בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 10 שנים. 2 בספטמבר 2013 בשעה 13:23

כוס קפה ביד, ממתין לתחילת משחק ה-NBA בטלביזיה. פתאום צלצל הטלפון. גבי על הקו. ''אנחנו צריכים עזרה בהולה. עדן עבדה כל היום על פרזנטציה חשובה ופתאום משהו נדפק אצלה, היא הסטרית. ואתה היחיד שיכול להציל אותה''.
למרות שאני מומחה קטן מאוד מחשבים, אני נחשב לאורים והתומים בתחום בקרב החבר'ה. ניסיתי מגבי מה בדיוק קרה אבל לא הצלחתי לדלות ממנו שום פרט נוסף. הוא הפנה אותי ישר לטלפון של עדן אישתו. היא כמעט בכתה לי על הקו. ''אני לא יודעת מה לעשות, בדיוק כשגמרתי הכל פתאום המצגת לא עולה... על המסך כל הזמן הודעות שגיאה... אני מיואשת לגמרי''. 
ניסיתי להדריך אותה בנפתולי הדיסק והמחיצות של האקס פי כדי שתגיע לספרייה הזמנית ותנסה לאתר את מסמך הגיבוי, אבל מרוב לחץ וגם מחוסר הבנה, לא ידעה כיצד להתקדם מעבר לצעד הראשון.
גבי הוא אחד החברים הטובים ביותר שלי. לפחות פעם בשבועיים אנחנו יושבים על ארוחת צהרים, ופעם בחודש מינימום אנחנו נוסעים ביחד לטיולים במצב שכזה אי אפשר להגיד לא, או מחר, או תירוץ אחר. שום דבר לא יתאים עכשיו, אלא לצאת אל הקור ולהגיע למשרד של עדן. אז ויצאתי החוצה אל אוויר הלילה הצונן. לקח לי שלושים וחמש דקות להגיע. 
עדן קידמה אותי בפנים נפולות. ''אני כל כך מודה לך שבאת, אתה התקווה היחידה שלי'' ובזמן שהובילה אותי אל חדרה, מלמלה משהו על הלקוחות האסטרטגיים והמצגת שהיא עובדת עליה כבר מאתמול. 
אני אמנם לא מבין גדול, אבל בכל זאת זיהיתי תוך כמה שניות את הבעיה ועליתי על מסמך הגיבוי. ''תגידי, מה תתני לי אם אשחזר לך את המצגת?'' שאלתי אותה עם חיוך רחב על הפנים. ''מה שאתה רוצה'', השיבה. ''הנה, שוקולד טעים''. הושיטה לי חטיף ארוז בנייר כסוף. ''זה התשלום רק בשביל הדרך והמאמץ'' אמרתי ומיד הוספתי, זה והקפה. תחשבי על משהו קצת יותר... את יודעת, משהו יותר שווה''.
"אתה רוצה קפה''? שאלה. " נו מה, לא הייתי מספיק ברור''? צחקתי אליה, מרגיע את רוחה הסוערת. היא יצאה מהחדר. בזמן הקצר שעבר מאז שהלכה ועד שחזרה עם כוס קפה מהבילה, הצלתי את המצגת וגיביתי אותה על כונן אחר ברשת. 
"נו, חשבת בינתיים על תשלום הולם עבור ההצלה''? ''הצלחת''? שאלה כאשר זיק של תקווה הופיע בעיניה. ''אני חושב שאצליח אבל עכשיו אני רק רוצה לדעת מה אקבל בתמורה''? ''אני... אני...'' היא גמגמה לרגע ואז הישירה לעברי מבט ואמרה בלחש, ''אני אשכב אתך, כאן על השולחן הזה''.
עכשיו צריך להבין משהו עדן היא אישה סקסית בשלה לא ילדה. ואני מוכר בתור דום אם החברים שלי ובמסיבות אצל החברה יצא לי יותר מפעם אחת להרצות להם בנושא שליטה ואפילו להדגים להם קשירות. ותמיד עדן התנדבה ראשונה להיות הנקשרת ותמיד כשהדגמתי עליה היה לה ניצוץ מוכר בעיניים והיא הייתה כל כך יפה וחלמתי עליה רבות קשורה תחתיי.אבל היא הייתה עם גבי ולא חשבתי שהיא מעוניינת
לרגע השתררה שתיקה. ''כמה את רצינית''? שאלתי אותה, מגניב חצי חיוך כדי לצאת גבר אם היא מתבדחת איתי. ''מאוד'' השיבה בפסקנות. שוב הסתכלתי עליה בעיניים. כן היא הייתה רצינית. חזה עלה וירד בנשימות מהירות, גופה רעד קלות, פיה פתוח ולשונה מלקקת בעצבנות את שפתיה היבשות. אין ספק, ואותו ניצוץ בעיניים כן כן, אישתו של גבי החבר שלי הציעה לי בזה הרגע הצעה שאי אפשר להבין אותה לשום כיוון אחר, מלבד הצעה מפורשת לזיון.
