שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הקולוסיאום הפרטי שלי

לפני 10 שנים. 2 באוקטובר 2013 בשעה 12:22

 

 

 

 

 

יווו, כמה אני כותבת על אהבה, עוד יאשימו אותי בסוף, שאני באמת אוהבת :)

 

 

וקצת ברצינות..

לא פעם אני נשאלת על המקום של הכאב בחיים שלי, איך אני יכולה להכאיב ומאיפה מגיע הצורך להכאיב, ואני כבר לא נכנסת לשאלה שאיך זה יכול להיות עוד מול מישהו שאת אוהבת.

זה נושא לחיים שלמים של דיון, תובנויות והתפלספות בלתי נגמרת, אני לא נוגעת שם. אני כותבת את מה שאני מרגישה,

כשהתחלתי להבין באמת, שקול השוט המונח בחוזקה על הגוף גורם לי חרמנות בלתי מוסברת, נבהלתי לרגע, מה לי ולצורך החייתי הזה להרגיש ככה, למה אני משתוקקת להרגיש תחת חשוף, מולי, מוספנק ממני, למה אני נהנית לדחוף מחטים לתוך גוף אנושי, לצבוט בפיטמות, למשוך אותם חזק, להינות מבעילה ברוטאלית, להנות לקרוע, למולל את הכאב בין האצבעות שלי להרגיש את העיקצוץ בתחתית הבטן , כזה שמגיע מריגוש. לשמוע את הכאב של מי שמולי (גבר או אישה) ואשכרה, להרגיש רטובה, לא יכול להיות ששם זה מתחיל ונגמר, רק בצורך לגמור מהכאב שאני מעניקה, זה חייב להיות משהו מהותי יותר, משהו עמוק, כי זה לא צורך אנושי (לא צריך למחות עכשיו, זה עבר לי...) , אנחנו מתוכנתים לרצות דברים שהם לכאורה נורמלים, כאלה שגורמים לאנשים סביבנו לקרוא לנו שפויים. אנחנו חיים בחברה שמורכבת ברובה מאנשים שפויים כאלה או אחרים, אז איפה הצורך הזה שלי נכנס לתמונה? איפה אני משתלבת בתוך החלל הזה, איפה יש מקום , בתוכי, להרגיש נורמלית?

ואז התחלתי לחפור, והגעתי למקומות שלא עשו לי טוב, ולתובנות של כאלה או אחרים שלא יכולתי להסכים עימם, ועצרתי, החלטתי לבנות לעצמי מודעות אחרת, כזו שתואמת את מהלך החיים שלי, ואת המקום שבו אני שלימה וניהנת מהצורך הזה.

אני אנושית (בלי אסוציאציות מוזרות, בת אדם), משמע צרכיי אנושיים, משמע: האינטרפטציה של ה"נורמלים" לצרכים לא מקובלים או לא אנושיים היא שלהם, ושלהם בלבד. אני בוחרת לפרש אחרת, להבין שבבסיס שלנו, יש משהו מין החייתיות משהו מהצורך לחיות בלי מוסכמות, פשוט טבעי (ואני לא נכנסת עכשיו, לכמה שהנורמות באמת עוצרות מכולם לפרוק את החייתיות שבהם, כי אז העולם היה ג'ונגל וכן הלאה) ואז לחיות את הצורך שלי, ממקום של הסכמה, הסכמה הדדית (ועל מאזוכיזם בפרק הבא..:)) שלי, להכאיב ושל זה שמולי, לכאוב.

