סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים ממש טובים כשמאפשרים להם

עלילות m16 בגלקסיה
לפני 10 שנים. 29 בינואר 2014 בשעה 22:06

אז הנה. היה כאן מישהו באתר עם מבנה גוף שאני אוהבת ושידע לעסות את נקודת ה-G שלי כדי שאגמור ואשפריץ כמושלא השפרצתי מעולם. היה מגיע מדי בוקר, מגמיר אותי והולך. פתאום התברר לי שהוא רוצה בלעדיות. שהסקס הטוב הזה יש לו מחיר מצידי - הוא יהיה מאהב יחיד. בעלי מבחינתו זה בסדר (תודה רבה על האישור) אבל כל אחד אחר לא יכנס. מצד שני, התמורה היחידה שהוא היה מוכן לתת עבור הזכות הזאת, היא ההנאה המינית שלי. אז זהו. גברים חושבים עם הזין. הנאה מינית של אשה שולטת היא גם השליטה והמעשים שהנשלט עושה עבורה. סקס זה בסיס אבל זה לא הכל. 

עוד דבר שקרה לי, זה שאנשים שנמשכו אלי בטרוף, לאט לאט הבינו שאני אשת משפחה, שיש לי ילדים, שאני אמא טובה, שיש לי גם עסקים ופתאום זה היה גדול עליהם. הם רצו זונה עם בגדי עור שתרכב עליהם. הם לא ציפו לראות אשה חביבה שפתאום מגיעה ומפרקת להם את הצורה, כמו שאני עשיתי. הניגוד היה גדול מדי בשבילם.

אז תעשו לי טובה, תבינו לאן נכנסתם. זה לא אתר היכרויות ואני לא זונת הפטישים שלכם. בשביל זונת פטישים לכו למועדון. אני מחפשת קשר ארוך, מורכב, עם תוחלת כלשהי, גם אם לא אינסופי. אני לא מחפשת שולט מלמטה, או מישהו שיכתיב לי תנאים. נורא פשוט אבל אנשים לא קוראים ומנסים את מזלם בצורה הכי פתטית שאפשר.

זאב הלילה​(אחר) - אין מחיר לחופש ולבחירה הבוס היחידי שלך הוא בעלך . האחר רק מאהב - תיהני תהינו .
לפני 10 שנים
Mistress M16​(שולטת) - זה נכון, אבל גם "רק מאהב" צריך שיהיה מעניין ויתרום לי לחיים. בעלי "הבוס" דואג לי להמון דברים, כי הוא אוהב אותי, ממאהב אני מצפה אפילו ליותר, לא? אבל מה לעשות שאני בישראל ופה אנשים נצלנים, קמצנים, זייני שכל, צרי עין, חרטטנים וכו' לדעתי יותר מאשר בכל מקום אחר
לפני 10 שנים
זאב הלילה​(אחר) - לא הייתי בכל העולם ..
אבל היה כבר מי שאמר אלינו
עם קשה עורף"
לפני 10 שנים
זאב הלילה​(אחר) - עלינו*
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י