל לטפס בהרים.

הוא טיפס וטיפס וטיפס עד שהגיע להר הכי גבוה בהרים. הסתכל- לא ראה אף אחד. התחיל לצעוק בקולי קולות. ג'ורג'! ג'ורג'! ופתאום מאיזה מערה יוצא אחד לבוש שמלה לבנה הולך יחף, ועל האצבעות של הרגליים שלו קשורים פעמונים קטנים.

שואל הדרוויש: אתה זה ג'ורג'? עונה לו הג'ורג': כן זה אני. שואל הדרוויש מה זה הפעמונים האלה הקטנים על הרגליים שלך? כמו שאתה רואה, עונה לו ג'ורג', אני הולך יחף. ועל האדמה אתה יודע יש כל מיני נמלים וחיות קטנות ואני יכול חלילה בזמן שאני הולך לדרוך בטעות על איזו נמלה ולפגוע בה.אבל מכיוון שבתוך תוככי תוככי תוככי אני עדין קשרתי פעמונים קטנים על האצבעות של הרגליים וכל פעם שאני עושה צעד ללכת הפעמונים מצלצלים, הנמלים שומעות שהסכנה מתקרבת והן בורחות...

הסתכל הדרוויש על ג'ורג' ואמר לו: אתה עדין אתה? כל העולם בהריון ממך ואתה קושר לי פעמונים על האצבעות של הרגליים. פעמונים אתה צריך לקשור על הזיין. יה חתיכת מניאק..!

cיגי - :)
לפני 11 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוכה הבאה לבלוגי אישה צייתנית
תודה
לפני 11 שנים
cיגי - תודה
לפני 11 שנים
צ'יטה​(שולט) - בבקשה
לפני 11 שנים
reyina​(מתחלפת) - אני יכולה להבין את הסאבטקסט מהסיפור (: אבל ... אם באמת רוצים אפשר להיות קצת יותר זהירים ולא למחוץ אותם ! מניסיון ... נו הם הכי חמודים שייש (:
לפני 11 שנים
צ'יטה​(שולט) - בחיי שאני לא מצליח ואני באמת מנסה
}{
לפני 11 שנים
gamVgam​(אחר){גם וגם} - לך מאחורי הכלב צעד צעד. יש להם אינסטינקטים טובים.
לך הם מוט עיוורים
עם מטאטא או מגב 60 ס״מ.
עם טייפרקורדר על הכתף שמשמיע ברלה ברלה צא החוצה.
עם שואב אבק ללקט אותם ולשחרר בגינה
עם מפוח גינה להעיף אותם לסאוונה מעבר לכביש
עם יפני שיעשה מהם מעדן לפני שאתה דורך
לך מאחורי צ׳ארלי. יש לו אינסטינקטים מעולים.
לפני 11 שנים
צ'יטה​(שולט) - ;-)
}{
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י