בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני מרלין

לא נרדמת בלילה. הגוף כואב. הגוף רוצה שיגאלו אותו מהכאב. שיקשרו אותו חזק ברצועות עור לקיר, למיטה, לתקרה. שישרטו אותו חזק. שינשכו את הבשר. שיירד דם מהנשיכות. שיצבטו חזק את הפטמות. שיחזקו את הקשר של רצועות העור. שיכאב יותר. הגוף צריך מענה לייסוריו. שהרצועות יכאיבו ויכאבו ויקרעו את הבשר וירגיעו את התשוקה הבוערת בתוכו. שימשכו חזק בשיער. שידיים ייגעו בו ויעברו על העור המשתוקק למגע זר, למגע לא מוכר.
הידיים יתנפלו על הגוף. לא יתנו לו מנוח. אווי כמה הגוף רוצה שיחדרו אליו. שייכנסו אליו. להרגיש זין עמוק עמוק וחזק חזק. שיזיינו את הגוף כמו שצריך. שידפקו אותו חזק וישרטו את הגב תוך כדי. העונג והכאב ישתלבו זה בזה.
לפני 10 שנים. 17 בנובמבר 2013 בשעה 22:55

שוכבת במיטה שלנו והוא מחבק אותי חזק. אני מרגישה את חום גופו הלוהט עוטף את גופי ומעניק לי חום וביטחון והגנה. וזה נעים לי מאוד. זה כיףהשיש מישהו שמחבק אותך חזק בלילה ואתה מרגיש עטוף כולך ומוגן. אני אוהבת להרגיש שגבר עוטף אותי. אולי בגלל זה אני נמשכת כל כך לגבוהים ממני. וזה טוב. ואני יודעת שהרבה בנות רוצות בדיוק את זה. מייחלות לזה. יכול להיות שגם הרבה בנים. והנה. יש לי את זה. שוכב קרוב קרוב ונמצא שם. אבל - אבל גדול -

ואני חושבת לעצמי על מה שכתבו לי כאן כמה פעמים - למה אני צריכה לבחור בין סקס לאהבה? אפשר את שניהם יחד. ואני שואלת את עצמי אם באמת אפשר. ואני אוהבת אותו כן מאוד. אבל הניסיון לרסן את הרסן לא מצליח לי. כמו שהיה ברור מההתחלה. חזרתי להיות ילדה. ילדה שחייבת עכשיו לענג את עצמה ועושה את זה לא משנה מה היא צריכה לעשות. אולי בגלל זה נהייתי מאחרת שכזו. ועכשיו במקום שיהיה גבר שיזיין אותי, אני מאוננת. ולא שיש באוננות דבר רע. האורגזמות מדהימות ואני כל כך אוהבת לאונן אבל יש בזה משהו עצוב שהתרגלתי לזה. שהלב שלי והכוס שלי לא מדברים ביניהם.

ויש יתרון גדול בלהיות בת שלושים פלוס. הטווח של הגברים שאני מסתכלת עליהם גדל מאוד והתרחב. לשני הכיוונים. פעם רק שחקנים מבוגרים עשו לי את זה. עכשיו אני רואה גם במבוגרים ממני בלא מעט את הסקסיות שבהם ובא לי לטרוף. ואני רואה הרבה גברים שבא לי לעשות. רואה אותם בדמיון. 

ואני מאוננת הרבה. כשאפשר. ואני נותנת לגוף שלי את מה שהוא צריך. וגם עכשיו הוא צריך. לילה טוב

נשלט וג'נטלמן​(אחר) - את לא חייבת לבחור
זה רק משמעותית הרבה יותר טעים ביחד
לפני 10 שנים
Citizen​(שולט) - בוקר טוב
אם יש לך אהבה שאינה תלויה בדבר זכית ...
אבל, ואבל גדול
את תמיד תחפשי בחוץ ( מה שלצערנו הרוב עושים)
ואת צריכה להחליט אם טוב לך או לא ...
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י