שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 10 שנים. 3 בנובמבר 2013 בשעה 14:01

1. "הוסף את הבלוג למועדפים שלי" , אחד הכפתורים הרעבים בספירה הכלובית, לפחות שלי, הכלוב ואני משוועים לכותבים ראויים, שיחזרו הנה, שיגיעו הנה חדשים וטריים, שישאלו שאלות חדשות ישנות נהדרות, שיספרו על עצמם, על החלומות, שיהיו כאן.

2. "היי למדתי דבר חדש היום", יש לי למעלה מ 300 שרשורים מפטלייף שאני עומד לקרוא בגלל שרק בכותרת שלהם היה משהו שאני לא יודע או מעניין אותי. אני לא זוכר אחד כזה בכלוב יותר. ומה שמפחיד אותי זה שאם היה שוטר לפורומים שהיה מסיר את האיוולת (זין גדול או קטן? לדוגמא) גם הפורומים היו מתים לחלוטין כי אין תוכן.
3. "פרסום חדש במגזין", מסוף אוגוסט לא היה שום דבר ראוי בכלוב לפרסום במגזין?

4. "צאט", צאט היה תמיד מקום להתחיל שיחה, ונכון הצאט כאן לא היה מעולם בראש מעייני, אבל נדמה לי כי יותר מתמיד, הצאט משמים, מעטות השיחות והענין, אולי הוא הפך פלטפוורמה לתחילת שיחות פרטיות בלבד, אבל אוי כמה חבל.

5. "היכרויות", אולי זה רק אני, אבל אני זוכר קלחת רוחשת, אני זוכר אנשים שאני אוהב יוצאים עם אנשים אחרים מכלוב, מכירים אנשים לכלוב , תנועה אין סופית, והיום גורנישט., ואם כבר קורה לאט ומעט. אני תוהה מה סטטיסטיקת חתונות הכלוב אומרת בימים אילו.

אני די משעמם את עצמי פה, חבל.

 

 

hafu​(אחרת) - ואולי, אולי זה אתה שמחפש דברים אחרים.
שהסטנדרטים שלו השתנו.
לפני 10 שנים
Bent - אולי, אבל יותר סביר לי שגם.
לפני 10 שנים
hafu​(אחרת) - אני מניחה שאתה צודק
וזה כבר מעלה שאלות אחרות (:

בכל מקרה, לא יודעת אם זה עוזר, אבל אני הרבה פעמים מוצאת את עצמי בתהיות דומות.
לפני 10 שנים
Bent - את ולא מעט מהטובים האחרים :)

לפני 10 שנים
רצסיבי​(נשלט) - יש לך אספירציות להיות עורך המגזין?
אני רק נזכר באפיזודה הקודמת בעניין, ומתחלחל.

אני חושב שהכלוב הוא קרקע טובה להיכרויות, וזה מספיק.
הוא לא מספיק גדול כדי להיות גם מעניין לקריאה.
לפני 10 שנים
Bent - אין לי דבר או עניין בעריכה, אני בקושי מצליח לכתוב. האפיזודה הקודמת בעניין היא חלק מהעובדה שהמגזין סטטי כבר שלושה חודשים.

אבל,
אני לא מבין למה הכלוב לא מספיק גדול לדעתך, הוא היה כזה לפרקים.

למעלה מ 60,000 יוזרים, זה המון ויותר, גם עם זה רק 1000 אמיתיים זה המון שמסוגל לייצר עניין.

לפני 10 שנים
רצסיבי​(נשלט) - השווית קודם לפטלייפ, וזו השוואה טובה.
כמות המשתמשים החיים פה בטח קטנה פי אלף מאשר שם.
הגודל עושה את שלו.
לפני 10 שנים
Bent - לפט לייף מגבלות משלו, בין השאר שברובו הוא לא עוסק באנשים שמספיק קרובים אלי גיאוגרית שיהיה לי ענין אמיתי להכיר.

ושם הבעיה היא הפוכה, לי אישית אין כוח למצוא את הטוב שבין הררי החרא. פה אין טוב בין הררי החרא, השימוש במיקרוסקופ אל מול השימוש בטלסקופ.


לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - מסכימה עם חלק גדול מהדברים, אבל למדתי שברגע שאני נוסטלגית מדי זה הרגע שלי לשנות משהו בחיי. מעבר לכך, לגבי הפורומים, אני למשל העליתי כמה פעמים סיפורים בחצי השנה האחרונה וזכיתי לתגובות בודדות ויצא לי החשק. אם בא לי על שלושה מגיבים, אני אכתוב ואשלח במייל לכמה מחבריי וגו'. לעומת זאת, כל שירשור של גודל הזין זוכה לעשרות תגובות, אז ברור מה אנשים מעדיפים לכתוב שם. רייטינג זה שם המשחק גם כאן.
לפני 10 שנים
Bent - אני לא נוסטלגי, אני כותב כדי להבין מה מקולקל, מה אני יכול לעשות כדי לתקן.

