לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 18 במאי 2006 בשעה 20:23

תשמעו מה קרה לי ולא תאמינו בכלל בכלל.
יש לי חברה וונילית שאותה אני מכיר היטב ולאורך זמן. במהלך יחסים אתה, ניסיתי להכיר לה את העולם הזה, וכל ניסיונותיי עלו בתוהו. היא מכירה את הכלוב, וקוראת שקדנית את כל הניקים שמגיבים לבלוגי. מעורה בסצינה, מכירה ומלומדת. משקיעה רבות בקריאה על הנושא. תמיד אומרת כמובן, דברים שוללים על הסצינה. למרות זאת היו בפנטזיות שלה שאני מכיר הרבה נושאים בדסמיים, ואפילו מאד אקסטרימיים בתפיסתי.
ערב אחד יצאנו לפאב. היה מאד נחמד, ובסיום הערב החזרתי אותה לביתה. עמדה לצאת מן האוטו, אך לפתע, פנתה אלי ואמרה לי: אולי נלך מאחורי הבניין ואני אמצוץ לך ? הסתכלתי לה בעיניים, וראיתי הזמנה למשהו מעבר לכך. משם לקחתי פיקוד.
המשכתי עם האוטו, ועצרתי בקרן זווית חשוכה. היא הביטה בי, מבט שואל בעיניה, מחויך משהו. תפסתי אותה בשערות, משכתי אותה בכוח אל אברי, וסיננתי בין שפתי: תמצצי זונה. היא התעכבה בפתיחת חנות מכנסיי, ואני הרמתי את ראשה, עדיין אוחז בשערותיה בחזקה, קרוב קרוב לשורשי שיערה. שתי סטירות חזקות, שמחקו לה מייד את החיוך מהפנים, והורדתי אותה שוב עם הראש צמוד לאברי, דרך מכנסיי. היא מפותלת עם ראשה, שרבבה ידיה, ברווח שלא היה בין פיה לאברי, ושיחררה את אברי מחסיון המכנסיים. והחלה למצוץ.
אני עדיין אוחז בראשה, תוחב את אברי בעזרת שיערה, עד למעמקי גרונה. היא בתחושת קבס, משתעלת. אני מרים את ראשה קמעה, אומר לה, תמצצי זונה אמרתי לך, ומשרבב לה סטירה. ותוחב את אברי עמוק לתוך גרונה. היא ממלמלת שם. הרמתי אותה באחת, עדיין אוחז בשיערה ולא מרפה. הבאתי פניה אל מול שלי, ואמרתי לה: את מבינה זונה ? את פה בשבילי. מבינה ? היא ענתה כן אדוני.
הורדתי לה שתי סטירות, ושאלתי שוב: הבנת זונה ? היא אמרה: לא כל כך חזק. שוב הפלקתי לה שתי סטירות. מבינה זונה ? היא אמרה בהכנעה: כן אדוני. הורדתי שוב את ראשה והיא המשיכה למצוץ לי. פתאום הבטתי בחזה מונח על רגליי, התרתי את החזייה בשתי אצבעות. היא, שאברי תחוב לפיה, אמרה: רק אני מענגת אותך אדוני. הנפתי אותה אל על ואמרתי: שקט זונה, ונתתי לה שתי סטירות חזקות. היא אמרה: לא כל כך חזק, אתה תשאיר לי סימנים על הפנים. שוב נתתי לה שתי סטירות, החזרתי אותה לאברי, הנעתי את האוטו ואמרתי: את לא יודעת להיות זונה. אני אלמד אותך. והתחלתי ליסוע. אמרתי לה שאני נוסע לתל ברוך, ליד הזונות, ושאני אחנה את האוטו ליד זונה שנותנת שירות, ואת תלמדי מה זה לתת שירות כמו זונה. עיניה נפקחו בתימהון, אבל אמרה: אתה לא מפחיד אותי, הייתי עם החבר שלי שמה כבר. הבטתי בה בתימהון, סטירה, שקט אמרתי, שבי בשקט, ותמצצי אמרתי. אמרה: כן אדוני והמשיכה במציצה תוך כדי שאני נוהג. אני צובט לה את הפטמות בכוח רב, היא גונחת, אך לא מפסיקה במלאכת הקודש.
10 דקות, היינו שם. החניתי ליד אוטו שבו עסקה זונה נותנת שירות ללקוח. ואז, פתאום, הורדתי לה את המכנסיים ואת התחתונים, גחנתי מעליה, הסתכלתי לה בעיניים, במבט מזרה אימה, עיניה התרחבו, חיכיתי רגע, ואז חדרתי באכזריות, בבת אחת והתחלתי לעלות ולרדת, לבעול אותה. היא צועקת, וגונחת. פתאום, אמרתי לה, את צריכה ללמוד למצוץ זונה. חזרתי למושבי, אחזתי בשיערה והורדתי אותה לעבר איברי. היא מוצצת בשקדנות, כבר לא מתנגדת בכלל. נענית לכל גחמותיי. מוצצת, ונעים לי נורא. ואני מתקרב ומתקרב. ואז עצרתי אותה, הנפתי ראשה אל על, מביא עיניה אל מול עיני הרושפות, ואומר לה: אני רוצה שתגמירי אותי, מבינה ? היא ענתה בכניעה: כן אדוני. אמרתי: אני רוצה שתלקקי, שלא תישאר טיפה, מבינה ? ענתה: כן אדוני. הורדתי אותה אל אברי. התקרבתי במהירות, בעבודת הקודש שלה. אני אוחז בשיערה, מכוון אותה. ואז בהתקרבי, החילותי מזיין לה היישר לתוך מעמקי גרונה. כל פעם שהשתנקה, הוצאתי טיפה, לתת לה לנשום, אבל ממש מעט. ואז בכמה תנועות חזקות התפוצצתי אל תוך מעמקי גרונה, לא מותיר לה אפשרות לא לבלוע. היא, בשחררי מעט, מלקקת את כל אברי, משאירה אותו נקי, מבלי שום סימן, על מה שהיה.
הנעתי את האוטו, ונסעתי אל ביתה. תוך כדי נסיעה, אמרה לי, וואו, זה משהו היה. נכון ? הפטרתי כן קצר. אחרי 10 דקות היינו בצומת הרחוב של ביתה, 4 בתים מביתה.