אז מה אני מרגישה למה אני צריכה את זה, ולמה זה בכלל עושה לי טוב - שורה תחתונה: כי אני רוצה, כי זה מחרמן אותי, גם שכלית תאמינו או לא, אותי זה מעצים, בכל רמה שהיא, נפשית או פיזית, כי זה נותן לי מקום לפרוק את הדברים שאני לא יכולה  בצורה אחרת, את געש החייתיות, להוציא את האגרסיות והרעש למקום שמכיל, הרי לא הייתי עכשיו בוחרת לקום ולהחטיף סטירה מצלצלת, לאותו אחד שעומד בתור לפניי לקנות גלידה (פיסטוק.. יאמיי :)) כי אני רוצה, עצם הידיעה שמולי נמצא מישהו שרוצה, בדיוק כמוני, רוצה לכאוב וזה מוכל, אז אני אכאיב, כי יש לי לגיטימציה לעשות את זה שם.

ברמה היותר אישית, זה כיף, כיף לא נורמלי לראות את מי שמולי עובר את תהליך למידת הכאב שלי, לראות את המוח, גובר על הגוף, את ההשלמה השפויה הזאת, את התודעה העמוקה שאפשר להרגיש עוצמות של רגשות חיוביים גם דרך דבר שהוא לכאורה, משהו חייתי בבסיסו.

במשך השנים למדתי לשייך את הפירוק למקום של רגש, האקסטרימיות שלי הגיעה עם השנים, וכל פעם "שיכללתי" את סוגי הכאב שאני מעניקה  כתיעול לפורקן ברמה עמוקה יותר. עם הזמן גם הבנתי שחלק גדול מההנאה שלי להכאיב מגיעה ממי שנמצא מולי, אני לא אכאיב למישהו שלא נהנה מכאב, או לכל הפחות רוצה ללמוד להנות מזה, תהליך הלמידה של כאב שניתן - היא לא למנוע מהגוף לא להרגיש את הכאב, או לדחוק את סף הכאב מבחינה פיזית, אלא לגרום לגוף להפוך לכלי שמכיל, ממקום נפשי בהתחלה, ואז מקום ריגשי, כמשהו שמעצים.

והנה אני מעבירה מחשבות למילים, ממפה את הצרכים שלי לרמה של כתיבה, ולא רואה את עצמי חיה חיים אחרים, בלי שליטה, בלי להכאיב, בלי להיות מרוגשת ומועצמת רק מהמחשבה על זה שאני אוהבת, מגיש לי את הגוף שלו, בכניעות גמורה בהשלמה מוחלטת ובצורך נזקק להפלא, להיות כאוב ממני, כי כמה שהמילים יפות, ולא פעם הן עוצמתיות והן משנות תפיסות, הצורך החייתי להרגיש, טבוע בנו, אנו אלה שבוחרים למנן אותו בצורה כזו או אחרת ולתת לעצמינו להרגיש גם ברמה הבסיסית שקיימת.

 

 

 

 

 

וזה מדהים ומטריף ומעיף אותך למקומות שחשבת שאת לא יכולה לגעת, ולראות את הגוף שלו הופך למקדש של צרכים שלך. לכלי, לרכוש שהוא שימוש עבורך בלבד. לתת לאגואיזם שלך להיות מוכל עד לרמה של ריקנות ממנו לאחר מעשה, עד למקום שבו את יכולה למלא את את מה שרוקנת באנרגיות חדשות. בעוצמות בלתי ניתנות לתיאור,.בכוח ממשי של תחושת עוצמה. בהרגשה שאת כל יכולה. העולם מונח לרגלייך, את רק צריכה מישהו שילקק אותו בכאב-כל הדרך עד ללב.

 

 

 