רייטינג יש פה למי שכותב טוב ואני יודע שאת מקבלת יותר ממני :) תגובות ופניות כהוכחה.

לפוסט טוב שלי יש מספיק קריאות ותגובות כדי להנות מהכתיבה אבל האמת היא שכמעט בקושי.

כפתור הלייק המקולל הפך את השארת ההערכה הורבלית, שהייתה הפתיח לשיחה ודיון כמעט מיותם.

אבל אני אכן מסתובב עם בטן מלאה, עם הרגשה שאין יותר אנשים שלומדים את האומנות, שאין יותר כותבים שמוצאים עניין בתוכן, שיש פה נערות אי,אל,גיימס וחרמנים ברוב מוחץ מעל אנשי הבדס"ם.

ואולי אני ברגע זקן כרגע :)




לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - צוחקת. גם אני מזדהה עם התחושה לעתים. אז קודם כל, אני קוראת קבועה שלך. לא תמיד אני מרגישה שיש לי מה לתרום לעניין שכתבת, אז אני משאירה לייק, שתדע שביקרתי וקראתי.
לגבי הריטינג שלי - בבלוג כן, בפורומים לא וזה מאד מבאס לפרסם סיפור ולזכות בשלוש תגובות.
ורוצה לשנות? מאתגרת אותך. תעלה דיון חדש לפורום. מעניין. מרתק. שעוסק במהות. אני מבטיחה להגיב.
אני מאמינה שיש כאן מספיק אנשים שנהנים מהתוכן ומתוסכלים בדיוק כמו שנינו. ויש כאן גם נערות וחרמנים ומה לא. איך אמרה שרי אריסון הצדיקה? השינוי מתחיל בתוכנו.
לפני 10 שנים
Bent - לא פשוט לי יותר להעלות דיון מהותי, אחרי הזמן שאני כאן ובעולם הזה , החבילה שלי תפורה, ומעניין אותי הקצוות שאני לא מכיר, כדי למתוח את התפרים ואת ההבנה עצמית, לפעמים לפוצץ לעצמי את בלון הידע והאגו.

חז"ל אמרו שכול מלמדי השכלתי ובעיקר מתלמידי, כואב לי שאין כאן כמעט תלמידים יותר, זה מעבר לדור ומעבר אופי הישראלי, כמות השולט/ת, עבד/שפחה אינסטנט פה מפחידה ומרחיקה אותי מכול דיון.

ושרי צדיקה, אבל שינוי זה לא מה שהתכוון המשורר הפעם, לפחות לא אני

לפני 10 שנים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - בתור newbie-ת אני לא יודעת מה היה בזמנים אליהם אתם נוסטגלים
וגם לא מכירה את נושא ההכרויות כאן

מה כן, יש כאן כמה כותבים שאני חוזרת לקרא ומאוד נהנת (בבלוגים בלבד, הפורום מחפיר)
ואני מקווה שהיאוש שלהם (קחחמ קחחמ) לא יגרום להם להפסיק

לפני 10 שנים
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון} - יכול להיות שזה קשור למה שזאלו כתב עליו פעם, הדוקטריניזציה של התחום, שגורמת לך שאנשים עוסקים יותר במה מותר ומה אסור להם לעשות ולא במה מרטיב אותם או מה הם היו חולמים לעשות. אישית, אנחנו ממעטים לכתוב כי יש פחות ופחות אנשים באתר הזה שאנו רוצים לחלוק איתם פכים מחיינו.

אני קוראת בעיקר את הקינקי ופופולארי בפטלייף ודווקא לא מצאתי שם יותר מדי דברים מעניינים, מחדשים, מחכימים או משעשעים. אולי זו רק אני שמפספסת, אז תן קישורים כשאתה נתקל במשהו טוב :)

פעם היו שיחות מעניינות בצ'ט. הם היו נדירות, וכללו בדרך כלל ריכוז של אנשים ותיקים. היום הצ'ט מלא באותם אנשים שמלהגים שם כל הזמן על אותו דבר (או כך לפחות זה מרגיש). הוא, עוד יותר מהכל סוגר אצלי את החשק לפגוש אנשים חדשים.

והמגזין, גם ככה רוב מה שמפורסם בו או ממוחזר או שייך לאותם כותבים משעממים בעיניי. אז מה זה משנה אם הוא מתעדכן או לא?

