בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני מרלין

לא נרדמת בלילה. הגוף כואב. הגוף רוצה שיגאלו אותו מהכאב. שיקשרו אותו חזק ברצועות עור לקיר, למיטה, לתקרה. שישרטו אותו חזק. שינשכו את הבשר. שיירד דם מהנשיכות. שיצבטו חזק את הפטמות. שיחזקו את הקשר של רצועות העור. שיכאב יותר. הגוף צריך מענה לייסוריו. שהרצועות יכאיבו ויכאבו ויקרעו את הבשר וירגיעו את התשוקה הבוערת בתוכו. שימשכו חזק בשיער. שידיים ייגעו בו ויעברו על העור המשתוקק למגע זר, למגע לא מוכר.
הידיים יתנפלו על הגוף. לא יתנו לו מנוח. אווי כמה הגוף רוצה שיחדרו אליו. שייכנסו אליו. להרגיש זין עמוק עמוק וחזק חזק. שיזיינו את הגוף כמו שצריך. שידפקו אותו חזק וישרטו את הגב תוך כדי. העונג והכאב ישתלבו זה בזה.
לפני 10 שנים. 30 במרץ 2014 בשעה 15:30

הלב ריק. החלל עצום וכובש כל פיסה בי. לא מרגישה כלום. זה לא אדישות זה פשוט כלום גדול. 

אפילו שזו הייתה ההחלטה הנכונה, זה כואב וצורב. הכאב והעצב מרחף מעל חלל הלב. ואני חושבת עליו ומתגעגעת אליו ואני לא מדברת איתו ואין לי שום קשר אליו ומשתדלת לעכל. ויש עליות ויש ירידות. והנה ירידה. 

והכאב היה בלתי ניתן להתמודדות אז פניתי למין הגברי כדי לשכוח והיה לי מזל גדול והכרתי גבר מבוגר ומצאתי לי דון ז׳ואן וסקס מעולה, וכשאני איתו אני לא חושבת עליו. רק ברגעים שאני איתו אני לא חושבת עליו וזה מפחיד אותי מאוד. מצד אחד הוא עזר לי המון להרגיש קצת יותר טוב ומצד שני אני לא רוצה שהוא יהיה התשובה שלי. הוא גבר מסוכן וכריזמטי והוא יודע מה להגיד ונותן לי מחמאות ויודע לזיין ממש טוב ובכל סיטואציה אחרת הייתי מאוהבת בו קשות. אבל הלב שלי ריק אז אין סיכוי שאתאהב בו. ועדיין אני לא יכולה לא לראות תמרור אדום. ואני צריכה למצוא ולצאת עם עוד גברים כדי שלא אקשר אליו מרוב החשמל שיש בינינו אבל המחשבה מתישה אותי. אין לי כוח לעוד גבר. אני צריכה לשמור אנרגיה לעצמי. 

ואתמול הוא נרדם ולי היו שעות מייגעות של מחשבות עליו. והרגשתי שהוא עם מישהי אחרת. אינטואיציה. ובכיתי. בכיתי בזרועות גבר ישן על גבר שהיה שלי ואיננו ולא יהיה יותר. ואני יודעת שגם הוא צריך לשכוח אותי ושאפשר לעשות את זה באמת רק עם אחרת ואני מבינה את זה אבל זה כואב נורא. וניסיתי למצוא מחשבה טובה על עכשיו, על העתיד, משהו שירגיע את הנפש אבל כלום. והלילה היה זוועה, כמעט כמו כל לילה. ולפעמים ללכת לישון כבר לפנות בוקר לא עוזר. 

והבוקר היה טוב. סקס טוב על הבוקר. מחמאות. חיבוק. קפה שחור. אבל בעבודה עלה בי הלילה והמחשבה שיש עוד שבוע שלם עד סוף השבוע הבא. ושוב בכיתי. ואני משחקת שאני בסדר. מתלבשת יפה וחזרתי פחות או יותר להתאפר, במיוחד בשבילו, ואני משתדלת לצחוק אבל זו מסכה מזויפת. כי בפנים אני מתה. אני כלום. 

מופשט - שמעת על להחליף
יש דבר כזה
מומלץ
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י