אניגמטית​(שולטת) - אני מזדהה עם הרבה ממה שכתבת, למשל, המקום הזה של להרגיש בחיים. גם אני וגם הוא.
מזדהה עם תחושת העוצמה.
לא כל כך מזדהה עם תחושת האגואיזם, כי הרי גם שם, כשאני מעניקה כאב-
אני מעניקה אותו במקום שהוא גורם עונג זהה לצד השני - זה עונג סימביוטי ולכן לא אגואיסטי
מבחינתי.
אבל מה שהכי חשוב מבחינתי זה שזה כאב שהוא ביטוי של אהבה ושל החלפה של כוח
ולא ממקומות מהם מגיע בדרך כלל הצורך להכאיב.
לפני 10 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - יקירתי,
כמו שכבר דיברנו, תודה על האותנטיות :)
והמקום של האגואיזם כאן, הוא מהסיבה היחידה
כאן אני מדברת על הכאב הבסיסי, החייתי, הדחפים שטבועים בנו.
הסימביוזה אכן מהווה חלק גדול, אם לא הכל בקשר שכזה,
ועדיין, לרצות להכאיב, בבסיסו הוא כן משהו אגואיסטי, הוא לעשות משהו לא מקובל, רק כי את רוצה, עצם העובדה שמולך נמצא מישהו שמוכן להכיל את זה מעיף את זה למקום שלו אנחנו קוראים, האמת שלנו, ואז יש מקום לכל ביטוי כזה או אחר.


(אני מתחילה לאהוב את הגג שלך :))

}}}{{{
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - מבינה ומהמקום הזה, נכון אה ותודה. אני כבר מזמן:) תבואי כל יום:)
לפני 10 שנים
Miss Hide - וואו, זה ממש... מרגש לקרוא את זה ככה.

עוד לא הגעתי לרמות האלה ולפעמים עבורי זה יותר "לקרוא על", או "לראות את" (נניח בתמונות, כי אני לא ממש רואה פורנו) ולהתחרמן מזה בטירוף, מאשר כשזה פנים אל פנים. בעצם, גם זה לא נכון. גם פנים אל פנים זה מחרמן אותי, אבל בצורה אחרת.

המשיכה נובעת אצלי ממקום מנטלי הרבה יותר, גם אם הרבה ממה שאני עושה הוא פיזי. זו הידיעה שאני יכולה לעשות מה שאני רוצה (ואני בהחלט עושה ומנסה ומשתכללת בכל פעם ופעם) ושהצד השני יכיל את זה. בשבילי. רק כי זה גורם לי איזושהיא הנאה. וזה מאד מרגש. גורם לי להמשיך הלאה ולדחוק אותו ואת עצמי אל עבר הקצה, רק כדי לראות כמה הוא יכול לספוג למעני, כמה רחוק יהיה מוכן ללכת. וזה - עצם המוכנות הזאת - מגרה.

בקיצור, איזה כיף שכתבת! נהנית לקרוא אותך }{
לפני 10 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - שמחה שנהנית- מיסי שלנו :)

רק כדי לחדד:
המקום המנטלי, הוא זה שהופך את הכאב למשהו עצום יותר, לכזה שהסיפוק ממנו אינו רק פיזי. אלא נוגע במקומות של רגש,של הנאה מההכלה, של מוכנות. אחרת הכאב הופך להיות צורך חייתי ותו לא.
הערך המוסף של הכאב, נוגע בדיוק במקומות הנפשיים, ולא רק שלו כנשלט, שאחד מהם הוא באמת כל הנושא של לפרוץ גבולות, בדיוק כמו שכתבת.

בואי תמיד }}}{{{
לפני 10 שנים
*מנגינה*{התווים שלו} - מעניין לקרא את הגיגייך
במיוחד ממקום של שולטת הכותבת על החשקים שלה
מצאתי מקום חדש לביקור
:)
לפני 10 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - ברוכה הבאה מתוקה :)
לפני 10 שנים
tmptmptmp​(נשלט) - ברמת הביקורת הסיפרותית ... נהדר , מאד נהנתי לקרוא
ברמת התכלס .... מפחיד ומגרה בו זמנית ( איזה מזל שאני יותר פחדן מחרמן ) :)
לפני 10 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - סאבי!!!


שמחה שנהנית..
וגם פחדן מתוק, עדיין מתאים לך :)
לפני 10 שנים
זאב הלילה​(אחר) - השאלה אם התאוריה שלך משתווה למעשים כי את כותבת נפלא
לפני 10 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - ועל זה יעיד הנשלט האהוב והמיוחד שלי.
לפני 10 שנים
שומר נגיעה​(נשלט) - מיוחד מאוד!
אני חסר מילים.

