שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני מרלין

לא נרדמת בלילה. הגוף כואב. הגוף רוצה שיגאלו אותו מהכאב. שיקשרו אותו חזק ברצועות עור לקיר, למיטה, לתקרה. שישרטו אותו חזק. שינשכו את הבשר. שיירד דם מהנשיכות. שיצבטו חזק את הפטמות. שיחזקו את הקשר של רצועות העור. שיכאב יותר. הגוף צריך מענה לייסוריו. שהרצועות יכאיבו ויכאבו ויקרעו את הבשר וירגיעו את התשוקה הבוערת בתוכו. שימשכו חזק בשיער. שידיים ייגעו בו ויעברו על העור המשתוקק למגע זר, למגע לא מוכר.
הידיים יתנפלו על הגוף. לא יתנו לו מנוח. אווי כמה הגוף רוצה שיחדרו אליו. שייכנסו אליו. להרגיש זין עמוק עמוק וחזק חזק. שיזיינו את הגוף כמו שצריך. שידפקו אותו חזק וישרטו את הגב תוך כדי. העונג והכאב ישתלבו זה בזה.
לפני 10 שנים. 8 באוקטובר 2013 בשעה 21:27

עייפה. יום עבודה ארוך, מתיש כזה. חזרתי ישר לפוך הנעים, לגופו המחמם והמחבק. חשבתי שישר ארדם עם העייפות הזו. אבל התעוררתי והשינה המתוקה שלה אני מייחלת איננה. שיחקתי במחשבות במה אם. מה אם הייתי חוזרת למיטה ריקה ולא חמה. מה אם הייתי חוזרת לבית ריק. מה אז. סתם עייפה וחושבת שטויות וכותבת אותן בלי כל שיקול דעת. רק להתעייף כבר ולעצור את הראש ולהירדם. ואיזה מושלם היה אם היה יורד בחוץ גשם והייתי יכולה להקשיב לטיפות והן היו מרגיעות ומנחמות ומרדימות אותי. במקום זה שומעת את הרוח העדינה, רעשי אופנועים רחוקים ושקט כזה שקשה לי לפעמים להתמודד איתו. אפילו השכנה הנאנחת שותקת. לא שמעתי אותה הרבה זמן אבל בעצם עכשיו זה מוקדם מדי בשבילה - היא בדרך כלל מתחילה לגנוח רק בסביבות שתיים-שתיים וחצי ככה. ואז אני מקשיבה לה. ועכשיו אני מקשיבה רק לעצמי. השלווה שנותן לי הפסיכו לא נשארת לאורך זמן, היא נעלמת וצצים תחתיה דברים חדשים(ישנים) כאלה. והפסיכו נוסע לחו״ל עוד שבוע 😒 יהיה לי כל כך קשה בלעדיו. עדיף שלא אחשוב על זה עכשיו. בשביל מה? זה בטוח לא עוזר להירדם. הכתיבה עוזרת קצת


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י