אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני מרלין

לא נרדמת בלילה. הגוף כואב. הגוף רוצה שיגאלו אותו מהכאב. שיקשרו אותו חזק ברצועות עור לקיר, למיטה, לתקרה. שישרטו אותו חזק. שינשכו את הבשר. שיירד דם מהנשיכות. שיצבטו חזק את הפטמות. שיחזקו את הקשר של רצועות העור. שיכאב יותר. הגוף צריך מענה לייסוריו. שהרצועות יכאיבו ויכאבו ויקרעו את הבשר וירגיעו את התשוקה הבוערת בתוכו. שימשכו חזק בשיער. שידיים ייגעו בו ויעברו על העור המשתוקק למגע זר, למגע לא מוכר.
הידיים יתנפלו על הגוף. לא יתנו לו מנוח. אווי כמה הגוף רוצה שיחדרו אליו. שייכנסו אליו. להרגיש זין עמוק עמוק וחזק חזק. שיזיינו את הגוף כמו שצריך. שידפקו אותו חזק וישרטו את הגב תוך כדי. העונג והכאב ישתלבו זה בזה.
לפני 10 שנים. 30 בספטמבר 2013 בשעה 18:31

קניתי שמלה חדשה 😄 פרחונית, שמחה ומחמיאה מאוד. קיבלתי אינספור מחמאות היום בעבודה והרגשתי שהרבה מסתכלים עליי (גם מי שלא אומר לי אפילו שלום) והרגשתי טוב. הרגשתי בעננים איתה. הבגדים עושים לי מצב רוח טוב. אני מרגישה יותר בנוח עם הגוף שלי וזה כיף. 

הפסיכו אמר לי שאני נראית טוב. סיפרתי לו על תלאותיי איתו השבוע והוא אמר שזה טוב. שאנחנו מדברים. שהוא כועס. שהוא מתעצבן. שהוא אומר מה הוא מרגיש. שכל מה שלא קרה בטיפול הזוגי קורה עכשיו. אפילו שהוא היה רק בשני טיפולים אישיים. החלטתי. החלטתי שאני נשארתי. ההחלטה הזו הייתה חייבת להיעשות והיא נגזרה מזה שלא החלטתי לא להישאר ומכאן זו ההחלטה שנעשתה. החלטה קשה. אני לא שלמה איתה לגמרי. קשה לי להיות איתו אבל יש גם רגעים טובים. ההחלטה הרגיעה קצת והטיפול הרגיע יותר. סיפרתי לו על האישה שהתנשקתי איתה. על הבחור שדיבר איתי על כמה זה הדליק אותו ושכעבור שלוש דקות היכרות התנשקתי גם איתו. על זה שמבפנים אני מבינה למה אני עושה את מה שאני עושה אבל מבחוץ אני לא מאמינה שאני עם מישהו והולכת ומתנשקת עם אחרים. הוא אמר שאפשר להסתכל על זה בשתי דרכים - האישה החוטאת והאישה ההרפתקנית. הוא מסתכלת עליי כעל מישהי שלא יכולה לדכא את עצמה. את מי שהיא באמת. את היצר המיני שלה. את הריגוש שהיא חייבת לספק ולאו דווקא ריגוש מיני. הוא אמר שהרבה חיים חיים סודיים וכל עוד זה בחשאי ובדיסקרטיות זה לא פוגע. דיברנו על השינוי שאני עוברת. הוא אמר שהוא רואה תהליך. שהוא רואה שינוי. שאני נראית טוב. שרואים את זה בפנים שלי. שאני עושה שינויים קטנים אבל הם גדולים. שאני אומרת יותר מה אני רוצה. שאני אסרטיבית יותר. 

אני לא יכולה להימנע ממי שאני. אני צריכה להשקיע בעצמי מבלי לחשוב עליו. אז נסעתי לבד עם חברות ופשוט הודעתי לו. עכשיו אני יוצאת וגם פשוט אמרתי לו. זה טוב. זה חשוב. ומה שטוב זה שאני לפחות יודעת שהערב אין סיכוי שאתפתה שוב ( כי כל כך קל לפתות אותי עכשיו) כי זה עם הבן דוד שלי וליד אנשים שאני מכירה אני יכולה להחזיק את עצמי. הבעיה היא כשאני לבד. או אז אין סיכוי למחשבות לעצור את הגוף. 

ואתמול. אחרי חילופי דברים לא קלים. אחרי רגיעה קלה. נכנסתי למיטה לפניו. מותשת מלילה קודם של שלוש שעות שינה. והוא נכנס אחרי. הוא לקח את היד שלי והעביר אותה על החזה שלו ואז על הבטן ואז הרגשתי את הזקפה שלו. והייתי רטובה כבר כמה שעות. הוא חזר הבייתה מוקדם וכמעט נכנס לי באמצע עינוג נעים. וירדתי לו קצת. ומצצתי וליטפתי ואז התיישבתי עליו. וזה היה אחר. בלי נשיקות שתמיד גורמות לי לחשוב עלינו. זיינתי אותו. זה הרגיש שאני משתמשת בוויברטור אנושי וגמרתי. וגמרתי 😄 איזה כיף. איזו הקלה. אחרי שלא היה סקס כמה שבועות קשים. אחר כך הוא גמר. אז הוא אמר שהיה לו כיף. אני אמרתי שהיינו צריכים את זה. ולילה טוב. ונרדמתי מהר. היין הרב ששתיתי קודם עזר (אני צריכה לשתות יותר) וגם אורגזמה יקרה מפז שהייתי זקוקה לה יותר מהכל. וישנתי. ישנתי כפול שעות ממה שישנתי בלילה לפני כן :)

שומר נגיעה​(נשלט) - הפוסט הזה ממש ריגש אותי בכנותו
לפני 10 שנים
marlin - תודה :)
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י