את מודעת לעצמך ברמה של נפגשתי בה בעבר. זה מדהים.
לפני 10 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - מעריכה :)
לפני 10 שנים
Aציבעוני​(אחר) - צריך ליקרוא מספר פעמים בכדי להבין את קצה הקרחון
וזה עמוק עמוק מאוד וחשוך מאוד
ושם נימצא החופש האמיתי
לפני 10 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - חשוך רק בהתחלה - פרשי..:)

ואין עוררין, אכן חופש אמיתי.
לפני 10 שנים
מפית​(אחר) - אולי זה הידיעה שמי שמולך מוכן לתת ללא גבול.
יש בזה משהו חזק מאוד. מישהו מוכן לקבל אותך. בדיוק כפי שאתה ... שוב .... זה בעצם החלום האולטימטיבי של כולם .... קבל אותי איך שאני.
לא משנה מה אעשה אתה תכיל את זה.
זה עמוק.
כתבת יפה ממממממ .... כרגיל.
לפני 10 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - ברור שזאת הידיעה של מי שנמצא מולי,
הלגיטימציה שמתקבלת מהסיפוק ההדדי הזה היא זאת שהופכת את הכאב למשהו מעבר לחייתי, נותנת עומק לכאב, לא רק כצורך בסיסי שמוטב, בי בכל אופן, כשולטת.

לפני 10 שנים
רצסיבי​(נשלט) - יש יופי בכאב.
בהסכמה לקבל, במסוגלות לחטוף ובהנאה של שני הצדדים המעורבים מהקשיים שזה מציב.
אבל אני עדיין לא קרוב להבין את המנגנון הסאדומזוכיסטי.
זה לא אינהרנטי אצלי כמו תחומים אחרים של יחסי שליטה.
לפני 10 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - סליחה שאני מתערבת, פשוט אני מאוד אוהבת איך הראש שלך עובד...

מה כן אינהרנטי אצלך בענייני שליטה? ולמה אתה לדעתך ״מסתבך״
עם כאב?
לפני 10 שנים
רצסיבי​(נשלט) -
אני לא בטוח שלי עצמי יש מושג איך הוא עובד :-)
אבל אני אנסה להתמודד עם השאלה.

הרבה יותר טבעי אצלי, אפילו "אוטומטי" (למרות שהשימוש במילה אוטומטי קצת מרתיע בהקשר הזה), הוא הרצון, ולמעשה הצורך, לציית ולסגוד, זה משהו שאני נהנה לשקוע בו בלי שום התלבטויות או חששות או עכבות. וכנ"ל לגבי השפלה ודברים אחרים.

דרגה מתחת מגיעים דברים אחרים, כמו למשל, אקסהביציוניזם. זה גם דבר שאני מאוד נהנה ממנו, אפילו צריך אותו במידה מסוימת (לפחות לפי סקר הבדס"מ הגדול), אבל יש לי בו גבולות הרבה יותר מוצקים וברורים, מאשר ציות וסגידה.