''תורידי את המכנסיים'' אמרתי שובר את השתיקה המעיקה. 
עדן לא היססה אפילו לא לרגע קט. היא התיישבה על השולחן הגדול, הניחה את הרגליים על מסעדי הכורסא עליה ישבתי ופתחה את נעליה. בתנועות איטיות מדודות הורידה כל נעל ולאחריה גרב. היא ירדה לרצפה קרובה אלי יותר מאי פעם, ושלשלה באיטיות את מכנסיה כלפי מטה. כש גבה מופנה עלי בכיפוף קל לבליט את התחת.
כבר ראיתי בעבר את רגליה החשופות. יצאנו לעשרות טיולים ביחד, לפיקניקים, לים, אבל נדמה לי שזו הייתה הפעם הראשונה שבחנתי אותם ומקרוב כל כך. היו לה רגלים ארוכות ויפות. ותחת שדורש נשיכה מכוסה בתחתון תחרה עדין וסקסי

היא התיישבה מחדש על השולחן, פסקה את הרגליים מולי ואמרה: ''עכשיו תורך לקיים את ההסכם''.
“אני את שלי כבר עשיתי'', אמרתי לרגע והראיתי לה את המצגת המשוחזרת. היא הביטה בשביעות רצון על המסכים המתחלפים ואז נפנתה שוב אלי. ''אם ככה, בוא תקבל את המגיע לך'' ונשענה אחורנית על מרפקיה. 
הסתכלתי עליה מלמעלה למטה. מהזווית הזאת היא נראתה מצוין. באזור הכוס הופיעה רטיבות קלה על התחתונים. הבחורה רצתה שאזיין אותה. לא היה לי כל ספק בכך. אבל בכל זאת, היא חברת משפחה, אישתו של גבי. התלבטתי. בחיי שהתלבטתי עד שהסיטה קלות את התחתון ונתנה לי בדל של הצצה על הכוס עצמו. 
לקח לי רגע לעבד את המידע שזה עתה ראיתי. השרמוטה מגלחת. תפסתי את היד והנחתי אותה בכוח לצדי גופה. ''לא לזוז'' פקדתי ושלחתי בעצמי יד אל בין הרגליים. זהו זה, הפור נפל. 
כבר בנגיעה הראשונה הבחנתי שכל גופה נרעד. הזזתי את התחתונים הצידה ופיסקתי בשתי אצבעות את השפתיים. אין דבר יותר יפה מזה. אולי בעצם כוס שזין נעוץ בתוכו. 
''אולי תכבה את האור'' ביקשה. ''לא!'' עניתי מיד, ''אם מואר לך, אעשה לך חושך'' ומיד קמתי מהכיסא ופשטתי את החולצה. היא הביטה בי במבט מצועף של בית זונות. ''תכף נפתור לך את הבעיה של האור''. גלגלתי את החולצה וקשרתי את עיניה. ''זהו''. התכופפתי אליה ונישקתי קלות את שפתיה. היא רצתה יותר, לשונה כבר החליקה על פי אבל אני כבר הייתי בתנופה. ''בואי נשתעשע קצת'' הנחתי יד על בטנה הרכה. באיטיות רבה העליתי את החולצה כלפי מעלה. נגעתי באצבע קלה על ביטנה. גופה קיפץ קלות. ליטפתי אותה במעגלים הולכים וגדלים והמשכתי לדחוק את החולצה עוד ועוד למעלה עד שהורדתי אותה ממנה. דרך החזייה נראו שדיה גדולים במיוחד אבל כאשר חלצתי אחד מהם הבחנתי ברמאות. שד בינוני, רך, עדין, אבל לא גדול כל כך. חזיית פוש אפ. 
''חה'' פלטתי כשגיליתי את האמת. ''מה? מה?'' שאלה ובמקום לענות התכופפתי והכנסתי את הפטמה לפי. ינקתי קצת ואז נתתי נשיכה קלה שהוציאה ממנה גניחה. גם את השני חלצתי דרך החזיה וסחטתי אותו בידי. 
