ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני מרלין

לא נרדמת בלילה. הגוף כואב. הגוף רוצה שיגאלו אותו מהכאב. שיקשרו אותו חזק ברצועות עור לקיר, למיטה, לתקרה. שישרטו אותו חזק. שינשכו את הבשר. שיירד דם מהנשיכות. שיצבטו חזק את הפטמות. שיחזקו את הקשר של רצועות העור. שיכאב יותר. הגוף צריך מענה לייסוריו. שהרצועות יכאיבו ויכאבו ויקרעו את הבשר וירגיעו את התשוקה הבוערת בתוכו. שימשכו חזק בשיער. שידיים ייגעו בו ויעברו על העור המשתוקק למגע זר, למגע לא מוכר.
הידיים יתנפלו על הגוף. לא יתנו לו מנוח. אווי כמה הגוף רוצה שיחדרו אליו. שייכנסו אליו. להרגיש זין עמוק עמוק וחזק חזק. שיזיינו את הגוף כמו שצריך. שידפקו אותו חזק וישרטו את הגב תוך כדי. העונג והכאב ישתלבו זה בזה.
לפני 9 שנים. 27 ביולי 2014 בשעה 16:20

והפסיכו אומר: את לא צריכה לשכב עם כל אחד שאת פוגשת. תנסי להכיר אותם קודם. 

והפסיכו אומר: את מכורה לתשומת לב מגברים. ומה שיש לך עכשיו לא מספיק, וכמו בסמים את צריכה מינון ריגוש גבוה יותר. לא מספיק לך מה שיש לך עכשיו. 

והוא אומר שהכל בגלל שאני לא מספיק מאמינה בעצמי ובגלל זה אני מחפשת אישורים חיצוניים. כל זה בזמן שאני צריכה להשקיע בנפש שלי. 

ואני מנסה. אני עובדת על זה קשה. משתדלת לעשות מה שאני יכולה - מצליחה לפעמים יותר ובשבועות האחרונים פחות. ורע לי. ובא לי מאוד מישהו חדש אבל למי יש מצב רוח במלחמה הנוראה הזו. ואתמול הגבר שהיה איתי עשה לי רע. כל כך רע אבל אני אהיה אופטימית, עד כמה שאפשר, והתחיל שבוע חדש. ובשבוע שעבר חגגתי היטב אפילו שלא היה לי מצב רוח. והשבוע יהיה השבוע שלי עם עצמי. אולי אנסה הפסקה קטנה מסקס ואשקיע בעצמי. כי ההתמכרות הזו כמו כל התמכרות לא טובה לי. ואסור לי להיות תלויה בגברים. אני צריכה באמת זמן עצמי. ״סקס זה הדבר הכי טוב שיש״ - אמר הגבר שבאמת רציתי. והוא צדק. והוא רחוק עכשיו והוא בטוח עושה סקס כי גם הוא כמוני צריך את זה לנשמה, אבל אני צריכה להפסיק לחשוב עליו. הוא לא הגבר הנכון בשבילי. הוא שם ואני פה. זה לא שנבנה בינינו משהו. הסקס היה מדהים. והוא היה מדהים. אבל זהו. זה נגמר. וזה כואב. האמת - כואב לי. אבל אין מה לעשות. הייתה הזדמנות שנייה שלא צלחה ובזה זה נחתם. 

מכשף - את אמתית...?
לפני 9 שנים
marlin - חושבת שכן
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י