סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 10 שנים. 12 בדצמבר 2013 בשעה 16:08

ניטפיקינג​(נשלטת){מאסטרמיינד} - ירוקפור, זה לא יפה. אנשים רואים את האייקון הזה ברשימת הבלוגים ותכף מתערפלת אצלם ההכרה והם מתחילים לדמיין פוסטים ארוכים, חרוכי מילים ועמוסי דימויים, כאלה שיוצרים קצרים במוח, ואז הם נכנסים ורואים תמונה. לא מילים, תמונה. בניגוד לאמונה המקובלת (לא עליי) של "תמונה שווה אלף מילים", יש פה איזו תחושת, איך לומר בלי להעליב את ההוא עם מסכת האב"כ בארבעים דולר, חוסר סיפוק. כמובן שיכול להיות שיש פה משהו אחר. נניח איזה דיון בתגובות, שהתגובה שלי, בלי לשים לב ובלי כוונה רעה, מתפתחת לדלת פרוצה. ובכן, ירוקפור, עכשיו תורך (כלומר קודם, אבל גם עכשיו טוב).
לפני 10 שנים
Grey / Green רגע. תני רגע - אני מתחמם. טובל בוהן במים, אם תרצי. מותח את הצוואר אנה ואנה. פוקק אצבעות. פוכר. מתהלך בחדר ומביט במסך וממלמל. מוציא את מקש הרווח השובב ומנסהלהביןלמההואנתקע. מקלף את עצמי מעדנות מתוך חגורת הצניעות ומחכה שהדם יתחיל לזרום. אז תני רגע. המתכת של הכלוב קרה ואני מחכה שהיא תתחמם קצת לפני שאלפות את הסורגים. פרגני לי, גשם בחוץ.
לפני 10 שנים
ניטפיקינג​(נשלטת){מאסטרמיינד} - כולי פרגון. שים לב: נדמה לך שזו נקודת חן, אבל לא. פרגון. טהור ומזוקק. רק שלושים ותשע נקודה תשעים ותשע - רק בשבילך ורק היום. אני תוהה האם מתכת קרה עדיפה על מתכת חמה. נדמה לי שזה תלוי סיטואציה, כמו גם חסרונו של מקש הרווח.
לפני 10 שנים
Grey / Green - הפרגון שלך ישתלם. בי נשבעתי. אצלנו כל המשקיעים מרוצים. השקע פרגון - קבל פרגון + פריים.
לפני 10 שנים
פייה{O} - פחחחח 40 דולר.
אנחנו קיבלנו בחינם ):
לפני 10 שנים
אפרסקית - מי ידע שמוהוק הולך כל כך טוב עם מסכת אב"כ ?! :)
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י