סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני מרלין

לא נרדמת בלילה. הגוף כואב. הגוף רוצה שיגאלו אותו מהכאב. שיקשרו אותו חזק ברצועות עור לקיר, למיטה, לתקרה. שישרטו אותו חזק. שינשכו את הבשר. שיירד דם מהנשיכות. שיצבטו חזק את הפטמות. שיחזקו את הקשר של רצועות העור. שיכאב יותר. הגוף צריך מענה לייסוריו. שהרצועות יכאיבו ויכאבו ויקרעו את הבשר וירגיעו את התשוקה הבוערת בתוכו. שימשכו חזק בשיער. שידיים ייגעו בו ויעברו על העור המשתוקק למגע זר, למגע לא מוכר.
הידיים יתנפלו על הגוף. לא יתנו לו מנוח. אווי כמה הגוף רוצה שיחדרו אליו. שייכנסו אליו. להרגיש זין עמוק עמוק וחזק חזק. שיזיינו את הגוף כמו שצריך. שידפקו אותו חזק וישרטו את הגב תוך כדי. העונג והכאב ישתלבו זה בזה.
לפני 10 שנים. 27 בנובמבר 2013 בשעה 17:00

הרבה מחשבות לא כתובות. הימנעות. הדחקה. געגוע.

אני שמחה כל כך שיש לי כאן את הבלוג שלי. היומן שלי. הפינה שלי. המחשבות מסתדרות קצת כשאני כותבת אותן והבנתי כמה דברים בזמן האחרון. המעבר מדיכאון עמוק ושחור ליציאה ממנו, להתאוששות נפשית, להלם מסוים, להערכה חדשה של המצב. ההבנה שמחלחלת בפנים. הידיעה שעשיתי מה שיכולתי. הניסיון להפסקת ההלקאה העצמית, הניסיון לבניית אהבה עצמית. התשוקה שביעבעה בתוכי וההשקטה שעשיתי לה. הגעגוע לאהוב. הרצון להתקשר אליו. התאווה לפגוש אותו. לוותר על הכל. הגעגוע הטוב והכאב של ההחמצה. הזמן שעובר והזעזוע שלא קורה. התלונות וההירהורים הבלתי נגמרים. הפחד המשתק. הרצון בשקט נפשי. הרצון לצאת מהמעגל של עליות וירידות שלא נגמר. והתדהמה מההתשה הזו כל פעם מחדש. הכוחות שאני לא מוצאת בעצמי. החולשה העצמית. האיבוד של מי אני. חוסר מתמשך של הכל. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י