ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

היהלום שבכתר

לפני 10 שנים. 17 באוקטובר 2013 בשעה 8:07
גבר שמן מתקשר לחברה המפרסמת תוכנית זריזה להורדה במשקל.
הוא מזמין את ערכת ה- "5 ק"ג ב-5 ימים".

ביום למחרת, מתייצבת בפתח ביתו בחורה אתלטית וחושנית, נערה בת 19 שלובשת בגדי ריצה מינימאליים ונעלי הספורט כרוכות תחת צווארה. היא מציגה עצמה כנציגת החברה ולוחשת לו: "אם תתפוס אותי, אני שלך!"

ללא מחשבה נוספת, הבחור מתחיל לרוץ אחריה. כעבור 8 ק"מ, מתנשם ומתנשף, הוא נכנע. אותה נערה יפה מופיעה בפתח ביתו בארבעת הימים הבאים ואותו הדבר קורה. ביום החמישי הגבר עולה על המשקל ומגלה להפתעתו שהוריד 5 ק"ג.

שמח ומרוצה הוא מתקשר לחברה ומבקש להזמין את ערכת ה-"10 ק"ג ב-5 ימים"
למחרת, דפיקה בדלת ובפתח ביתו עומדת האישה הכי מדהימה שראה אי פעם בחייו. היא לובשת את אותם בגדי ריצה מינימאליים ונעלי הספורט כרוכות תחת צווארה. היא לוחשת לו "אם תתפוס אותי, אני שלך!"

חיש מהר הוא מזנק אחריה. הבחורה הזו בכושר מצוין והוא עושה כמיטב יכולתו, אבל ללא הצלחה. ככל שעוברים ימי האימון, הגבר נכנס לכושר, וביום החמישי כאשר הוא עולה על המשקל, הוא מגלה בתדהמה כי הוריד 10 ק"ג כפי שהובטח!

הוא מחליט ללכת על כל הקופה, מתקשר לחברה ומזמין את ערכת ה-"20 ק"ג ב-7 ימים". "אתה בטוח?" שואל נציג החברה "זו התוכנית הקפדנית ביותר שלנו"
"בהחלט" הוא משיב "לא הרגשתי כל כך טוב כבר שנים!"

למחרת, דפיקה בדלת, הוא פותח אותה בהתרגשות ומגלה בחור ענק ושרירי עומד מחויך כשנעלי ריצה ורודות כרוכות תחת צווארו. הוא לוחש לו "אם אני תופס אותך, אתה שלי!"

באותו השבוע הוא הוריד 25 ק"ג!
אפולו​(נשלט) - ענק!!!
לפני 10 שנים
PPAR - גדול...
מעניין כמה כלבלבים כאן הורידו במשקל בגללך:-) :-) :-)
לפני 10 שנים
Moshvnik - זה ההוא מ"ועוד עודעודעודעודעודעוד"?
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י