סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרהורים .....

כמה מחשבות יכולות להיות במוח אחד ?
האם כולן שלי או שחלקן נשתלו בראשי במשך חיי
על ידי אחרים על ידי סרטים ספרים שירים ואנשים.....
אם אדם מסוגל להשתמש ב10 אחוז מהמוח שלו בלבד
מה יקרה כאשר יהיה אדם שיצליח למצא דרך להשתמש ב11 אחוז או 12 אחוז ממוחו
אתם מתארים לעצמיכם כמה יכולות יהיו לו שאנחנו לא מדמיינים בכלל שקיימות ?
לפני 11 שנים. 12 בפברואר 2013 בשעה 8:06

מה זה בדסמ' היא שאלה אותי בעיניים בורקות?

איך היית מגדיר את זה אתה עצמך בלי הגדרות מילוניות?

הבטתי בה ועניתי, בדסמ'? בדסמ' זו אהבה. זו מערכת זוגית שמכילה בתוכה את האהבה המזוקקת ביותר החזקה ביותר הטעונה ביותר שניתן לחוות.

איך אתה מסביר את זה כאהבה? זה הרי יותר כמו סקס מאשר אהבה ?
עבורי מאד פשוט להסביר את זה. ב14 שנים שאני שולט אני יכול לחלק את הקשרים שהיו לי ל2. נשלטות שאהבתי ונשלטות שלא. הקשרים היחידים שאני נזכר אחורה ומעלים בי תחושות או גורמים לי להזכר בהם בערגה הם הקשרים עם הנשלטות שאהבתי. עבורי זה אומר הכל.

אני צריכה הסבר יותר רציני...

תראי, אני מניח שעבור כל אדם לבדסמ' יש משמעות אחרת. אבל כשבמערכת יחסים יש כלכך הרבה כאב התמסרות תשוקה וכניסה לפרטים אז בלי רגש אתה נתקע בתקרת זכוכית ולא יכול לפרוץ לגבהים של תחושות של שליטה. אולי זה רק בגלל שאצלי הכל חייב להיות כלכך מנטאלי או שאני לא שם. יכול להיות שיש אנשים שאצלם בדסמ' מתרחש יותר בגוף מאשר בנפש אבל עבורי אם אני מתקשר לנשלטת שלי באמצע היום ואומר לה להוריד תחתונים ולהסתובב בלי (לדוגמא) אין לזה שום משמעות אם אין בנינו חוט מנטאלי מקשר שמעביר לי את התחושות שלה בזמן שהיא בלי תחתונים מסתובבת נבוכה מרוגשת מחוייכת מרגישה אותי איתה. החוט המנטאלי הזה עובר רק על מסלול של רגש שקיים בי אחרת זה כמו לתת פקודות לאישה אקראית. אין בזה עניין. זה כמו ההבדל בין לקבל הודעה מסתם בחורה יפה או לקבל הודעה ממישהי שאתה מחכה להודעה שלה. שתיהן רק כתבו היי אבל לאחת יש ב"היי" שלה כוח להרים אותך לחיוך כמו בימים שהיית בן 16.

אז אתה אומר שאתה לא שולט בלי רגש? מה היה בכל הקשרים שהיו לך שלא היתה בהם אהבה?

שאלה קשה, היה שם סקס טוב היתה שם שליטה אבל זו היתה שליטה חיצונית לא פנימית. אף על פי שברוב רובם של המקרים אתה נהנה מאד מהקשר מהקינקיות של הסקס אני לא אומר שלא ואף אחד פה לא מטיף נגד קשר קלילים שעושים רק טוב בתקופות מסוימות של החיים. אבל וזה ההבדל הגדול זה טוב לתקופה מסויימת למטרה מסוימת אחרי תקופה קצרה או שזה יגווע או שרגש יתפתח ויכנס לתמונה.

בשורה התחתונה, אין לי בעיה לקשרים קלילים וקצרים. אבל מה שבאמת מוציא את המיטב ממני זה קשרים משמעותיים שבהם הכאב הוא הדדי. כי אהבה כואבת לכולם גם לשולטים וגם לנשלטות. אם זה לא כואב זו לא אהבה....

 

מאו​(שולטת) - כן, בטח
לפני 11 שנים
the dark wizard​(שולט) - סקפטיות זו תכונה טובה. תשמרי עליה :)
לפני 11 שנים
Luna Sol​(נשלטת){Loki the t} - לא יכולתי לנסח את ההגדרה הזאת לבדסמ בצורה יותר טובה (לפחות זאת ההגדרה שקיימת אצלי בראש).
פוסט יפה :)
לפני 9 שנים
Harle A​(אחרת){poison ivy} - פוסט מרשים ביותר
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י