היא אמרה לי, תשמע מה אתה מוריד אותי פה, תוריד אותי ליד הבית, לא עשיתי לך כיף ? אמרתי לה: כן, ותדברי עוד קצת, אני אוריד אותך חזרה בתל ברוך, שתמצאי לבד טרמפ הביתה. היא אמרה לי: תגיד אין אפטר קייר ? אני אפתח כרטיס באתר, ואגיד שלא נתת לי אפטר קייר. אמרתי לה שקט זונה. הסתכלתי עליה, במבט מזרה אימה. עשיתי את הסיבוב, עצרתי ליד הבית שלה, ואמרתי לה שהיה לי מקסים ומדהים. אמרתי לה שאלמלא היא הזמינה הכל, זה היה סשן אקסטרימי מאין כמוהו של השפלה מנטאלית. כזה שכל האתר יתקוף אותי עליו. היא שאלה: באמת ? עניתי כן. היא אמרה: שתדע רק, שהייתי שמחה בפעם הבאה, שתעשה יותר חזק. אני במבט משתומם, שאלתי: יותר חזק מה ? היא ענתה: הכל. אני אוהבת יותר חזק.
שתבינו זה לא באמת היה סשן. אני מכיר אותה ממש טוב, את הפנטזיות שלה. אני בכלל לא התקרבתי לקצה שלה. בכלל בכלל.
אני ממש התביישתי שם, ועוד יותר מתבייש עכשיו. אני מחשיב עצמי שולט מאד חזק ועוצמתי. אני שם במקום הזה, וואי וואי וויאה. וזאתי הזונה הוונילית הזו בכלל, אומרת לי שהיא רוצה יותר חזק, שאני עדין מדי. מה נהייה פה בכלל ? אני ממש בוש וניכלם, מהזונה הוונילית הזו שביישה אותי, שהבדסם שלי לא חזק מספיק בשבילה.
אני מתחבא עכשיו בפינה, מתבייש.
ששששששששששששששש.................

כמהה לאהבתך - מסתבר שהלמידה שלה מקריאת פרופילים או בלוגים
וצי'טוט באתר צלחו מעל המצופה (-:
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - לגמרי
}{
לפני 17 שנים
ניני - :)
shame on you !!!
:P :P :P
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - ניני תיזהרי שזה לא יקרה גם לך
}{
לפני 17 שנים
ניני - אין סיכוייייי
אני במקום אחר
:-)
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - ;-)
לפני 17 שנים
המפקדת​(לא בעסק) - נו.... צ'יטה, אמרתי לך כבר, אתה יכול לצאת מהפינה...
נו... מה יהיה?
עדיין מתבייש ?
טוב, אני ניסיתי...
די, נו....
חחחחחחחחחחחחח
הצליחה להביא לך בהפוכה הונילית הזאת... ; )
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - חבל על הזמן כמה שמה אותי בפינה הזונה
}{
לפני 17 שנים
חתולההה - מיאווווווווווווווו חחח הרגת אותי עכשיו
סוף הדרך.צ'יטה אתה מזדקן. לקנות לך מקל סבא?
לא מפחדתתתתתת }{ }{ }{
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - לא מפחדת ממני ?
בושי לך והכלמי
מכות תקבלי
אם באנג ירשה לי
}{
לפני 17 שנים
פרנקי - תתבייש לך באמת !
:)
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - למה ככה את אומרת לי ?
ששששששששששש
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י