סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 10 שנים. 25 בספטמבר 2013 בשעה 16:22

אני יושב לבוש בחליפה, מחייך ואז לוגם מכוס הוויסקי שבידי. נהנה מהמראה שמול עיניי.

 

אני אוהב את המבט שיש לה בעיניים את המרד . אני רואה מה עובר לה בראש, איך היא לא מוכנה להיכנע עדיין.

 

היא עומדת צמודה לעמוד, ידיה  קשורות מעל ראשה בשרשרת לוו שבראש העמוד. הרגליים שלה בפיסוק בגלל המדף שנמצא ביניהם מתחת למותן שלה. ועל המדף מקובע דילדו שחור עבה משומן היטב, שמכוון לחור האחורי שלה, מחכה רק שהיא תניח עליו את המשקל שלה והוא יחדור לתוכה וימלא את החור האסור.

 

היא עומדת כך כבר זמן רב. מותחת את רגליה עומדת על קצות הבהונות, תופסת את השרשרת שכובלת את ידיה מחזיקה את משקלה ומרימה את עצמה. הכול רק לא לתת למשקל שלה לרדת, רק לא להישען על רגליה. רק שהדילדו לא יחדור לחור התחת שלה. לחור ששום דבר חוץ מאצבעות לא חדר לתוכו.

 

הרעש היחיד בחדר המבודד הוא של הנשימות הכבדות שלה והזימזום התמידי של הויברטור שתקוע עמוק בתוך הנרתיק שלה, מגרה אותה ומרטיב אותה.

 

"עדיין לא מוכנה להיכנע?" אני שואל בחיוך

 

"לא אדוני"

 

"את בטח כבר עייפה כל מה שאת צריכה לעשות זה לשחרר את הגוף שלך להיכנע לתענוג וליפול לרגליים." אבל היא לעולם לא תעשה את זה. משתי סיבות: הראשונה כי היא יודעת שאם היא תשחרר את הריכוז שלה ולו לרגע קט היא לא תוכל להתאפק יותר והיא תתפוצץ ותגמור. היא תשחרר את האורגזמה שנבנית בתוכה כבר כמעט שעה בעקבות המשחקים שלי והגירויים שלי. ולא תהייה לה הכוח להרים את עצמה יותר והיא תיפול על הדילדו השחור והוא יפלח את החור האסור. את המבצר האחרון שהיא שמרה רק לעצמה.

 

"לעולם לא אדוני" היא אומרת ועדיין המבט הזה. אני רואה את המרד בעיניים שלה, אבל גם את התשישות. בקרוב היא לא תוכל יותר. אני מחייך לעצמי לוקח שוב לגימה כל רגע היא תשבר ותהייה כולה שלי.

 

אני נזכר איך היה בהתחלה. היא חשבה ששליטה זה רק סקס קינקי היא חיפשה רק ליהנות. חשבה שאדון זה רק מישהו שמרביץ לה קצת ומזיין אותה בכוח, היא לא הבינה למה היא נכנסה עד שכבר היה מאוחר מידי היא התמכרה. היא התמכרה לאורגזמות שעד היום לעולם לא חוותה, התמכרה להרגשה של הביטחון וההגנה שהיא קבלה ממני, התמכרה לכוח שלי כשהכנעתי אותה פעם אחר פעם והיא התמכרה להרגשות השחרור והעוצמה שהיא קיבלה כשלאט לאט קילפתי את שכבות ההגנה שלה וחייבתי אותה להסתכל על עצמה ולהבין מי היא באמת.

 

היא אישה חזקה ותמיד נלחמה בי בכול צעד וכל חומה ששברתי היא התמסרה יותר ויותר ועכשיו נשאר לה רק המבצר האחרון אותו החור שהיא אמרה ששום דבר לא יחדור אליו. שזה קו אדום מבחינתה.

 

אבל היא יכולה להפסיק כל רגע היא רק צריכה להגיד מילה אחת. אבל היא לא תגיד זאת היא לא תראה חולשה ככה. היא תחכה שאני אשבר כמו כל גבר שהיה לפני נשבר. כמו כל אותם סמרטוטים שבסופו של דבר לא יכלו לעמוד ביופייה ונכנעו לרצונות שלה.

 

היום היא תשבר... "אני יודע שאת רוצה לגמור למה את לא גומרת?" אמרתי "הרי את רוצה כבר להרגיש את הזין שלי ממלא אותך. נכון זונה?"

 

"אז תשחררי תגמרי יש לך אישור ממני ואז תרגישי את הזין שלי אני מבטיח"

 

"אמרתי לא ..."

 

ישר קמתי וצמצמתי את המרחק בינינו כהרף עין הד הסטירה מצלצל בחדר . פיה פתוח בהפתעה היא לא הבינה מה קרה . שלחתי את ידי תופס לה  בשד שמאל ומוחץ אותו עד שהיא שיחררה צעקה קלה. "מה אמרת?" שאלתי בקול רגוע שמפתיע אותה לא פחות מהמהירות של הסטירה.

 

"סליחה אדוני שכחתי אדוני" אמרה כשדמעה החלה לזלוג על הלחי שלה.

 

עוד רגע קט אני חושב לעצמי. הרחקתי את ידי ממנה נעמד זקוף מולה הקונטרסט כל כך חזק. אני לבוש זקוף רגוע והיא עירומה בקושי עומדת מתנשפת.

 

"את הרי יודעת שאת הזונה שלי שאת חייבת זין. מתי תלמדי שאת כולך שלי כל הגוף שלך כל הנשמה שלך. את רק חייבת לשחרר להיכנע עלי כבר ולהתמסר לתענוג. אל תתכחשי למה שאת רוצה . אני אשמור עלייך ואדאג שלא תטבעי אני אחזיק אותך...." נעמדתי שם מביט לה לתוך העיניים לרגע ארוך ואז ליטפתי לה את הלחי. זה היה מגע קל נעים מלא רגש והבנה. והמגע הראשון שהיא קיבלה באותו הערב שהראה לה את החום שלי המגע הראשון באותו הערב שלא הכאיב או היה מיני. מגע לכאורה סתמי אבל האותו הזמן אמר הכל...

 

ואז עינייה ננעלו בעיניי ויכולתי להביט לתוך נשמתה דרך העיניים הדומעות שלה. והיא נכנעה ושחררה את הגוף שלה וסוף סוף התמסרה כל כולה למול עיניי....

AliceInWonderland​(נשלטת) - וכשהיא נכנעה בסוף וזה המבצר האחרון שכבשת ואין יותר מה לכבוש,זה לא גרם לך לא לרצות בה יותר ולחפש ריגושים עם מישהי אחרת?
לפני 10 שנים
Harle A​(אחרת){poison ivy} - כישרון כתיבה אדיר מאוד :) אהבתי את המצב מאוד...
לפני 10 שנים
מימוש עצמי​(נשלטת) - אני מבינה למה רצית שאקרא את זה.
הפה שלי יבש...
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י