צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים ממש טובים כשמאפשרים להם

עלילות m16 בגלקסיה
לפני 9 שנים. 15 ביולי 2014 בשעה 8:42

עבד צריך לטעמי להיות סוגד ומעריץ, מאד דייקן, לעשות בדיוק מה שאומרים לו, לא לבלבל את המוח, לא לשאול שאלות מיותרות ולא להציע הצעות מטופשות. כל מה שאני מבקשת מכם, יש לו סיבה ומטרה, יש לבקשותי עומק. גם אם אתם לא מבינים מה הטעם, עשו בדיוק מה שאני אומרת, זו המשמעות של להיות עבד אמיתי.


למה אני מציינת שאני מעוניינת בסוגד מעריץ? כי אני ממש לא חפצה בשולט ומעבר לסשנים חד פעמיים אין לי עניין בקשר ארוך טווח עם עבד פסיבי ומרוכז בעצמו - אלה שרוצים שאקשור אותם, אזיז אותם, אדחוף אותם, אכאיב להם, אזיין אותם... שמתם לב כמה ''אותם''? 

כי זה העניין אצלהם, הפנטזיות שלהם, הם ולא אני, העניין והצרכים שלהם ולא העניין והצרכים שלי ואני מחפשת שעבד יתרכז בי! אני! אני! אני! ברור?!

לא מעוניינת בחיים קשים, לא באתי לכאן לעבוד בשבילכם, אני בעניין של חיים טובים, בעניין שאתם תעבדו בשבילי.

אני כן אוהבת לקשור, אני גם טובה בזה, אני אוהבת להחפיץ, גם להכאיב כשצריך, אבל זה בסבבה שלי כשמתחשק לי.

כל זה תופס לגבי כולם חוץ מ-ל'-


'ל' הוא מהסוג הגרוע ביותר של נכנעים, מרוכז בחוסר אונים שלו ולא מסוגל להשקיע בלענג אדם אחר אך בבדיקה מעמיקה התגלה אצלו אבר מין יפה ומרשים במיוחד, ממש גדול 20 ס''מ ואסתטי, יצירת אומנות, כרבע שעה רק הסתכלתי ומשמשתי אותו להנאתי, אמרתי ל'ל', תשמע, אני רוצה את הזין שלך ואתה רוצה את הזין שלי (באמת הייתי מאושרת יותר לו היה לי זין), אז קנה לי זין! כן, סטרפאון, כזה שמענג גם את האישה, אני אזין אותך ואתה תזין אותי

shmuel1214​(נשלט) - אהבתי
לפני 9 שנים
כלבלב נסתר​(נשלט) - אכן. זו המשמעות האמיתית להיות עבד למלכה -להזיז הצידה את כל משאלותיך. המשאלה היחידה הרלוונטית -למלא את משאלותיה של המלכה. בלי צרונות אישיים ובלי תשוקה משלך....

לא כל אחד נמצא שם...
לפני 9 שנים
Aציבעוני​(אחר) - כמה פשוט
לפני 9 שנים
Mistress M16​(שולטת) - חמודים (-:
לפני 9 שנים
Mistress M16​(שולטת) - צודק! יש לו אומנם חיוך חמוד וגוף יפה אבל מה זה שווה? כמו גוויה יפה!
לפני 9 שנים
Honeyfinger​(אחרת) - נ ה ד ר !!!! מילים כדורבנות... א ה ב ת י !!!!
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י