בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני מרלין

לא נרדמת בלילה. הגוף כואב. הגוף רוצה שיגאלו אותו מהכאב. שיקשרו אותו חזק ברצועות עור לקיר, למיטה, לתקרה. שישרטו אותו חזק. שינשכו את הבשר. שיירד דם מהנשיכות. שיצבטו חזק את הפטמות. שיחזקו את הקשר של רצועות העור. שיכאב יותר. הגוף צריך מענה לייסוריו. שהרצועות יכאיבו ויכאבו ויקרעו את הבשר וירגיעו את התשוקה הבוערת בתוכו. שימשכו חזק בשיער. שידיים ייגעו בו ויעברו על העור המשתוקק למגע זר, למגע לא מוכר.
הידיים יתנפלו על הגוף. לא יתנו לו מנוח. אווי כמה הגוף רוצה שיחדרו אליו. שייכנסו אליו. להרגיש זין עמוק עמוק וחזק חזק. שיזיינו את הגוף כמו שצריך. שידפקו אותו חזק וישרטו את הגב תוך כדי. העונג והכאב ישתלבו זה בזה.
לפני 10 שנים. 25 באפריל 2013 בשעה 14:30

אולי הייתי צריכה אז לא לפחד ולתת לתשוקה שבי להשתלט עליי ולשלוט בי אולי הייתי צריכה להביא בוקס ללב שלי ולומר לו לסתום כבר - הוא הרי הביא אותי למצב שאני נמצאת בו היום

לפני בערך חודשיים יצאתי עם חברה ואיך שנכנסנו למקום פגשנו מכר שלה שהתחיל איתה כמה פעמים. היה איתו חבר. היא התיישבה ליד המכר ואני ליד החבר והתחלנו לדבר. הוא התחיל איתי והיה מאוד ברור בכוונות שלו. לא נתקלתי לפני כן במצב שבו שני חברים רוצים שתי חברות. הרי תמיד מישהו מתבאס קצת, לא? אבל בעצם המכר הכיר אותה קודם אז זה לא אותו הדבר. הייתי כנה איתו. אני כזאת. החברה הזו שיחקה את המשחק ״בת כמה אתה חושב שאני?״ ואני אמרתי לו שאני אגיד לו אם הוא רוצה. הוא רצה לנחש. הוא לא הצליח. אני נראית צעירה. ילדונת. אני באמת ילדונת. כשהגיע תורי ישר עלה לי הגיל בראש אבל הייתי מנומסת (עוד מגרעה שלי) ונתתי פחות כדי להחמיא. הוא ישר קלט אותי. אמרתי לו שאני במערכת יחסים. אמרתי לו שמובן לי אם הוא יילך להתחיל עם מישהי אחרת. אבל המשכנו לדבר. סיפרתי לו בקווים כללים שרע לי. שאני אוהבת ולא מסופקת. הכי קל להיפתח ככה עם אדם שבחיים לא אראה עוד. הוא התחיל לעוף על עצמו והחמיא לעצמו וחשבתי שהוא יהיר מדי וחושב את עצמו אבל כשהמשכנו לדבר הרגשתי משהו מהקסם שלו. והבנתי שכבר שכחתי חלק מהטנגו הזה כי אני כבר לא מרשה לעצמי לפלרטט. אני מפחדת מדי מעצמי ולאן אני יכולה להגיע. היה גיף לדבר איתו. היה כיף שהוא הביט בי ככה. שהוא החמיא לי ככה. 

הוא נגע בי. בעדינות ליטף את כפות הידיים שלי. אמר לי שאני ממש חמודה ושהוא חייב לחבק אותי. אני אוהבת מגע. אני ממש אוהבת להתחבק. גם עם נשים וגם עם גברים. אולי במיוחד עם גברים. אני מחבקת הרבה פחות ממה שהייתי רוצה. יש הרבה אנשים שלא יודעים להתחבק ויש שלא אוהבים כל כך להתחבק. קמתי ממקומי והוא נשאר יושב ובאתי לחבק אותו. הוא מהאנשים שמחבקים. הוא חיבק אותי ולא נתן לי לצאת מבין ידיו. הוא ליטף לי את הגב ואמרתי לו שאני שמה לב שהוא מנצל את הסיטואציה. צחקנו לעצמנו. זה היה פלרטוט נעים. אני הרי כמהה למגע גבר.

ואז... ואז הוא קם מהמקום. כל הזמן הזה ישבנו. לא הייתי מוכנה לזה. ופתאום מתנשא מולי גבר גבוה. ממש גבוה. לא התאפקתי ושאלתי - 1.89. לא ייאמן כמה גובה עושה לי את זה. אבל זה רק הדליק אותי יותר. ידעתי שעכשיו זה כבר ממש מסוכן וממילא אמרתי קודם שאצא קצת החוצה אז נפרדנו ויצאתי החוצה עם החברה. עמדנו שם. דיברנו. ניסיתי להרגיע את ההורמונים המשתוללים שלי ובו בזמן להסתיר את ההתעוררות שלי. אני די טובה בזה. אני די מנוסה בזה. ואז התחיל עם החברה שלי הדורמן ואני ניצלתי את ההזדמנות ללכת להשתין. אני לא אוהבת ללכת עם בנות לשירותים. לא כשאני באמת צריכה להשתין.

איך שיצאתי מהשירותים ראיתי אותו עומד שם בפינה משחק בטלפון שלו

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י