אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני מרלין

לא נרדמת בלילה. הגוף כואב. הגוף רוצה שיגאלו אותו מהכאב. שיקשרו אותו חזק ברצועות עור לקיר, למיטה, לתקרה. שישרטו אותו חזק. שינשכו את הבשר. שיירד דם מהנשיכות. שיצבטו חזק את הפטמות. שיחזקו את הקשר של רצועות העור. שיכאב יותר. הגוף צריך מענה לייסוריו. שהרצועות יכאיבו ויכאבו ויקרעו את הבשר וירגיעו את התשוקה הבוערת בתוכו. שימשכו חזק בשיער. שידיים ייגעו בו ויעברו על העור המשתוקק למגע זר, למגע לא מוכר.
הידיים יתנפלו על הגוף. לא יתנו לו מנוח. אווי כמה הגוף רוצה שיחדרו אליו. שייכנסו אליו. להרגיש זין עמוק עמוק וחזק חזק. שיזיינו את הגוף כמו שצריך. שידפקו אותו חזק וישרטו את הגב תוך כדי. העונג והכאב ישתלבו זה בזה.
לפני 10 שנים. 23 בספטמבר 2013 בשעה 23:34

תעביר את ידייך על גופי. תיגע בי. תלטף אותי בעדינות. נשיקות מחרמנות. תיגע בשדיי ותצמיד אותם ואז תצבוט בלי אזהרה ותגרור אנקה מפי. תסטור לי ותגיד לי להיות בשקט. תסתכל עליי במבט עמוק וחודרני ואהיה כחומר בידך. אני שלך. תעשה אותי. את כולי. תצבוט את הפטמה השנייה ותתפוס אותי מאחור. החזק חזק את ידיי. חזק. שארגיש את מפרקי ידייך על זרועותיי. תחזיק אותי ככה ביד אחת וידך השנייה תטריף אותי. תקשור את ידיי. תעמיד אותי ותצליף בישבני. תשאל אותי כמה אני אוהבת את זה ולא תפסיק לצבוט חזק את שדיי. תלקק אותי. תרד לי ואגמור בגניחה. תעביר את איברך על גופי. תתפוס את ידיי הקשורות ותוריד אותי למטה ואמצוץ את הזין שלך. תעביר שוב את איברך על גופי. תצבוט. תכאיב. תגרה ואושיט את עצמי אליך כדי שתחדור אליי וארגיש אותך. רק צריכה שתזיין אותי טוב

חזרתי אתמול שיכורה מאוד אחרי יציאה. הערב הכניס בי אנרגיה מינית, סיפוק וגירוי טוב. החרמנות אחרת. התנשקתי אתמול עם בחורה 😄 היה לי ערב מעניין שהתחיל בבליינד דייט מביך איתה אבל ישר שתיתי מלא להעביר את המבוכה. וזה אחרת עם בת. זה כל כך אחרת. ונהנתי מאוד. אני מפנטזת מלא על בנות. והייתה לי הזדמנות עם בחורה שידעתי שגם בקטע ולא יכולתי למנוע את זה. זה היה חזק ממני. זה היה מגרה ומפתה ומדליק. נהנתי איתה ונהנתי להוציא לגברים את העיניים. ממש נהנתי מזה. זה חירמן אותי מאוד. גם על שלישייה עם עוד בת ובן אני מפנטזת מלא. הסערה שבתוכי והחרמנות האדירה גרמו לי ליזום. אני נישקתי אותה בשלב מסוים. פשוט סתמתי לה את הפה כשהיא דיברה וזה הרגיש נהדר להיות היוזמת. זו שתופסת ביצים ולא מפחדת ליזום. האסרטיבי והדומיננטי בתחילת קשר. והיא נענתה לי וליטפה את הפנים שלי והצוואר וחייכה אליי. הסתכלה עליי הרבה. ואני גם נגעתי לה בשדיים. היינו במקום ציבורי אבל לא התאפקתי. התנשקנו והתלטפנו והרגשתי בעננים. בחורים ראו אותנו ודי התנפלנו עלינו. היינו שיכורות והם תפסו אותנו. לא נתנו לנו ללכת. בסוף השתחררתי ממנו והוצאתי אותה מהשני וברחנו משם. איך שיצאנו החוצה שוב תפסתי אותה ונישקתי אותה להעלים את מה שהיה איתם ולהחזיר את מה שהיה בינינו.

לא רציתי להפסיק להתנשק איתה. היינו עם מכר שלה. שניהם מבוגרים ממני בדי הרבה שנים ושוב הייתי הילדונת. הקטנה. 😄 הם אמרו לי כמה אני מהממת ודיברנו כמעט רק על סקס. האווירה הייתה מחרמנת מאוד. לכל הערב הייתה הילה - הנה אני שוב מתנשקת עם מישהי. זה קרה לי פעם אחת וזו הייתה אחת הנשיקות המתוקות והמוצלחות ביותר שהיו לי. שנים רציתי שוב ואתמול זה קרה. היה ערב מחרמן. ואחר כך התכתבתי עם החבר... והחרמנות גברה והתמתקה. היה ערב מחרמן ומתוק וטוב. וזה נתן לי מלא אנרגיה טובה. 

Elos​(אחר) - היי,
אנחנו זוג (אדון ושפחה) שמעוניינים להגשים לך ולנו פנטזיות.
קראנו את הבלוג שלך, אם את מעוניינת אנא צרי קשר בפרטי..
כל הפרטים שלי מופיעים בפרופיל.
מקווה שכתבת סיפור אמיתי :)
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י