בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חבלים וחבלות

כן היה זה לא טוב, הייתי רע לתפארת
אבל עד לי האל החורץ גורלות
אם יהיה זה שנית - יהיה זה אחרת
לפני 11 שנים. 24 בפברואר 2013 בשעה 18:09

ולא כי זה יום שלישי, אלא שההופעה המשותפת של איפה הילד ומוניקה סקס שווה כל גרוש ואף כפליים מכך. הופעה שהתחילה ב21:40 עם "אלישע וארבעים השודדים" ונגמרה ב1:30, אחרי הדרן משותף של שתי הלהקות המוזכרות לעיל, בהחלט שווה 100 ש"ח (מכירה מוקדמת) ואף יותר מכך (120 ש"ח במחיר הרגיל). אני מניח שניתן למצוא מבצעים והנחות נוספים, אך במחיר הזה מסופקני אם שווה להתאמץ.

משתלם גם להגיע מוקדם ע"מ לתפוס מקום ראוי. הגענו בשעה 21:00 והזמן עבר די מהר עד שההופעה הראשונה התחילה. איכשהו גם מסתבר שנוכחות השולטות לצידי הורגשה, כי כבר בכניסה העיר לנו השומר על כך ("אולי תפסיקי להיות חולת שליטה ותרפי מהכרטיסים?"), אך מעבר לכך הכל עבר על מי מנוחות. הכל, חוץ מהעבודה שמהרגע הראשון הייתי בטוח שמישהי מעברי נוכחת באולם, אך הסיכוי לראות אותה שווה לסיכוי למצוא מחט בערימת שחת, או לצורך ההדגמה בלבד, חבל של 5 מ' בתוך שקית של עשרות חבלים פרומים. (זכרו ילדים: יש תמיד לקפל את החבלים מיד אחרי הסשן. בשביל מה יש נשלטת?) אז זהו, מסתבר שהסיכוי שווה לתחת, אבל כנראה תחת שווה במיוחד, כי כשהקהל הואר לקראת הסוף יכולתי להבחין בראש שעומד בקו ישר מולי כשלוש שורות מהבמה (בין הסולן לגיטריסט השמאלי, למי שתהה). הנחתי שאם היא תהיה, היא אכן תעמוד בערך בשורה הזאת, אבל לא ישר מולי. היותר מזעזע הוא שזה כל מה שהייתי צריך לזהות אותה - צידו האחורי של הראש, שיער ותנועה אחת של סידורו שהתרחשה כל כמה רגעים (יש דברים שלומדים על אנשים עם הזמן ולא משתנים לעולם. לפחות כל עוד האדם והשיער קיים, במקרה דנן). סיבוב של חצי הראש כבר אימת את ההשערה שלי, אבל שיקול דעת ראוי של שתי הנשים הראויות לצידי מנע כל תקרית אפשרית, כאשר בסוף המופע פשוט אחזו בשתי ידיי וגררו אותי אחר כבוד החוצה.

אז אין לי מושג אם יש סשן גרירה, אבל אם יש כזה, אני יכול להוסיף אותו כעת לקורות החיים הבדסמיים שלי ועוד שנעשה בפומבי על ידי שתי שולטות! (כמה לא עוזר לי בתור שולט, אבל נעזוב זאת כרגע.)

 

בכל אופן, באווירת ההופעה להלן כמה שירים מסכמים:

השיר הזה פשוט מעולה, גם המילים וגם המוזיקה, אבל אני בהחלט מוצא שדי קשה או אבסורד לקפץ למילותיו. ציניות במיטבה, אבל לרקוד ציניות שכזאת כבר הופך את זה לקצת יותר מדי. מימיני מיד הושמעה ההשוואה ל"כשהלב בוכה" של שרית חדד וגיספן (שכהרגלו בחול מצליח לכתוב מילים בינוניות לכל היותר, לענ"ד) בעיבוד היותר מהיר שהושמע באיזו תוכנית טלויזיה. גם כאן איכשהו אנשים מוחאים כף בקצב למשהו שאמור להיות מזעזע, בלשון המעטה.

מה השלב הבא? רימיקס ל"בלדה לחובש"?

 

ובנימה אישית יותר, רגע לפני שהנושא המדובר לעיל יעלם מחיי או יעלים אותי:

אז זהו, שמסתבר שלא (מספיק חכם, למתקשים). לפחות לא בזמן שהיה צריך להיות (והסוף של השיר/מעשה בהתאם, כמובן).

וכתוצאה מכך:

 

ולפני סיום, אחד משירי הרוק הישראליים הטובים ביותר (אם לא הטוב שבהם):

ואגב, שאלתי אם היא רוצה - היא לא ענתה (דהיינו לא, למתקשה).

Daddy's Kitten​(אחרת) - מספיק בנאדם 😍
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י