ואז קשרתי את הידיים שלה עם החולצה שלה. לקחתי צעד אחורה ונתתי לה מבט ארוך התקדמתי לעברה "ככה את נראית הרבה יותר שרמוטה'' הסברתי לה לפני שהכנסתי את השד לפי. ''אני אוהבת להיות שרמוטה'' נאנחה וזכתה לנשיכה, חזקה מקודמתה. ''אני שם לב'' עניתי מיד והמשכתי להתענג על שדיה. נשיקה קטנה על השפתיים, הפעם עם הלשון ואז חזרתי למקומי, לכיסא מול הרגליים שלה. גלגלתי באיטיות את התחתונים שלה כלפי מטה, לאפשר לי מרחב תמרון גדול יותר ואז תקעתי לה אצבע עמוק פנימה. ''אחחחח'' זה קצת כאב לה, אבל לא היה אכפת לי. אני הייתי בשלי. דפקתי אותה עם האצבע, ומיד הוספתי אצבע שניה. עוד אנקת כאב'', ''בזהירות'' ביקשה. 
''אם שתי אצבעות מכאיבות לך, מה יהיה כשהזין שלי יכנס''? שאלתי בזמן שהתחלתי לזיין אותה הפעם עם שלוש אצבעות. היא פלטה אנחה שלא הצלחתי להבין אם זה טוב לה או כואב לה. דחפתי פנימה והחוצה עוד כמה פעמים ואז הוצאתי. ''אולי בעצם את מעדיפה את זה''? שאלתי והצמדתי את שפתי אל הכוס החם והרטוב שלה. 
''אהההה... כן... '' אמרה ואני במשך דקה ארוכה ירדתי לה, ליקקתי עם הלשון, נגסתי קלות בדגדגן שהלך ותפח. נזכרתי פתאום שכבר שנים לא ירדתי לאף אחת. אבל לפני הרבה זמן דווקא אהבתי לעשות את זה. כנראה שבתת המודע אני מעדיף לאכול כוס מגולח על פני שעיר. הפעם ממש נהניתי.
מזווית העין הבחנתי במרקר צהוב מונח לו בבדידות מזהרת על השולחן. עצרתי את הליקוק, פתחתי את הכוס לרווחה ונהניתי לחזות בנזילות שיצאו משם. באיטיות רבה דחפתי את טוש הסימון לתוכה. ''מה זה'' שאלה מופתעת. ''שששש זו רק הקדמה'' עניתי משועשע ושוב נשכתי קלות את הדגדגן גורם לה להקפיץ את האגן מולי. 
העלמתי את המרקר בפנים וראיתי אותו הולך ומבצבץ החוצה. משחק חמוד, להכניס באיטיות ולראות איך אותו יוצא. הסתכלתי הנה והנה. על שידה קטנה שליד הייתה שרשרת חרוזים. היא ממש קרצה לי. לא יכולתי שלא להתייחס. תפסתי אותה מיד והתחלתי לדחוף אותה פנימה לתוך הכוס הרטוב של עדן. חרוז אחרי חרוז נדחק עמוק עמוק, עד האחרון שבהם, ולא נודע כי בא אל קרבו. זה לא יצא כל כך מהר, אמרתי לעצמי.

חלצתי בזריזות את נעלי, פשטתי את המכנסיים והתקרבתי אל הצד השני כדי לחכך את החלציים בפנים החמודות של עדן. היא נגעה בו בפיה דרך התחתונים ואז ניסתה להשתמש בשיניים  כדי להוריד את התחתון ולשלוף אותו החוצה. הספיק לה רק חצי ודחפתי אותו אל פיה. 
נעצרתי להסתכל. היה זה מראה יפיפה. עדן שרועה על השולחן, עיניים קשורות, השדיים יוצאות מהחזייה, הרגליים פתוחות, ידיים קשורות מאחורי הגב והכי חשוב פה מלא בזין ועוד הזין שלי. בדיוק המראה שפינטזתי עליו תמיד. חבל שלא הייתה לי מצלמה ביד. 
צבטתי את פטמותיה בעדינות גורם לה להצטמרר כולה ואז משכתי את הזין ממנה. היא ממש נאבקה עליו כמו ילד שמנסים לשלוף את המוצץ מפיו. היא שאבה אותו בכוח, אבל הצלחתי בכל זאת וכדי שלא תתאכזב מידי הנחתי אותו לאורכו על פיה והתחלתי להניע את ראשה ימינה ושמאלה בכדי שתחליק את הלשון והשפתיים על הכלי. היא הבינה בדיוק למה התכוון המשורר, ועשתה זאת במיומנות רבה, מענגת אותי במיוחד. 
