סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 16 במאי 2006 בשעה 9:36

בעניין שירשור שמתקיים פה ומתפתל רבות.
http://www.thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?p=140592#140592
תגובתי שם:

ישוב אני בכיסאי, מזה לא מעט ימים, ועוקב אחרי שירשור עגום זה. שערותי סומרות, ועיני פקוחות להן בתימהון גלוי. אני, בבושתי וכלימתי, לא יודע על האתר האחר ההוא, לא מכיר כלל את הדום המדובר, ואף לא מכיר את ניקו כלל. יתר על כן, לא מכיר אפילו כלל, חלק מהדמויות הצבעוניות, המתנסחות להפליא, המשתרבבות לשירשור זה השכם והערב.
מתוך אותם מעמקי בורותי, אין אני מצליח להתעלם, מהריח הבאוש, העולה פה, בשירשור הזה. ריח עז, שאיני יודע מקורותיו, עקב החוסר במידע. אבל חוש הריח המצויין שלי, מריח לי שחקנים, בדו קרב קטלני, שמניעיו נמצאים אי שם הרחק, במכמני העבר. אותו חוש ריח נודע שלי, מביא אותי גם למסקנה לא מבוססת נוספת, שנעשים פה דברים שלא ייעשו. ולכן בחרתי להכניס עצמי לכאן.
ולאחר הקדמה ארוכה זו, אגש לעניין.

הנחות יסוד
1. בהוראת כלובי, אסור לפרסם ניקים. וויכוח או דיון בנושא, לא מעניין שירשור זה. ייתכן אפילו שזה נושא ראוי לדון בו. בגישתי, לא יורקים לבאר ששותים ממנה.
2. ישנם מקרים קשים שקורים פה בקהילה.
3. מערכת החוק אינה מצויידת בכלים לטפל בניואנסים בדסמים. לדוגמא טובה, גם המקרה שקרה פה. מבלי קשר למקרה זה, אין דרך להסביר לחוקר במשטרה, לתובע, או לשופט. על שימוש במילת ביטחון ומשמעותה. על חוסר האונים בו נתונה סאבית, מרצונה, בזמן סשן. על המעבר הפתאומי, מהתמסרות עצומה לעצירה מוחלטת בחריקת בלמים, ברגע עשיית שימוש במילת הבטחון.

דרכי פעולה
1. לאור הנחת היסוד, המצויה בסעיף גדול 1, דרך הפעולה של חשיפת אדם שעשה דברים נוראיים, הינה בדיוק שירשור שכזה. אין בילתה לדעתי. העברת ניקים בפרטי לגיטימית.
2. פורומים סגורים לסאביות, הוא דבר מבורך. יש להזהר שם רבות שלא יהוו כר לחוסר צדק. היות ולנתבע שם, אין אפילו הזדמנות להגן על עצמו ולהשמיע את דבריו.
3. השלמה עם מיקרים, שבהם יהיו השמצות פומביות, שנובעות לא ממניעים טהורים. ואפילו שחלילה, עושים חטא למושמץ. למושמץ יש את האפשרות להתמודד עם הטענות.

מעט ניתוח לגבי הסצינה
1. תמוה בעיני, ומחריד אותי, הנסיון לגמד את מה שקרה.
2. תמוהה בעיני, הסבת הדיון מהמקרה, לדיון בשיטה. לאופן שבו מתנהל שירשור זה. למדיניות האתר. זה בגדר זילזול באינטלגנציה.
3. אין מי שיחלוק על העובדות הבאות: נעשה כאן משהו נורא. השירשור הזה תפס אותו, והעמיד אותו עם גבו לקיר. אין וויכוח על העובדות. ברור האופי הסידרתי של האיש. ברורה הדרך החמקנית שלו, לא להתייצב פה, קבל עם ועדה, בניק שלו, ולהודות. ברור שהוא עדיין מסתתר מאחרי ניקים ששולחים הודעות מפיו. ברור שהוא שולח אנשים מטעמו להלחם עבורו. ברור שחשוב לו להשאיר את הניק שלו בערפל מסויים, לבנות על יכולת השיכחה המופלאה של אנשים. הוא הרי היה יכול, לבוא ולהתנצל פה, בניק שלו, ולומר ששגה, ולהשמיע את דבריו ישירות. ומייד לאחר מכן, לפתוח ניק חדש. הוא בחר לא לעשות כך, כלומר חשוב לו להשאר בניק שלו.
4. אני מבין שאין טעם לקרוא לאותו אדם לפה, לשירשור הזה, ולהתייצב נוכח מעשיו.

דברי סיכום
הדיון הזה מיצה את עצמו, ואכן הצדק יצא לאור. לא ניתן להתווכח עם ההצלחה. אני מצטרף לקריאתו הרהוטה והמנוסחת היטב של דון קיחוטה, לסיים את הדיונים בשירשור הזה.
ולחברים של אותו, המתחבא, ושולח אתכם לפה. אני קורא לכם, לכו אליו במקום לבוא לפה. ותביאו אותו לכאן. לדעתי אתם רק מעטים קלון נוסף על חברכם, ועליכם, בדברי הסניגוריה, ונסיונות דמגוגיים, להטות את הדיון מנושאו, ולגמד את אשר אירע.

ניני - דווקא אתמול ישבתי וקראתי לא מעט מהשרשור הזה.
כמישהי שיחסית חדשה פה, זה מצמרר.
הרי גם אם יוקיעו אותו בכלוב תחת הניק השגור שלו,
הוא יחזור באדרת אחרת...
האיש הזה, הוא בעצם זיקית שמתקיימת תחת ניקים שונים . קשה לאנשים להתחקות אחר עקבותיו, על אחת כמה וכמה זה קשה למי שחדש פה ולא מכיר ...

החשוב ביותר עבור כל אדם חדש שנכנס לכלוב, שימצא לו את החברים שהוא בוטח בהם, וילמד מהם, את כל כללי הזהירות שצריכים לנהוג פה.

שמחה שלי יש פה אנשים שבהם אני בוטחת!
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - רוב האנשים יודעים כבר מיהו.
אבל העובדה שהוא לא מופיע שם בכבודו ובניקו, לדעתי, היא שאנשים נוטים לשכוח. הניק שלו צבר וותק, ומעיד על נסיון וידע בדסמי. לדעתי הוא לא רוצה לוותר על זה. הוא כנראה גם מופיע בניק הזה באתרים אחרים.
}{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י