לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנטזיה

הלב שלי עושה ספירלה בתחתונים והבטן מתהפכת לי בתחושת עונג הזויה. אני רואה כוכבים. ולא רק את אלו שבשמיים. אני רואה את אלוהים. היתה לי אורגזמה. והיא שייכת לך.
לפני 10 שנים. 9 בפברואר 2014 בשעה 21:15

"הי. מה הולך וזה? אני גולש".

"יו...גם אני".

חיוך שלי. חיוך שלו. . Bondig. Thumbs up. סגור.

"רגע" אני מייד מתעשתת, "גלים או רוח"?

הוא מחייך חיוך מהמם. העיניים השחורות האלה שלו נדלקות לו (ולא מהעשן שבמסיבה). "אני?! ברור שגלים"!

אה. הממ.... רגע. שנייה. נשימה עמוקה ואיפוק.....

"אני רוח, כלומר קייט...."

ואז יש רגע של שקט. ארוך מדי. אבל גם הוא בא אל קיצו. אנחנו עדיין תקועים זה מול זו. הוא חודר לי עם המבט הזה שלו לתוך העיניים. עמוק. אני חושבת שהוא מצליח להפשיט אותי. הוא תופס לי את הנשמה ומכווץ אותה חזק חזק, שאחוש כמה הוא נחוש. אפשר לשמוע שאני "בולעת את האוויר" למרות המוסיקה. אז אנחנו לא?!..... או שאולי כן.....?!

"אני שולט". הוא נזכר להפיג את המתח....מוסיף את התבלין הנכון.

"אני נשלטת" אני ממש מזדרזת להשיב, לא לפספס מומנטום...שאולי כל כך קיים.

הדם זורם לו פתאום מהר, לא ממש מבקש רשות להתערבל לו בתוך הגוף שלי, ויוצר תחושת צמרמורת חמימה. כל כך טבעי שזה נכון. הטבע עושה את שלו.

הוא מסתכל עלי מגבוה (ואני מרגישה הכי למרגלותיו שבעולם באותה רגע). נבוכה ומרוגשת. בטח בגלל מה שעובר לי בראש. הדמיון שלי פרוע בקטע אחר בזמן האחרון.

"מה את שותה"? הגבר הכי שווה מציע לשכר אותי. ממש מעניין אותי עכשיו שאתה גם אקדמאי. תראה  לי את הגלשן שלך... אני אראה לך את הקייט שלי. באמת שאני רדודה וזורמת כשאני שיכורה....

יוצאים מהפאב. שיכורים מהתחת, אמצע אוגוסט. אמצע שומקום במקסיקו. חום אימים. "בואי איתי", אתה מאוד סמכותי (פיסות המוח המאוד לא מחוברות כרגע, רוויות להן באדי אלכוהול, זוכרות כמה שזה נעים כשאתה מכתיב את מהלך העיניינים) הולכים לים. ארבע לפנות בוקר. "יש גלים, בואי".

עוברים שנייה ב- guest house. אתה מנתק את הליש מהגלשן. אני מרכינה את הראש. "תרימי את השיער ואל תזוזי". מזרזת לציית. אתה עונד לי במקצועיות אלגנטית את רצועת הליש העבה (שבדר"כ מחוברת לרגל שלך), מהדק אותה על הצוואר הארוך שלי, ומושך אותי מרחק מספיק מתאים לכיוונך עם הליש החזק הזה, שנלחם בגבורה וניצח הרבה גלים בקוסטה ריקה והוואיי...

מוריד אותי לרצפה באותה מומחיות ומלטף את הגוף השיכור שלי... שממש בכמיהה לגלוש. רוח.

ביד ימין אני מובלת לחוף בעקבותיך (אתה אומן בכל הקשור לליש ולגלשן), החוצה מהביקתה וביד שמאל אתה אוחז תיק קטן ואת הגלשן שלך.

החוף בתולי. הזריחה באופק. מתחת לאחד הדקלים אתה עוצר אותי, מסמן לי במבטך להתרומם ולעזור לך לפרוס את השמיכה ששלפת מהתיק.

הרוח מפמפמת את עצמה מבעד לחצאית הקצרה שלי (שמתחילה בפופיק ומסתיימת עוד לפני שהתחילה).  

כשהשמיכה עם הציור של הדולפינים מסודרת יפה על החול הלבן, אני רוכנת בפוזיציה האהובה עלינו, ואתה מלטף את התחת הסקסי שלי. יומולדת שלך. מתנה שלך. פנטזיה שלך. כאן על החול הלבן אי שם במקסיקו. אתה פותח את המתנה שלך. יש כמה סרטים ושרוכים להתיר, ואני מוכנה...ניצבת על 4 כשרק ה- so called "חצאית" מתבדרת ברוח.