שוב הרמתי את הזין ממנה והפעם הנחתי את האשכים. ''בעדינות רבה'' הזהרתי אותה היא ליקקה אותן
נתתי לה עוד כמה שניות ואז נשכבתי מעליה בתנוחת שישים ותשע, דחפתי את הזין שלי לפיה וגחנתי אל הכוס שלה. כמה חרוזים מהשרשרת בכל זאת בצבצו משם. משכתי אותה החוצה באיטיות ושוב הצמדתי את פי לשם כדי להמשיך וללקק. 
כשהרגשתי שלא נוח לי קמתי ממנה וחזרתי אל הכיסא מול רגליה ושוב ירדתי לה. 
''אני עומדת לגמור'' הודיעה לי ואני בתגובה שלחתי ידיים למעלה, צבטתי בכוח את הפטמות. ''את לא גומרת בלי זין בכוס'' הודעתי לה וכאילו לעשות לה דווקא המשכתי למצוץ אותה שם. ''אני לא יכולה יותר'' התחננה. ''תרשה לי''.
ויתרתי לה. נעמדתי והרמתי את הרגליים שלה משעין אותן על כתפי ואז דחפתי את הזין שלי פנימה. דחפתי זה לא המילה הנכונה. מרוב רטיבות הזין החליק פנימה כאילו מישהו משך אותו מבפנים. הזין שלי הוא די גדול. לא ענק, אבל בהחלט מרשים. הוא נעלם כולו בתוכה ואני פתאום חשבתי על זה שאף פעם לא הרגשתי כזה חום בזין. עדן הגיעה לנקודת רתיחה שלא תאמן. 
התחלתי לזיין אותה במהירות. כמה כניסות ויציאות ואז עלה לי רעיון ודחפתי את את שרשרת החרוזים הרטובים לתחת שלה רק שלושה חרוזים פניה התעוותו. ''אייייייי''.עצרתי וחזרתי לזיין אותה בכוס הרגשתי אותה מתכווצת מעלי. ואחרי עוד כמה שניות שוב גניחות חזקות. מיצי הכוס החמים שלה נזלו החוצה. כאילו היא השתינה. כל השולחן התמלא ואפילו כמה טיפות החלו לנזול לרצפה. אני מצידי המשכתי לפמפם ואז פתאום שלפתי בבת אחת את שרשרת החרוזים מתחת שלה גבה התעוות פיה נפער כאילו בצרחה חרישית והיא כולה רטטה בעוד היא המשיכה לגמור עוד ועוד עד שהיא נעצרה. ''די, אני לא יכולה יותר''. אמרה בין לבין נשימות כבדות
שלפתי את הזין החוצה. היא שכבה משותקת, ללא תנועה, מותשת ממה שעברה ובכל זאת לי היו תוכניות אחרות בשבילה. משכתי אותה למצב ישיבה ואחר כך עמידה. התרווחתי לי על הכיסא ואז תפסתי את מתניה ודחקתי אותה כלפי מטה. ''ארצה!'' ציוותי עליה. 
היא ירדה מהר בין הרגליים שלי. תפסתי את הראש שלה וכיוונתי אותה לזיין שלי. היא הכניסה אותו עמוק לפיה. לא זזתי אלא באמצעות תפיסה חזקה בשיער משכתי אותה קדימה ואחורה. 
זה היה חזק ממני. לא יכולתי להתאפק ולו לשניה אחת. גמרתי לה בפה, משפריץ חזק ועמוק לתוך הגרון. היא קצת השתנקה, אבל מאחר וידי לפתו את ראשה, לא יכלה לזוז ולכן ינקה ובלעה את כל מה שפלטתי לתוכה היא מצצה עוד ועוד עד שהנחתי.
''אני יכולה להוריד את הכיסוי'' שאלה. כן עניתי לה, מותש בעצמי. 
ברגע הראשון הייתה מסונוורת לגמרי, אבל לאט לאט התרגלה לאור. ''איזה בלגן עשינו כאן'' אמרה בחיוך. מתוך המגירה שלפה חבילת מגבונים לחים והחלה להתנגב. ''זה היה...'' אמרה ונעצרה.
''כן, בהחלט''. 
המשכנו להתנגב ולהתנקות ואז התלבשנו. כאשר עמדנו שנינו בחוץ התקרבה אלי. ''אז מה עכשיו? זהו''?
''מעכשיו יהיו לך הרבה בעיות במחשב, כאלו שרק אני יודע לפתור'' לחשתי לאוזנה בזמן הצמדתי את גופה אלי ונישקתי אותה ברכות.  "כי מעכשיו את שלי"


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י