סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני מרלין

לא נרדמת בלילה. הגוף כואב. הגוף רוצה שיגאלו אותו מהכאב. שיקשרו אותו חזק ברצועות עור לקיר, למיטה, לתקרה. שישרטו אותו חזק. שינשכו את הבשר. שיירד דם מהנשיכות. שיצבטו חזק את הפטמות. שיחזקו את הקשר של רצועות העור. שיכאב יותר. הגוף צריך מענה לייסוריו. שהרצועות יכאיבו ויכאבו ויקרעו את הבשר וירגיעו את התשוקה הבוערת בתוכו. שימשכו חזק בשיער. שידיים ייגעו בו ויעברו על העור המשתוקק למגע זר, למגע לא מוכר.
הידיים יתנפלו על הגוף. לא יתנו לו מנוח. אווי כמה הגוף רוצה שיחדרו אליו. שייכנסו אליו. להרגיש זין עמוק עמוק וחזק חזק. שיזיינו את הגוף כמו שצריך. שידפקו אותו חזק וישרטו את הגב תוך כדי. העונג והכאב ישתלבו זה בזה.
לפני 9 שנים. 18 באוגוסט 2014 בשעה 14:24

וכל מה שבא לי לעשות זה להיכנס לתוך המיטה ולרחם על עצמי. לכאוב עוד ועוד. הוא עובר לגור עם החברה שלו. זה היה ידוע מראש, זה היה צפוי ועדיין זה כואב לי. לא הייתי רוצה להיות במקומה ולא רוצה לחזור לאיפה שהייתי אפילו אם היו משלמים לי על זה ואני לא מקנאה שהוא עם אחרת, אבל כואב לי. לאט לאט ייעלמו שרידים מחיינו המשותפים עד שלא יוותרו כאלה. וזה כואב. 

אני רוצה כל כך לבכות על תקופה אומללה, על כאב הלב, על הנפש שסבלה - אבל אני לא אעשה את זה. אין לי זמן לרחמים עצמיים. אין לי זמן לשקוע ולחשוב עליו. אתמול הייתי עם גבר טוב שנתן לי מה שהייתי צריכה וגם חיבק אותי ואפילו חיבק אותי כפיות כשהלכנו לישון יחד. ועכשיו קלטתי שכשגיליתי שיש לו חברה בדיוק נפגשנו. מעין סגירת מעגל כזו שהוא פה בשבילי. והלילה כנראה אהיה עם גבר אחר. אז בין כל החרמנות שלי אין לי זמן לחשוב. אבל קשה לי. בעיקר קשה להירדם. קשה בלילה. 

Dark Passion - גם לי היה את זה
ולא הבנתי מה כל כך כואב לי
אז אמרו שזה אגו פגוע
לא יודעת אולי
תדעי שאת לא לבד ככה:)
לפני 9 שנים
חירחורית​(נשלטת){Max P} - זה הפחד הגדול שלי. מרלין אני כואבת איתך.
לפני 9 שנים
marlin - תודה. חיממתן לי את הלב :)
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י