סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

קיר מחשבות

כמו הקיר של הפייס רק יותר קינקי
לפני 9 שנים. 29 ביולי 2014 בשעה 10:38

אני בחור אנאלי, דבר שאינו חדש לי ו/או לכל מי שהיה איתי ביחסים אינטימים.

לכן כנראה בליל שבת שנתקלתי בפורום בהודעה בעניין חליבה גברית / עיסוי בלוטת הערמנית ישר התעוררתי.

כבר שנים שאני חווה עונג מחדירות אנליות, מגברים, מנשים עם סטראפ, מאצבעות ידיים, מוויברטורים המיועדים לנק' הג'י (כן כן המעקולים האלו) ומסתם דילדו'ס. אבל בעודי קורא את ההודעה בפורום חשבתי לעצמי שמעולם לא בחנתי את הנושא בידיי (או יותר נכון באצבעותיי), בחינה אמיתית ומדוייקת, לזהות בעצמי את נקודת העונג.

כמובן שמייד החלטתי שהרגע זה הרגע הנכון להתחיל לבחון את העניין ומכיוון שלהודעה בפורום צורפו מספר לינקים, צפיתי בהם ואחרי השלב העיוני פניתי לשלב המעשי.

נוזל סיכה (ID כמובן) - יש 

כפפת לייטקס - יש

קדימה. 

התחלתי בישיבה על הכסא, מחדיר את אצבעותי ותר אחרי הבלוטה, נוגע לא נוגע, מהר מאוד מצאתי את עצמי שוכב על הצד על הרצפה מנסה בכל כוחי לגעת בה עוד ועוד.

דיי מהר הסתבר לי, שמבחינה ארגונומית, קצת קשה להגיע עם האצבעות של עצמך לבלוטת הערמונית של עצמך ושהאצבע היחידה שמסוגלת, גם אם בקושי, לעמוד במטלה היא האגודל.

חפרתי לתוכי עוד ועוד משחק עם הבלוטה עד שהיד מתייעפת ומתקשה להגיע לנק' המיוחלת, עוזר שוב כח ושוב מגיע אל המטרה, יבבות של עונג בקעו מגרוני, היד שלי חדרה יותר ויותר עמוק בהובלת האגדול, פי הטבעת שלי נפער יותר ויותר, נוזל החל לטפטף קלות מאיבר מיני, יבבות העונג המשיכו להתגבר. 

מצאתי את עצמי חווה עונג לא מוסבר, ע"פ הקולות שבקעו ממני קשה היה להחמיץ את עוצמת הרגש אותה אני חווה, הרגשתי כמו על סף אורגזמה מ-ט-ו-ר-פ-ת!!!! אבל רק על סף, סף גירוי שאיני זוכר כי חוויתי, לפחות לא לאחרונה, אבל רק על סף ללא שאני מצליח להגיע לפורקן המיוחל.

מידי פעם נשברתי לרגע, הפורקן לא הגיע, היד החלה להתעייף, הפסקתי למספר שניות, תפסתי את נשימתי אבל הגירוי החזיר את ידי פנימה דיי מהר, מתמכר שוב להרגשה הלא מוסברת, לכמעט עונג המושלם הזה, גניחות/יבבבות עונג שנפלטו באופן בלתי רצוני מגרוני, אלוהים אני כ"כ רוצה להתפוצץ, להרגיש את כל העונג המטורף הזה מתפוצץ ברגע אחד, אבל זה לא קרה.

המשכתי כך עוד ועוד לא יכול להפסיק, השעה נהיתה כבר מאוחרת, פתאום שמתי לב שאני כבר שעתיים וחצי משחק עם עצמי ומגיע לגבהים שלא זכרתי. 

אחרי שעתיים וחצי, שמתי לב שכבר כמעט 3 בבוקר, מצד אחד לא רציתי להפסיק, מצד שני, הייי מחר צריך לקום ליום עבודה, אחרי ששקלתי ברצינות לבטל את הפגישות שהיו לי למחר ולקחת יום חופש על מנת שאוכל להמשיך בעיסוקי, החלטתי שאין ברירה ואצטרך להמשיך את המחקר במועד אחר.

התרוממתי מרצפה, לקחתי את הדילדו שלי, 20 ס"מ אורכו ובסיס וואקום לו, הדבקתי אותו על הרצפה ועליתי עליו, החלתי לזיין את עצמי כאחוז טירוף, מנסה לדחוף אותו כל הזמן שיחכך בדרכו פנימה והחוצה את בלוטת הערמונית, תפסתי את הזין שלי בידי השניה והחלתי לאונן, הזין שלי עמד בטירוף בזמן שאני עולה ויורד על הדילדו הדבוק לרצפה, העונג הלך והתעצם, הרגשתי כמו מישהו שלא גמר שנים, סף הגירוי שלי היה בלתי נתפס ואז... ...גמרתי, השפרצתי על הרצפה כמות מטורפת של שפיך, בתוך שניות כל האנרגיה בגופי השתחררה, נפלתי קדימה על הרצפה, שגופי נמרח בשלולית (שלא לומר בריכת) השפיך שהותרתי שניות קודם, הדילדו עדיין תקוע באחורי ואני שוכב על הרצפה ללא כל יכולת או רצון לזוז. 

בבוקר, אחרי מעט מידי שעות שינה, התעוררתי על הרצפה, קצת דביק אבל מאוד מאוד מאושר.

וואווו חייב שעור השלמה

 

נ.ב חייב אגודל ארוך יותר :) 

מיתוסית​(שולטת) - יו. פוסט מחרמן בטירוף...
תמשיך לעדכן לגבי המחקר ;)
לפני 9 שנים
sun light​(נשלט) - תודה !
ו...אמשיך לעדכן...
לפני 9 שנים
sun light​(נשלט) - טוב, מדובר באחד המחקרים המענינים אם לא "ה" :)
עדיין בשוק שמצאתי את עצמי יותר משעתיים רוטט כמו בחורה שמשחקים בה עם האצבעות (אבל שיודעים מה עושים).
פשוט שכחתי את העולם, הייתי שקוע רק בזה ולא רציתי להפסיק.
היית צריכה לראות אותי שרוע על הרצפה, מתפתל, רוטט, רועד, מיבב...
אבל למה לכל הרוחות לא ייצרו אותנו (הגברים) עם אצבעות ארוכות יותר :(
לפני 9 שנים
מיתוסית​(שולטת) - :)
לפני 9 שנים
Honeyfinger​(אחרת) - אכן פוסט מחרממבטירוף... אתה צריך למצוא פרטנר/ית שמנוסים בחליבה...
חלבתי מס׳ פעמים כלבלב שהיה לי... גגגגרררר
לפני 9 שנים
sun light​(נשלט) - תודה.
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י