לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני מרלין

לא נרדמת בלילה. הגוף כואב. הגוף רוצה שיגאלו אותו מהכאב. שיקשרו אותו חזק ברצועות עור לקיר, למיטה, לתקרה. שישרטו אותו חזק. שינשכו את הבשר. שיירד דם מהנשיכות. שיצבטו חזק את הפטמות. שיחזקו את הקשר של רצועות העור. שיכאב יותר. הגוף צריך מענה לייסוריו. שהרצועות יכאיבו ויכאבו ויקרעו את הבשר וירגיעו את התשוקה הבוערת בתוכו. שימשכו חזק בשיער. שידיים ייגעו בו ויעברו על העור המשתוקק למגע זר, למגע לא מוכר.
הידיים יתנפלו על הגוף. לא יתנו לו מנוח. אווי כמה הגוף רוצה שיחדרו אליו. שייכנסו אליו. להרגיש זין עמוק עמוק וחזק חזק. שיזיינו את הגוף כמו שצריך. שידפקו אותו חזק וישרטו את הגב תוך כדי. העונג והכאב ישתלבו זה בזה.
לפני 10 שנים. 3 בדצמבר 2013 בשעה 22:45

שוכבת במיטה מתחת לפוך רק תחתונים על גופי. חם. הלחות מטורפת בחודש דצמבר ואני קמה מזיעה כל בוקר. מקודם הוא חיבק אותי לפני שנרדם. והיה נעים אך דביק. וחשבתי שבקרוב כבר לא יחבקו אותי בלילה. מי יודע מתי ואם יהיה לי חיבוק אוהב בעתיד. אולי לא יהיה. באמת שאי אפשר לדעת.

והטיפול היום כואב וקשה. והתעסקתי במלא דברים כדי לא לשמוע את הפסיכו מדבר לי בראש ואומר ״את לא מאוהבת בו. את אוהבת אותו כאדם. הוא כמו אח, כמו ידיד טוב. את לא אוהבת אותו כמו שאת יכולה לאהוב גבר. יש נשים שמתאים להן בדיוק מה שיש לך - גבר שמספיק לו סקס פעם בשבוע ונותן לאישה לישון בשאר השבוע אבל מה לעשות זה לא את.״

ואני. אני אני אני. ואי אפשר להמשיך לחיות ככה. והפסיכו דיבר הרבה היום ושאל אותי מלא פעמים היום אם אני מסכימה איתו. ולהרבה הסכמתי. והתסכול והמרמור והעצבים שלו לא ייעלמו ובקשר לזה אין לי מה לעשות. אי אפשר לשבת יותר על הגדר. וזה כואב וזה יכאב וזה מפחיד פחד מוות וזה מרגיש שכל עולמי עומד להתפורר סביבי. גם הזוגיות שלי. הבית שלי. הסיכוי שאולי אאבד את הכלב שלי. העבודה שלי שנמצאת בסימן שאלה גדול מאוד ואין לי במה להאחז. ואני שוקעת במערבולת שרק מעמיקה יותר ויותר ואני יודעת שאני צריכה להעמיק אותה עוד ואין ברירה. ובקרוב לא אשמע אותו נושם בלילה. נשימות שאני אוהבת וכבר מכירה בעל פה. אז אני לא נרדמת אפילו שאני מותשת ואני מקשיבה לו נושם


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י