ואז מגיעים למדרגה נוספת ובה נמצא עניין הכאב - "המסובך" יותר. כאן היחס שלי כבר אמביולנטי, כי מזוכיסט אני לא, אבל אני כן יודע שאלה ששולטים בי (כמעט ללא יוצא מהכלל) נהנים מהנחלת כאב, משלל סיבות שונות (ולא רק סאדיזם), והידיעה שזה גורם להם הנאה (בין בשל האתגר, בין בשל הרצון לשבור, בין בשל אקט הניכוס שיש בזה) גורמת לי לרצות להעניק להם את ההנאה הזו, ואז נוצרים יחסי שנאה-אהבה ביני לבין הסיטואציה של קבלת כאב (וכמובן שיש גם אלמנטים נוספים, אם כי משניים יותר, כמו גם היצר התחרותי שלי, שגורם לי לרצות להחזיק מעמד בהלקאות ללא ציוץ, על אף הקושי).
לפני 10 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - כן, בהחלט יש יופי בכאב. היופי שאנחנו בוחרים לראות, וזה בהחלט משתנה מאדם אחד לשני,
מה שכן , חשוב לי לומר זה שהצורך לאהוב כאב אינו אינהרנטי, הוא לא משהו שטבוע באדם, זה לא משהו מובנה שנולדים אתו, אתה לא צריך לאהוב את הכאב כדי לקחת אותו למקום שמועיל לך, את זה אנחנו לומדים,הכאב הוא כן צורך שהוא חייתי (ואנחנו הרי לא חיות) בבסיסו, אבל לאהוב כאב -או לרצות אותו ממקום מודע - זו נטייה, שאנחנו מפתחים עם השנים, ואנחנו תוצר של התנהגויות מצבים וסביבה, והנטיות שלנו מושפעות מכל אירוע כזה או אחר בחיינו, אז יהיו את אלה שייקחו את הנטיות שלהם למקום של השלמה, ויהיו כאלה שיבחרו להדחיק אותם, אני דיברתי כאן, על הצורך הבסיסי בכאב כמשהו שאינו מקובל, אינו טבוע בך כאדם, אבל כן קיים כנטייה לצרוך אותו, לרצות אותו, או פשוט להיות מזוכיסט (לאהוב אותו ) מבחירה :)

תראה, אני לא חושבת שניתן להבין את אותו מנגנון שאתה מדבר עליו, בלי לחפור בעצמך, בלי להבין שמדובר במנגנון פסיכולוגי שיש בו מרכיבים רבים וחשובים בעלי תפקיד מהותי בחיים שלנו כאינדיבידואלים, זה לא צריך להיות אינהרנטי, זהו תהליך,לומדים את הכאב, מבינים אותו ממקום של צורך, לומדים לתעל את הכאב למקום שעוזר לנו, ואז ההשלמה עם הצורך הזה, ממקום בריא, הופכת קלה יותר.
לפני 10 שנים
רצסיבי​(נשלט) - כשאמרתי אינהרנטי אולי לא דייקתי. לא התכוונתי שזה מולד אצלם, פשוטו כמשמעו, במובן של הם נולדו כך.
התכוונתי שיש אנשים שכיום, כבני אדם, אחרי אי אלה שלבים בחייהים שהם עברו והביאו אותם הלום, הצורך להכאיב או לכאוב טבוע בהם וטבעי לחלוטין אצלם.
אני רואה הרבה מאוד אנשים בכלוב שאצלם זה כך, אצלי זה (עדיין?) לא.