לפני 10 שנים
Bent - אני רק יכול להפנות אותך ל:

https://fetlife.com/users/433015/posts/1854037
לפני 10 שנים
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון} - השתעממתי כבר ב-5...
לפני 10 שנים
Bent - את יודעת כשמאייתיתם לוטוס הפוך יוצא סוטול, זה במקרה? :)

ואחר כך תאשימי אותי ב ADD?

לפני 10 שנים
Succubus​(אחרת) - אני רואה פה שני מרכיבים עיקריים שמשפיעים על זה: ראשית, כל הסצנה הטקסטואלית של האינטרנט עוברת שינוי - הבלוגים והפורומים הולכים ונשחקים לטובת הרשתות החברתיות. מבחינתי, אם הכלוב היה מגדל משהו שדומה יותר לרשת חברתית, סוג של פייסבוק מקומי לסוטים, זה היה מגדיל משמעותית את האטרקטיביות שלו ואת התועלת שלו מבחינתי. הרבה פעמים אני מרגישה, למשל, שנורא חסרה לי היכולת לתייג אנשים, נגיד, או לשתף דברים. חסר לי האלמנט החברתי שאני רגילה אליו מפייסבוק.
אותו תהליך קורה, כמובן, לא רק בכלוב, אבל מאחר שהכלוב הוא ביצה קטנה בארץ קטנה, הוא מושפע מזה הרבה יותר חזק מאשר אתרים שפונים לאוכלוסיה דוברת אנגלית, כי שם, גם עם ההצטמצמות, עדיין יישארו הרבה יותר משתמשים פעילים.

הדבר השני שקורה, והוא במידה מסוימת פונקציה של הראשון, זה ירידה בכמות הפעילים. קהילות אינטרנטיות מוצלחות - במיוחד בקהילות שהן לפחות במידה חלקית מבוססות תוכן, כמו הכלוב - דורשות בין השאר פעילים (להבדיל ממשתמשים) לשם פעולתן התקינה. למשל, דיברת על המגזין - מגזין טוב דורש עורך משקיע, פעיל קהילה שמחליט שבא לו להשקיע את הזמן והמאמץ כדי לגרום לזה לפעול. כשיש מישהו כזה, זה יתקתק. כשאין מישהו כזה, לא יקרה כלום, ואז תיווצר מראית העין של קיפאון. "מראית עין", כי גם כשיש תכנים, אין מי שיפרסם אותם.

הדברים האלה פועלים במעגל סגור. כלומר, ברגע שמתחילה השחיקה הזאת, עם שני המרכיבים האלה, הם יגבירו את עצמם, כי הם יעודדו אנשים לפרוש, וברגע שאנשים פורשים, האטרקטיביות יורדת עבור האחרים. אבל בזמן האחרון נוצר הרושם שמתחיל להיווצר פה מעגל לכיוון השני - נדמה לי שכותבים ותיקים התחילו לחזור ולפעול, ועצם הפעולה שלהם גורמת להמרצה הדדית. אם יהיה לנו קצת מזל, זה עשוי להתניע מחדש את הכלוב לתור זהב חדש. נחיה ונראה.
לפני 10 שנים
Bent - אם לא תור הזהב, מקלחת זהובה :)

אני לא רואה את השבים מספיק, פוסט אורח פה ושם.

אבל זה נכון לגבי העורך, המוביל ושאר מה שנאמר, ללא פעילים אין קיום לחלק החברתי, ואני חושב שכאן הנקודה הכי חשובה אלי, אני מצפה מהכלוב שיגדל ויתפתח, ואני ממש א זוכר את החידוש האחרון מעבר ללייק, בטח לא תנועה יזומה לכיוון רשת חברתית.

לפני 10 שנים
Succubus​(אחרת) - חבל שאי אפשר לתייג פה אנשים - היה יכול להיות נחמד לתייג פה את כלובי ולשמוע מה דעתו בנושא...
לפני 10 שנים
Lazarus Long​(אחר) - למרות שאני לא מהותיקים, אני מסכים איתך לגמרי. בוא נתחיל להניע את השינוי!

(אין לי מושג איך :P)
לפני 10 שנים
Grey / Green - http://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=217020&blog_id=4032
לפני 10 שנים
Bent - זה כזה בדיוק, אבל לא, ממש לא.

וכמו שכתבתי לך שם דאז, התחלת משהו טוב, עכשיו איפה הוא?

לפני 10 שנים
Grey / Green - אתה מדבר על המגזין? כי אם כן, אני לא יודע כמה נכון לפתוח את הנושא הזה.
לפני 10 שנים
Grey / Green - אבל איך שתרצה :)
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י