ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני מרלין

לא נרדמת בלילה. הגוף כואב. הגוף רוצה שיגאלו אותו מהכאב. שיקשרו אותו חזק ברצועות עור לקיר, למיטה, לתקרה. שישרטו אותו חזק. שינשכו את הבשר. שיירד דם מהנשיכות. שיצבטו חזק את הפטמות. שיחזקו את הקשר של רצועות העור. שיכאב יותר. הגוף צריך מענה לייסוריו. שהרצועות יכאיבו ויכאבו ויקרעו את הבשר וירגיעו את התשוקה הבוערת בתוכו. שימשכו חזק בשיער. שידיים ייגעו בו ויעברו על העור המשתוקק למגע זר, למגע לא מוכר.
הידיים יתנפלו על הגוף. לא יתנו לו מנוח. אווי כמה הגוף רוצה שיחדרו אליו. שייכנסו אליו. להרגיש זין עמוק עמוק וחזק חזק. שיזיינו את הגוף כמו שצריך. שידפקו אותו חזק וישרטו את הגב תוך כדי. העונג והכאב ישתלבו זה בזה.
לפני 9 שנים. 4 באוקטובר 2014 בשעה 21:23

לפני שבוע חזרתי מנופש הסקס שהיה לי ולפעמים זה נראה כאילו זה היה חלום. היה מדהים. כל החוויה הייתה מיוחדת - לנסוע אליו ככה לבד בידיעה שאני נוסעת לחופשת סקס - זה היה משכר ומרגש מאין כמותו. והיה לי כיף גדול איתו ולו איתי. הוא גבר חתיך וסקסי כל כך. הוא קינקי ברמות אחרות מכל הגברים שהייתי איתם. הוא בטוח במיניות שלו ואני נטרפת כשהוא מדבר אליי מלוכלך, ואני נמשכת אליו מאוד ואני שמחה כל כך שנסעתי. הייתה התלבטות גדולה מצדי אם לנסוע אבל זרמתי עם מה שהחיים הביאו אליי, החלטתי להתעלות מעל החשש שלי ולנסוע עד אליו, ולא לפספס את ההרפתקה הזו וההחלטה הייתה חכמה. הוא קנה חבלים סקסיים, הוא קנה לי לבנים סקסיים, הוא קנה לי נעליים סגולות יפות וסקסיות בטירוף, הוא קשר אותי שעה אחרי שהגעתי אליו, הוא ידע איך לעשות את זה טוב, הוא זיין אותי ככה טוב כמו שהוא יודע והוא הגשים לי את הפנטזיה. הפנטזיה! לא ראיתי יותר מדי את המקום, לא צילמתי יותר מדי תמונות, קניתי מעט מזכרות. רוב הזמן שיחקנו בינינו משחקים והיה מדליק, לוהט וסקסי.  


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י