סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 17 שנים. 21 ביוני 2006 בשעה 20:19

בכל ערבי רביעי, יש שעה שהיא לגמרי שלי, השעה של הסדרה הסקסית ביותר בטלוויזיה "ישנן בנות"
או בשמה המקורי The L Word. הגיבורות הן חבורה של לסביות יפות, חכמות ושנונות, שכאילו יצאו מקטלוג בגדי הים של בלייזר, רק כדי להוציא לכולנו את העיניים ולומר לנו "נה נה נה נה - כמונו יש רק בפנטזיות".

***

אני זוכרת את הפעם הראשונה שהייתי עם אשה. זה היה ונילי לחלוטין ומפתיע לחלוטין. למחרת קמתי בהיסטריה. אחרי כל כך הרבה גמירות, הייתי בטוחה שאין דרך חזרה לעולם הגברים ושיננתי לעצמי כמו במדיטציית אום מטורפת:"אני לסבית - אלוהים, אני לסבית". אלוהים, כמה אני שמחה שלא בחלתי גם באהבתי לגברים.

****

בניגוד לסדרה, לסביות עבריות לא ממש אוהבות להסתובב בחבורות. פשוט כי סביר שהחברה שלך עברה את חצי מהחבורה בשלב זה או אחר. לא נורא, אבל גם לא ממש נעים.

***

בניגוד למקומות הבילוי הסקסיים של הלסביות בסדרה, מקומות הבילוי של הלסביות העבריות נראים כאילו היו בעבר מחסן לאחסון גרוטאות, שעבר הסבה לתא לחץ מודרני. ולמי שמפחדת מצילומים ושיקופי ריאה - דלגי על קופת חולים וכנסי ישר למינרווה. שיקוף ריאות כזה עוד לא עשו לך בחיים.

***

בפרק הנוכחי הבנות מפזרות את אפרה של דיינה, חברתן הטובה, הספורטאית והכוסית שמתה מסרטן. הרבה בכי ופלאשבקים. הן נפגשות בבקתה שבה דיינה התמזמזה עם אשה בפעם הראשונה ואז יוצאות למסע לנהר, לפזר את האפר. כשאמות אני רוצה שישמיעו את השיר "בראשית" בביצוע שרון עזריה ואחר כך שיעשו לי את המסיבה של הלייף טיים. לא לשכוח באקרדי בריזר.

***

במחצית את מתקשרת אליי לספר כמה המשחק נפלא וכמה את נהנית. אני לא מצליחה להתיק את מבטי מהטלוויזיה. אני מתארת לך מה קורה בפרק ולבסוף את נשברת ומחליפה ערוץ. נורא מצחיק לראות ביחד טלוויזיה בטלפון.

****

בת' וטינה, הזוג שלא מפסיק להפרד ולחזור, מסיימות את הפרק בבכי שמסתיים בנשיקה צרפתית לוהטת. גם אני רוצה להתנשק כך כשאני בוכה. חוסך המון טישו.

****

שדות תות לנצח, היי זה בעצם שיר לסבי כזה, לא?

השולט אור​(שולט) - אני אוהבת את הכתיבה שלך שכולה אסוציאציות ותבונה. אני אוהבת לא פחות לשתוק איתך בטלפון ולצפות באותה הסדרה. זה מפגר, אני יודעת, אבל זה לשמוע את הנשימות שלך ישר לתוך האוזן שלי ולדמיין ששתינו צופות עכשיו יחד ושהזרוע שלי מחבקת את הכתף שלך :)

ואני מה זה מאושרת שהמאהבת הראשונה שלך הביאה אותך להמון אורגזמות. אני לא רוצה לחשוב איפה היינו אם היא הייתה מנחילה לך לילה סיוטי :))
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה ממי וכן, גם אני מודה לה. בלעדיה המין הנשי היה ממשיך להיות "גן נעול, לא שביל אליו לא דרך".
וכיף לראות איתך טלוויזיה בטלפון:) (מתי כבר יגמר המונדיאל דמט?)
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - ממי אני אשתדל לעבוד על שיפור היכולות הוורבליות שלי. אני אפסיק לצעוק גול מתוך שינה, נו טוב, אני אפילו אייצר שיחה אחת בשבוע שהיא לא על כדורגל (מי אמר שאין כמה פשרות בחיי הזוגיות?)
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - איך ידעתי שהפוסט הזה הולך להרוס לי את העונה הנוכחית שאני עדיין מתכננת להוריד...
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - צוחקת:) לא את כל הסדרה, רק את הפרק הזה:)
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - אבל עכשיו אני יודעת שדיינה תמות!

טוב נו... גם ככה לא השתגעתי עליה... :)
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - יו, גם עליי היא היתה הכי פחות חביבה. שיין הכי שווה :)
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - כאילו... דא.

:)
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י