צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

RedWay

Lets play ---> pong
לפני 9 שנים. 29 במאי 2014 בשעה 10:38

לפני כמה ימים הוא התפטר מהעבודה שלו... עד שהיו לי את השעות בין שמונה לחמש בצהריים פנויות לעשות מה שאני רוצה וכבר תכננתי לשים את הילדה במעון או בגן או למצוא מטפלת כדיי להיות פנויה ולעבוד ביום, עכשיו זה רק להיות פנויה בעוד 3 חודשים לחכות עד הרישום הבא למעון- אבל אין מה לעשות אני עדיין לא יכולה להתנתק ממנה ולשים אותה במסגרת אין לה שגרת יום והיא עוד קטנה.

 

אתמול סחטתי אבטיח ועשיתי ממנו מיץ, מתוק טעים ואדום וכשניקיתי אחריי את המטבח הוא הפתיע אותי מאחור והכניס לי את הזין מאחור לאיבר מין שלי ועינג אותי קצת.

אח"כ עליתי על השייש ונתתי לו להכניס לי קצת כשאני יושבת, היה לו קשה והרגשתי את הקירבה אליו זה היה קצת נעים, למרות שהאיבר שלו נתקע כל שניה כמעט בכיור.

אבל לא גמרתי בכלל רק היה לי קצת נעים ואני לא על גלולות לא הרשתי לו לגמור לי בפנים, אלא בפה או בפנים או על הבטן, אחר כך חזרתי לקחת גלולות, החפיסה שהיתה לי נאבדה לאנשהוא... אז פתחתי אחרת.

זה היה נעים לא מעלף, אני רגילה ליותר אקשן, התינוקת ישנה בחדר לייד, הלכתי לשם וזיינתי את הדילדו שלי עד שגמרתי פעמיים!

הגעתי לאורגזמות, פעם כמו חבר שלי גם הוא רטט ניסיתי להחליף לו סוללות אבל כנראה שהמנגנון התקלקל, טוב עדיין נעים לי איתו אנחנו מדברים פה על הויברטור.

מה חשבתי לעצמי כשהכנסתי אותו למים? אמרו לי בחנות סקס שהוא עמיד בפניי מים ונוזלים, טוב אני אתקן אותו או אקנה פשוט חדש או אשמח אם יקנו לי כזה מתנה ^_^!!

עכשיו הוא מתחת לכרית ה- 25 ס"מ הרוטט שלי ולידו החבר עם ה- 23 ס"מ שגם כבר לא כלכך רוטט מממני יותר מהפורנו שהוא רואה ב"שנת צהריים" שלו.

עאלק שנת צהריים שישתף אותי גם בה ! אני גם רוצה לישון! 

יכול להיות שייש לי עוד הרבה ללמוד מהפורנו... עד עכשיו התנגדתי, אני מתחילה להיכנע בא לי לחזור לעבוד בתור מלכה או זונה, זה יקרה בקרוב.

עוד לא החלטתי מתיי, הוא רוצה לעבור לגור בנגב אני לא, אין שם אפשרויות תעסוקה הוא גם ככה יבש כמו הנגב.

ראיתי לפניי כמה ימים סרטים ממש טובים : דון ג'ון - על איזה גבר חתיך מכור לפורנו, ואת זאק ומירי עושים פורנו אחלה סרט!!

אני אוהבת סרטים וקומדיות על פורנו יותר מאשר סתם פורנו, או חרא של חובבים, פורנו זה כנראה דבר אינדיבדואלי.

 

נדבר יו.

XXScarDomXX​(שולטת) - היי בונבון, דבר איתי בפרטי.
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י