* לגבי ההבנה של הצרכים שלנו, בין אם זה צורך להכאיב או לשלוט או ההיפך, לזה ממש לא נכנסתי. זה מורכב מדי וערפילי מדי. אני יוצא מנקודת הנחה שמי שחשוב לו לברר מה עומד מאחורי הסטיות שלו, יוכל לעשות את זה. אני בכלל לא בטוח שזה דבר חיוני, לדעת מה עומד מאחורי הכל, אולי אפילו יש לזה פוטנציאל הרסני.
לפני 10 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - וזה יותר הרסני מיחסי אהבה - שנאה ( התנודות בין הקטבים האלה, שמצריכות איזון מטורף, כדי באמת להימנע ממעגלי ההרס השליליים) בלי להבין את העומק?
אני לא מסכימה עם זה.
לנסות להבין מה עומד מאחורי הצורך בכאב, זה לגעת ביכולת לאהוב כאב (ובשביל להגיע להבנה הזאת, לא בהכרח, זה רצוי להיות מול מישהו שיכול להכיל את זה ולגרום לך להבין דברים ממקום בריא ונכון), להטביע בעצמך צורך שכזה, בלי ההבנה שזה אכן משהו שאתה יכול לאהוב אותו, מרגיש לי, באופן אישי, כמשהו שהוא חסר. זה כמובן בלי קשר כרגע, להנאה של הנשלט מסיפוק השולטת לצורך העניין, או מהאתגר, או כל אקט אחר, אני מאמינה שכשמצליחים להבין את משמעות הכאב במובן הנכון שלה,ואיך ניתן לתעל את הכאב למקום שיוצר התניה למשהו שאתה נהנה ממנו גם במובן הפיזי, לומדים לאהוב את הכאב, ומגיעים לעומק שהוא אחר.
זה נשמע כמעט כמו מסע שכנוע בדרך למזוכיזם, וזה לא. אני במקום שלי, מוצאת פחות עניין להכאיב למי שאינו אוהב כאב, לא כמקום ראשוני, ובטח לא כמשהו יחידי, וזה לא יהיה כמובן הדבר שיכריע, אבל זה בהחלט, ושוב, עבורי, משהו שהוא דבר בסיסי וחיוני בשליטה.
לפני 10 שנים
רצסיבי​(נשלט) - כשאמרתי אינהרנטי אולי לא דייקתי. לא התכוונתי שזה מולד אצלם, פשוטו כמשמעו, במובן של הם נולדו כך.
התכוונתי שיש אנשים שכיום, כבני אדם, אחרי אי אלה שלבים בחייהים שהם עברו והביאו אותם הלום, הצורך להכאיב או לכאוב טבוע בהם וטבעי לחלוטין אצלם.
אני רואה הרבה מאוד אנשים בכלוב שאצלם זה כך, אצלי זה (עדיין?) לא.

* לגבי ההבנה של הצרכים שלנו, בין אם זה צורך להכאיב או לשלוט או ההיפך, לזה ממש לא נכנסתי. זה מורכב מדי וערפילי מדי. אני יוצא מנקודת הנחה שמי שחשוב לו לברר מה עומד מאחורי הסטיות שלו, יוכל לעשות את זה. אני בכלל לא בטוח שזה דבר חיוני, לדעת מה עומד מאחורי הכל, אולי אפילו יש לזה פוטנציאל הרסני.
לפני 10 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - יפה שלי
אמרתי לך היום קודם, שאני לא אוהבת לחפור יותר מידי
עמוק בנשמה גם שלי וגם של אחרים כי מפחיד אותי מה אני
יכולה למצוא שם.
את כורמת לי לרצות לחפור, לחוות את העוצרים האלה שאפשר להגיע
אליהם
לפני 10 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - אני מאמינה גדולה בחפירות, כמו שאת יודעת, קשה לי לעשות דברים בלי להבין מהיכן זה מגיע, ומהמקום הכי אוהב שקיים, את מוזמנת לחפור איתי ביחד בכל רגע נתון.

מבטיחה לעצור בזמן!!


}}}{{{
לפני 10 שנים
יואב39 - לא זוכר מתי נתקלתי ביכולת הגדרתית כה יפה ומדוייקת.

ממש כיף לקרא.

תודה:)
לפני 10 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - שמחה שכיף לך יואבי!!
לפני 10 שנים
ערום לעינייך​(נשלט) - מעניין ויפה
לפני 10 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - :)
לפני 10 שנים
Aציבעוני​(אחר) - עכשיו במצב הצבירה הנוכחי
כל אות מובנת
אכן את מעבירה את החומר בצורה הטובה ביותר
לפני 10 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - איך לא?!

חומר טוב, הוא חומר טוב :)
לפני 10 שנים
נשלט למלכה - תוק תוק....בוקר טוב
::::::::::::)))))))))))))))))
לפני 10 שנים
Aציבעוני​(אחר) - אכן החומר חשוב
ברם להעביר אותו חשוב לא פחות
ואת מעבירה אותו בצורה מצויינת
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י