הרוח מתחזקת. 20 קשר. וגם יש גלים. "כל כך יפה לך ככה. המתנה המושלמת שלי. את, אני, החוף והגלים. לא שם לך כיסוי עיניים". שהים ישמע כמה נעים לך ואת תיראי כמה הוא עוצמתי. כמוני". אני מקשיבה ולא עונה. רק מהנהנת מחוייכת. מחכה לך. לתבלין.

הזריחה מלטפת לנו את הפנים, ולי את התחת.

אתה ניצב מאחור ומחבק במומחיות פיתולית את השוקיים שלי. אתה מלטף את פלג גופי התחתון. "היום אין לך זכות בחירה. אני בן 38. תתחילי לספור....נפטון מחכה...."

Then 38 it shall be!!

"אחד my lord. שתיים my lord.... שלוש my lord".....

אנחנו בפינה רחוקה מהביקתות, מהמקומיים. החוף שלנו. הגלים שלנו. והרוח שורקת לי באוזניים....

"תספרי חזק", אתה מתענג. "אני לא שומע כלום.... הגלים מרעישים". אנחנו שונים. אתה גלים. אני רוח. רוח באה מצפון. היא נקראת צפונית. הזרם של הגלים זורם לדרום. הוא נקרא דרומי. שניהם מתקיימים בסינרגיה עוצמתית. כוחנית. אתה קובע. אני מחפשת לספק אותך. אתה מתענג על התענגותי. יין ויאנג. אתה תכאיב רק אם יכאב לי. תשפיל רק אם אושפל. תתרצה רק כשאשקיע.

"....18 my lord. 19 my lord....20 my lord".

אני צורחת. אני לא יודעת מי מוביל מבחינת עוצמת השמע. אני הגלים או הרוח.

"my lord", אני עוצרת את הסשן. "אני צמאה" .

"שובבה, אתה מחייך לעצמך..... את זקוקה לאנרגיה....."

אתה מוציא פחית מיץ אננס מהתיק. מושיב אותי באקרובטיות מדהימה וכל זה עם הליש.... "לרווייה...." כמה שזה טעים אני חושבת. אני לוקחת כמה שלוקים...גומעת מלא הפה... את השלוק האחרון אני לא באמת בולעת, רק עושה בכאילו. מתכופפת לכיוון אזור חלציך, אתה משחרר קצת ליש, לאפשר לי לעשות מה שאתה חושב שאני הולכת לעשות.....

"ככה יהיה לך הכי טעים" אתה ממלמל, ואני רוכנת מולך, גומעת לא גומעת ממוקד גבריותך את שארית מיץ האננס...."

"תישארי שם עד שאהיה מרוצה". אם תצליחי, תוכלי להשלים את ה- 18 הנותרים שלך ביומולדת הבא ונלך לגלוש.

אני עושה את זה איך שאתה אוהב. במהירות שאתה אוהב. בעדינות האגרסיבית שאילפת אותי לעשות את זה, תו"כ שאתה מנתב אותי עם הליש ותנועות גופך.

אחרי מספר דקות בגן עדן אתה גונח. שנינו שכובים על החול מסתכלים לשמיים. מלוכלכים....רטובים...מגורים....מרוצים....מותשים ....

ואז אתה מסתובב אלי, משחרר את הסקוץ' מצווארי. מושך אליך חזרה את הליש שלך.

"לכי תביאי את הקייט שלך..... You've totaly earned it !!"

אני דופקת ריצה וחוזרת מהר. אתה בנתיים כבר מורח שעווה על הגלשן. אנחנו מוכנים לעוד אורגזמה. אורגזמה אחרת. שונה. שלנו. אתה גלים. אני רוח.

 

סטודנט שולט​(שולט) - יקירה, כמו תמיד הסיפור שלך יפה, מעניין ומגרה.
אין ספק שכישרון כתיבה יש לך,
תמשיכי לכתוב ולגרום לנו לחייך :)
לפני 10 שנים
A mental - הילטון?
לפני 10 שנים
Allure​(נשלטת) - גם.
כל מקום מעל 17 קשר :)
לפני 10 שנים
davy jones​(אחר){אהבת חינם} - אני יכול להישבע שאני יכול לקרוא את זה עוד 200 פעם !
לפני 8 שנים
davy jones​(אחר){אהבת חינם} - עברו 4 שנים ואני עדיין זוכג את הפוסט הזה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י